חיפוש
 
לדף הבית >>     בחירות מוניציפאליות 2018 >>

להעמיד לציבור שאטלים מתחנת ”הראשונים”

 

תנועת הרכבות ממודיעין לתחנת ההגנה בת”א מושבתת, וכאן בראשון התחנה בין ”הראשונים”  ל”משה דיין” גם. הנוסעים סובלים וסגן ראש העיר לשעבר ומועמד ”ראשון אחת” מוטי עגמי משגר מכתב בהול לשר התחבורה: ”אני דורש שתדאג לשאטלים, כי עקב ביטול הקו, נוצרו בעיות חניה קשות ”.  האם השר כץ יענה... לחרדים הוא מגיב יותר מידי מהר. כאן, לא בטוח...

 

עיכוב הפעלת הרכבת המהירה לירושלים ממשיכה לגבות קורבנות אצלנו ואצל השכנים, מזו תקופה ארוכה הרכבת ממודיעין לתל אביב אינה פועלת מס’ ימים בשבוע והבלאגן חוגג עקב העובדה שפתרונות אמיתיים לבעיה לא ניתנו עד כה ע"י משרד התחבורה ורכבת ישראל. 
זה שם במודיעין, אבל גם אצלנו בראשון יש בעיות, והפעם בעיות חניה דוקא. תחנת הראשונים היתה נקודת המוצא של הקו המהיר לתל אביב. מכיון שהיא בוטלה, הרבה משתמשי רכבת נאלצים להגיע לתחנת משה דיין אבל מתקשים שם בחניות.
 
 
עקב כך החליט סגן ראש העיר לשעבר ומועמד "ראשון אחת" מוטי עג’מי להריץ מכתב בנושא לשר התחבורה: 
"מאז סוף חודש מרץ 2018 הופסק קו הרכבת הישיר בין תחנת רכבת "ראשונים" בראשון לציון לבין תחנות הרכבת בת"א. הפסקת הקו התקבלה כתוצאה מהחלטה חד-צדדית של הרכבת וזאת מנימוק של לוח הזמנים של קו הרכבת החדש בין ת"א לירושלים, שפתיחתו ממשיכה להתעכב.
ההחלטה על ביטול קו הרכבת גורמת לסבל רב ובלתי מוצדק לתושבי מרכז ומזרח העיר ראשל"צ אשר מסתמכים על התחבורה הציבורית בכלל ועל רכבת ישראל בפרט.
לאור הסבל הנגרם לתושבי ראשון לציון, אני דורש כי רכבת ישראל ומשרד התחבורה יעמידו הסדר תחבורתי קבוע (שאטלים חינם) בין תחנת רכבת "ראשונים" לבין תחנת רכבת "משה דיין". ההסדר התחבורתי חייב לתת מענה לדרישה ההולכת וגוברת של תושבי העיר להשתמש בקו הרכבת המערבי שבסביבתו אין מספיק מקומות חניה חינם, וכתוצאה מכך רבים ממשתמשי הרכבת נאלצים לחנות באופן בלתי חוקי המפריע לתנועה באזור התעשיה החדש של ראשון לציון, דבר הגורם לשיבושי תנועה קשים למשתמשי הדרך".
 
כשתתקבל תגובת השר נפרסמה.
 
 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים