חיפוש
 
לדף הבית >>     בחירות 2013 >>

ח”כ איציק שמולי קפץ לביקור בקניון

 

בצהרי יום שישי הגיע במפתיע ח”כ איציק שמולי (עבודה) לפגוש את סגן ראש העיר אילן בן סעדון ופעילי מטה תנועת ”אילן למודיעין”

 

ח"כ שמולי, תושב לוד, חבר המועצה להשכלה גבוהה, מראשי מנהיגי המחאה החברתית ב-2011 נבחר לכנסת בבחירות האחרונות.

ח"כ שמולי ובן סעדון ביקרו בקניון עזריאלי, וזכו לתמיכה נלהבת של תושבים, שפקדו את הקניון בשעות הצהריים. תושבים רבים קידמו את פניהם בהתרגשות רבה, בתשואות רמות ובקריאות עידוד, לחצו ידיים וטפחו על כתפיהם. חלק מתושבי העיר פנו בבקשות לבן סעדון ולח"כ שמולי, וסיפרו על חששם הגדול מפני הגזרות החדשות שמתכוון להטיל שר האוצר יאיר לפיד (יש עתיד). תושבים לא מעטים הביעו את אכזבתם הרבה, וביקשו מהשניים פתרונות.

זוג תושבים פנה לבן סעדון בבקשה כי ישונו הקריטריונים לזכאי משרד השיכון, באופן שילדי העיר יזכו לעדיפות. בן סעדון שיתף את בני הזוג  שגם הוא רוצה שילדיו יקימו כאן את בתיהם. ואף העלה במועצת העיר הצעה להעניק סמכויות נרחבות יותר לוועדה המקומית לתכנון ולבניה, להאיץ מתן אישורי בניה, והוא מקווה שבקדנציה הבאה יצליח להשפיע על  המועצה לקדם את הנושא.

ח"כ שמולי הופתע לגלות תושבים מעורבים ואיכפתיים במודיעין, שאינם מוכנים לעבור בשתיקה לסדר היום. באופן מקרי פגשו השניים גם את ראש העיר הראשון והמיתולוגי של מודיעין, משה שכטר, שבילה את זמנו בקניון, ושמח לפגוש בבן סעדון ובח"כ שמולי.

 שמולי, שכטר ואילן

בפגישה אישית שקיימו בן סעדון וח"כ שמולי שוחחו השניים על הצרכים והבעיות המיוחדות, המאפיינות את העיר מודיעין. בן סעדון עדכן את ח"כ שמולי, כי רב תושבי העיר הם זוגות צעירים או משפרי דיור, שמשלמים החזרי משכנתאות גבוהים. רמת החיים בעיר יקרה, ותושבי מודיעין נאלצים להתמודד עם בעיות נוספות, שתושבי הערים האחרות אינם מכירים.

החוסר במקומות תעסוקה בעיר, מאלץ הורים לא מעטים לצאת לעבודה מחוץ לעיר, ומעבר לבזבוז זמן איכות חשוב עם ילדיהם ועלויות נסיעה גבוהות, הם נאלצים לשלם תשלומים גבוהים למסגרות לילדיהם. בן סעדון הסביר לשמולי כי עניין זה גורם לכך שאמהות רבות יוצאות ממעגל העבודה, ונשארות בבית לגדל את הילדים.

בן סעדון סיפר לח"כ שמולי על המגעים שהוא מקיים בימים אלה להקמת קרייה לתעשיות טכנולוגיות בעיר, ולהקמת בי"ס תיכון טכנולוגי. בן סעדון גם עדכן  את ח"כ שמולי כי לפני כשבוע הושלמה הצטרפותם וחבירתם, של כל אנשי המאבק הציבורי לתנועת "אילן למודיעין".  ואמר: "מהלך זה מסמל באופן מובהק את תמיכתו, הבלתי מסויגת, של רב הציבור בי ובתנועת "אילן למודיעין", בהתמודדות בבחירות הקרובות במועצת העיר. ומצביע על כך שאנחנו מהווים פלטפורמה איכותית לקידום נושא המאבק הציבורי, והעלאתו לסדר היום העירוני".

בן סעדון הבטיח כי תנועת "אילן למודיעין" תמשיך לפעול, כמו בעבר, כתף אל כתף, עם מנהיגי המאבק הציבורי גם בנושאים נוספים, ובהם: הגדלת מקומות התעסוקה, הוזלת עלויות החוגים וביטול תשלומי ההורים: "כמו שנלחמתי למען העובדים, כאשר שימשתי יו"ר הועד, וכמו שאני נלחם, בקדנציה הנוכחית, למען הנוער, אמשיך להלחם, יחד עם הצוות המוביל של תנועת "אילן למודיעין", למען כל תושב.  זו המחוייבות שלנו, כנבחרי ציבור".

ח"כ שמולי התעניין במספר פרויקטים שיזם וקידם בן סעדון  במודיעין, בהם: העצמה כחולה, הזולה הניידת, מדריכי אושר, ותמיכה במשפחות חד הוריות (גברים ונשים).

בתום פגישתם הודה ח"כ שמולי לבן סעדון על האירוח, והבטיח כי ממקום מושבו בכנסת יפעל בכל כוחו ומרצו לקדם את הנושאים החשובים למודיעין, ויסייע לבן סעדון במציאת פתרונות לטובת תושבי העיר.

 

ידיעת דוברות מטעם מטה אילן בן סעדון

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים