חיפוש
 
לדף הבית >>     בחירות 2013 >>

”סיעת אילן למודיעין תדרוש לקבל לידיה את תיק הרובע”

 

במסיבת עיתונאים שהתקיימה הבוקר, הודיעו יו”ר סיעת ”אילן למודיעין”, סגן ראש העיר (ללא שכר) אילן בן סעדון, והמועמד במקום השני ברשימה אל”מ (מיל.) דני ליכטמן כי במו”מ הקואליציוני תבקש הרשימה לקבל לידיה את תיק רובע מכבים רעות.  

 

בן סעדון פתח את מסיבת העיתונאים ואמר כי התנועה רואה עצמה כגורם משפיע, ובכוונתה לטפל בנושאים שעלו והופנו אליה בכ-20 חוגי בית שערכה במכבים רעות.

בן סעדון: "נחשפנו לבעיות, שקיימות ברובע שנים רבות ולא זכו לאף מענה. תושבי מכבים רעות פנו אלינו וביקשו כי נטפל בענייניהם, והרשימה, בישיבה שקיימה במוצ"ש, החליטה פה אחד לדרוש במהלך המו"מ הקואליציוני לקבל לידיה את תיק הרובע, לטפל ולדאוג ולתת מענה עינייני לתושבי הרובע. חשוב לציין כי אל"מ דני ליכטמן ימונה כרפרנט לנושא הרובע, אולם לא יטפל בנושא כאדם בודד, אלא כל הסיעה כמקשה אחת תפעל ותתמוך בקידום הנושאים החשובים והמיוחדים לתושבי מכבים רעות. "אילן למודיעין" היא רשימה מגובשת וחזקה ויש לה את היכולת להשפיע ולקדם תחום זה, כמו שקידמה במהלך הקדנציה האחרונה תחומים רבים אחרים בעיר".

אל"מ (מיל.) דני ליכטמן, תושב רעות משנת 1996, מנה את הבעיות הייחודיות המייחדות את תושבי מכבים רעות.

לדברי ליכטמן האוכלוסיה המתבגרת ברובע נאלצת לעזוב, באשר אין לה אלטרנטיבה. בשאיפה לשמר את התושבים כאן שלא יעזבו, ושדור ההמשך גם הוא ישאר כאן. נפעל להתאמת מבנה קהילתי ונכסים פרטיים לצרכים של התושבים. אנו נדאג לפיצול בתים, כדי שההורים המתבגרים יוכלו לסייע לילדיהם לגור בנכס שבו הם מחזיקים, ולהשאר ברובע.

ליכטמן אמר עוד כי קיים צורך לחזק את התקשורת והקשר בין המועצה וראש העיר לתושבי מכבים רעות.

ליכטמן הוסיף כי סיעת אילן למודיעין תדאג לשמור  על הציביון הקהילתי של הרובע. לדבריו אחת הבעיות המרכזיות הוא הזנחה והעדר טיפול במשך שנים בתשתיות מים, ביוב, כבישים, מדרכות, גנים ציבוריים ואזורים פתוחים.

ליכטמן: "בית הספר מו"ר, המהווה את ספינת הדגל של הישובים מכבים רעות, גובל בקטסטרופה. מאז 92, כשאני רכשתי מכספי הפרטי מזגנים לביה"ס, לא נעשה שום שיפוץ ראוי או תחזוקה של המבנה".

ליכטמן אמר כי סיעת "אילן למודיעין" תדאג לחלוקת תקציבים הוגנת גם לתנועות הנוער, שאינן זוכות לתקציבים מתאימים. וציין כי תושבי הרובע סובלים מבעיות רבות, פריצות לבתים וכניסת שב"חים - הבטחון האישי מתערער.

ליכטמן: "אני חף מכל עבר ורקע פוליטי, זה אולי חיסרון, אך הוא כולל בתוכו יתרון גדול. זיכרו שאני לוקח את המשימה יחד עם הרשימה החברתית הגדולה ביותר בעיר, ולא כאדם בודד. אין לי צל של ספק שכפי שטופלו בעבר נושאים אחרים ע"י רשימת "אילן למודיעין" תדע הרשימה לטפל באותה העוצמה והרצינות גם בענייני הרובע".

בתגובה לשאלת העיתונאים אמר בן סעדון: "חשוב שלצד ראש העיר המכהן תעמוד סיעה מגובשת וחזקה. חשוב שחברי המועצה יבחרו מסיעות אחרות, כדי שאלה יוכלו לסייע לראש העיר להכיר ולהבין את הבעיות המיוחדות והנושאים החשובים לתושבים, ולקדם פתרונות. המשימה החשובה ביותר היא להגיע עם עוצמה ועם כח גדול למועצת העיר ולדרוש טיפול ענייני בבעיות הרובע כמו גם במתחמים אחרים בעיר.  אנחנו לא יס-מנים של אף אחד, אנחנו אס-מנים אחד אחד".

ליכטמן: "הראייה שלנו היא לטווח רחוק. אנחנו לא בונים על הזיכרון הציבורי הקצר. שאיפתנו היא להגיע בעוד 5 שנים לתושבים עם קבלות על עשייה, בדיוק כמו שאנו מציגים היום לתושבים שבחרו בנו לפני 5 שנים".

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים