חיפוש
 
לדף הבית >>     בחירות 2013 >>

שרון מעוז: כנגד כל הסיכויים // ראיון וידאו

 

לא ברור מה חושב שרון מעוז בינו לבין עצמו, אבל הוא לא ייתן לחיים ביבס בחירות סטייל סוריה. את הרווחים הוא ירצה לקטוף בשדה הקרב על מועצת העיר והכי חשוב, לשרש בתודעה לקראת 2018 את היותו היחיד שהעז. ראיון מצולם שמגישה אורלי זינגר

 

מי שמכיר מקרוב את שרון מעוז לא יופתע, אך לזר או אורח קרוא או לא קרוא תחכה הפתעה. בדלת לא יקבל אותך מתמודד על כיסא ראש העיר לבוש חליפה, דיבור מהוקצע ודרגה סבירה של רשמיות. ממש לא. שרון מעוז יפתח את הדלת ויסתער עליך עם עם חיוך רחב וטבעי, ומוביל אותך לגינה מטופחת להפליא כשכבר בדרך ינסה לסחטו ממך האם תעדיף קפה עם או בלי חלב ואיזו שתיה קרה אתה שותה. אפילו מרוקאי ממוצע כמו ביבס היה מתנהג ביתר פולניות.

הראיון המצולם. לצפיה במסך מלא, יש ללחוץ על youtube שבסרטון ואחר כך על מסך מלא

האיש שהולך להתמודד בקרב כנגד כל הסיכויים מול ראש העיר המכהן חיים ביבס, עבר להתגורר בדירת הגן שברחוב יהלום רק לפני 6 חודשים. בבית דממה מוחלטת, מפתיע לאור העובדה שבבית נושמים ורצים 3 קטנטנים. היכן הם... לא שאלנו, אבל הם כנראה נשלחו עם הרעיה "לגלות" אצל הדודה.

שרון מעוז צייתן לכל הוראות ההפעלה של הצלם המהוקצע שלנו הדר בן שימול ולשאלות שבחלקן לא קלות של כתבת האתר אורלי זינגר כשהוא מקפיד לבצע את ההנחיות כלשונן ולסיים התשובה לפני שעון החול.

עד כה יכלתי רק לשער אבל לא ידעתי בוודאות כמה קשה וכמה זמן והשקעה צריך כדי להוציא מוצר מוגמר בן כמה דקות, אבל האיש הרץ על כיסא ראש העיר גילה סבלנות למופת לפחות כאן בראיון המצולם. מה יקרה אם יצטרך להגיש הצעות לסדר שראש העיר ינסה למסמסם (עיין ערך וינרב) ... אז נראה את המבחן האמיתי של קור הרוח והסבלנות.

בינתיים מתגלה מעוז כאיש הדבק במטרתו ומאמין בה, יצהיר שהעיר זקוקה בכל מקרה לאלטרנטיבה ואף מבין שגם אם היעד האמיתי הוא 2018, הרי בנחל אז ישחו בניגוד לשנה גם בן סעדון, יגאל צדוק, אמנון מרחב ו.. כן, לאור ההתפתחויות בליכוד, מי יודע, חיים ביבס כשנשאל על העתיד, אומר בכל הזדמנות שהוא ממשיך עוד קדנציה, אבל הוא דואג להוסיף את המילה... לפחות. בקיצור, פשוט במודיעין לא יהיה לאף אחד. להתראות בקלפי.

עורכת ומגישת הראיון: אורלי זינגר

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים