חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

העירייה סיכמה שנת פעילות ובחרה 15 עובדים מצטיינים

 

כמדי שנה, לקראת חג הפסח, בעיריית ראשון לציון מקיימים סיכום שנת פעילות והרמת כוסית לעובדי העירייה. כמו כן נבחרים 15 העובדים המצטיינים. במהלך האירוע הוצגו סרטונים קצרים על כל אחד מהעובדים המצטיינים ולאחר מכן התקיימה הופעה של הסטנדאפיסטית דינה אור.

 

ראש העירייה, דב צור, בירך את העובדים וסקר בפניהם את העשייה העירונית במגוון תחומים: חינוך, דיור, פיתוח עסקי ומתחם האלף, שדרוג המרחב הציבורי, תרבות ועוד, והדגיש בפניהם של ההישגים והמשובים הגבוהים בסקרי שביעות הרצון בפרמטרים רבים, לא היו מגיעים אלמלא "תרומתכם ומחויבותכם למקום העבודה ולתושבים בכל רחבי העיר". צור הוסיף ואמר: " עבורי, וכך גם בעיני רבים, המדד המשקף ביותר הערכה הוא שביעות רצון התושבים. איך שלא מסתכלים על זה, וכמעט בכל פרמטר שנבדק ובכל גוף שביצע את הסקרים, מציגים התושבים שלנו, כמו גם העובדות בשטח, עמדה חד משמעית: ראשון לציון היא עיר שטוב לחיות בה!".

לעובדים המצטיינים אמר ראש העירייה: "הנבחרים מבניכם, הזוכים לתואר "עובד עירייה מצטיין", הוכיחו יכולת עשייה ומקצועיות, התמודדו מול משימות ואתגרים וגילו מסירות רבה מעבר לדרישות תפקידם – ועל כך תודתי. אתם מהווים דוגמה אישית ותורמים לארגון שלנו ולתושבי העיר."

מנכ"ל העירייה, פרנקו גונן, סיכם את עיקרי הפעילות במהלך השנה וציין כי הייתה זו שנה רווית פעילות בכל תחומי העשייה העירונית. "במהלך השנה פעלנו לייעל את עבודת העירייה, לשפר את השירות ולשפר את זמני התגובה לתושבים."

לסיכום, אמר גונן לעובדי העירייה: "הצטיינות אינה מובנת מאליה. הצטיינות היא ערך  שאליו יש לשאוף. אתם, הזוכים בתואר ’עובד עירייה מצטיין’, הפכתם הצטיינות לאורח חיים בעבודה. נבחנתם בה ועברתם בהצלחה רבה במקצועיותכם, במסירותכם, בחברותכם ובנאמנותכם לתפקיד ולארגון".

בשם העובדים המצטיינים בירכה מרלין מק, שסיפרה: "עבור רבים מאתנו הפך מקום העבודה לבית שני, ולעיתים גם לבית הראשון, ואנו מרגישים תחושת אחריות ושייכות לשרת את הציבור במגוון תחומי חיים. אנו עומדים פה נרגשים ואסירי תודה על הזכות שניתנה לנו לתרום לקהילה."

להלן רשימת העובדים המצטיינים:

מינהל החינוך: ילנה בוטל, מזל דוד, עדנה ואנונו, ישראל חג’בי, רונית שבי; מינהל איכות הסביבה: יוסף וקנין, אברהם נונה; בית המשפט לעניינים מקומיים: אפרת חיים; המינהל לשילוב חברתי: חנה בכר, מרלין מק; המינהל לשיפור פני העיר: אברהם בן אהרון; מינהל כ"א ואמרכלות: רינה מתתיהו, רונית פרידמן; מינהל הכספים: רינה פרנק; מינהל הנדסה: ורד מלכי.

 

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים