חיפוש
 
לדף הבית >>     בחירות 2013 >>

השביעיה של שרון מעוז

 

תנועת מודיעין של כולנו מציגה: נבחרת של שבעה מתמודדים חדשים, צעירים ומבטיחים ברשימה למועצת העיר

 

תנועת מודיעין של כולנו בראשות שרון מעוז, המתמודד גם בבחירות לראשות העיר, חשפה בסוף השבוע האחרון את רשימת מועמדיה בבחירות למועצת העיר שיתקיימו ב-22 באוקטובר השנה.
במקום הראשון ברשימה ניצב שרון מעוז
, בן 39, נשוי לחגית ואב לשלושה, במקצועו ביולוג שעובד במכון מחקר למדעי החיים, בעל תואר ראשון בביולוגיה ותואר שני בביוכימיה וביוטכנולוגיה מאוניברסיטת תל אביב. בנוסף, יש למעוז תואר ראשון במדעי המדינה מאוניברסיטת חיפה. מעוז משרת במילואים כמ"פ בדרגת רב סרן בפלוגת חילוץ של פיקוד העורף, וכאמור הוא המתמודד היחיד לראשות העיר מול ראש העיר המכהן חיים ביבס.
במקום השני ברשימת מודיעין של כולנו נמצא ארתור קורול, בן 23, יליד אוקראינה שעלה לארץ בשנת 2002, ועד לאחרונה שימש בתפקיד ראש מדור פיתוח אמצעי לחימה בחיל הים, שבו שירת בין השנים 2013-2009 שירות קרבי ביחידה ההתנדבותית שייטת הצוללות. קורול הוא בוגר מגמת רובוטיקה בתיכון שבח מופת עם הצטיינות והוקרה מבית הספר עבור פעילות חברתית, וגם בוגר מכינה קדם צבאית למנהיגות חברתית "נגב" במדרשת שדה בוקר.

במקום השלישי ברשימה ניקי צרפתי, בן 43, נשוי לשרונה ואב לשלושה ילדים: גיא, בן 11, לילו, בת שמונה, ולוטם, בן שנה. צרפתי הוא עובד חברת בזק מזה 21 שנה: משנת 1991 עד 2001 שימש טכנאי בזק, והחל משנת 2002 ועד היום הוא משמש כטכנאי עסקי בבזק. הוא שירת בצבא בין השנים 1991-1988  כטכנאי מכשור רפואי במשר"פ תל השומר. במשך ארבע שנים ברציפות הוא היה אחראי על חניכת תלמידי בית ספר לשעבר של בזק בתקופת החופש הגדול.
במקום הרביעי ברשימה ממוקמת מירי שפירא, נשואה לעפר ואם לארבעה ילדים: עמרי, בן 14,ליעם, בן 12, עילאי, בן תשע, ודריה, בת שש, ותושבת מודיעין כבר משנת 1998. שפירא עוסקת בטיפול בילדים החל משנת 1998, וכיום היא בעלת משפחתון בעיר. לטענתה, "העשייה למען הזולת מלווה אותי כבר שנים ארוכות כדרך חיים, וכעת  החלטתי לקחת את זה צעד אחד קדימה".
במקום החמישי ברשימה נמצא זוהר סקופינסקי, בן 41, נשוי ואבא לשלושה, המתגורר במודיעין מאז 2001. סקופינסקי הוא אקדמאי, איש הייטק, העוסק בניהול פרויקטים ותיקי לקוחות, ייעול וארגון העבודה. הוא היה אחראי על ארגון הספייסטיבל - אירוע החלל הראשון של מודיעין, שאותה יזמה מודיעין של כולנו ביולי השנה. תחומי העניין העיקריים שלו הם: מדע, טבע ואיכות הסביבה, ספרים, מוסיקה וסרטים.
במקום השישי ברשימה ממוקם יהורם גלילי, בן 41, נשוי לאיריס ואב לארבעה ילדים: קסם, בן 15, שחק, בת 13, שקד, בן שמונה והלל, בן חודשיים וחצי. כעיתונאי סיקר גלילי את מודיעין עוד מלפני אכלוסה בשנת 1996 ועד שנת 2012. בימים אלו הוא מתחיל לעבוד ביחסי ציבור ופרסום עבור עסקים קטנים ובינוניים במודיעין ומחוצה לה, וגם עוסק בכתיבת שני ספרים.

גלילי הוא סטודנט לתואר ראשון במדעי החברה והרוח באוניברסיטה הפתוחה, ובמשך שבע שנים שימש כעורך המקומונים "העיר ערי מודיעין" ו"עכבר העיר מודיעין" מקבוצת רשת "שוקן". משמש בהתנדבות חבר מועצה באגודת הסטודנטים של האוניברסיטה הפתוחה וגם כדובר הרשמי וכחבר הנהלה של בית הסופר מודיעין, ובעבר שימש כחבר הנהגות הורים של מוסדות חינוך שונים בעיר העתיד שבהם למדו ילדיו.

במקום השביעי ברשימה נמצאת לנה יאנובסקי, בת 53, נשואה לאנדרי ואם לדניאל, בן 31, ומירי, 28,  עלתה ארצה בנובמבר 1990. היא גרה במודיעין משנת 2004, וסבתא לשני נכדים: איתי, בן שנה וחצי, ומאיה, בת ארבעה חודשים, שגם הם גרים במודיעין. בימים אלו, עם ניסיון רב בליווי התפתחותי של תינוקות וילדים, היא פותחת משפחתון לגילאי שלושה חודשים עד שנה וחצי. יאנובסקי היא בעלת תואר שני בעיצוב תעשייתי וניהול פרויקטים של האקדמיה לעיצוב תעשייתי שבאוקראינה, חרקוב

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים