חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

תחזית שבועית: 18 – 24 במרץ 2016 / חוה מזר

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר לשבוע: 18 למרץ עד 25 למרץ

 

                                              תחזית שבועית:  18 – 24 במרץ 2016 

 

טלה

כניסת השמש למזל טלה (בשני) מסמנת עבורכם את תחילתו של האביב ושנה אסטרולוגית חדשה.  האני האמיתי שלכם פורץ סוף סוף החוצה, ומזל טלה מתחיל מחזוריות חדשה של שנה נוספת. רבים מכם כבר להוטים לשנס כוחות ליהנות ולהתחדש. ימי סוף השבוע יאפשרו לכם זאת. הירח המלא בפורים מאפשר לכם לחגוג וליהנות מאווירה פורימית משחררת ומרומנטיקה אידיאליסטית.

 

שור

אתם נכנסים לאחד החודשים הפחות נוחים בשנה מבחינתכם. נחוצה לכם כעת האטה בפעילות, במחשבות ובדאגות, האטו את הקצב לקראת המחצית השנייה של השבוע ושימרו על דיסקרטיות.

שני-שלישי: ימים אלו יתאימו להתארגנות מחדש, במהלכו תוכלו לגבש תוכניות מוגדרות, כמו גם לקביעת מטרות ברורות, הדורשות התייעלות, חריצות ומעשיות. ימי פורים עשויים להיות מעייפים.

 

תאומים

מיקום השמש במזל טלה (עד ה- 19 באפריל) מציב בפניכם תנאים שונים לאופן שבו תוכלו לשפר את נקודת המבט הייחודית שלכם. אתם מרחיבים את המעגל החברתי, ותהיו במיטבכם, מושכים ובולטים. זהו זמן להברקות מהירות, להארות בונות, ובכלל זה לסגירת מעגלים. בפורים: כדאי להתמנגל באירועים שבהם תוכלו לחבור לאנשים המחזיקים בגישה מקורית ואידיאליסטית כאחד. 

 

סרטן

תקופת מזל טלה (שתימשך כחודש) מדגישה ענייני עבודה וקריירה. השבוע מבליט את כושר הביטוי העצמי והיצירתיות. גלו אחריות ורצינות. שימו לב: ימים אלו לא מחייכים לבעלי אוריינטציה שמרנית, אלא ליצירתיים ולבעלי חזון. חשוב לכם להמשיך במסלול בטוח ומסודר, אבל גם לתת הזדמנות לדברים חדשים לצמוח. פורים מחבר אתכם לפעילות עם בני המשפחה.

 

אריה

מיקום השמש במזל טלה מסמן כי הקסם האישי שלכם חוזר ובגדול, במיוחד לאלה מכם שנמשכים לשינויים ולריגושים, ושיש להם את האומץ להתנסות בדברים חדשים ולא שיגרתיים. הפסימיות שבה שקעתם לאחרונה תפנה סוף סוף את מקומה לפתיחות וליוזמות מחודשות. קשרים חדשים יתקשרו לחו"ל. ההתעניינות הגלויה והמתחדשת בכם תחמיא לכם. סוף השבוע מומלץ להנאות.

 

בתולה

עייפות ושאלות על עתידכם ועל תכלית החיים יעסיקו אתכם. מיקום מארס בקשת עלול להגביר מתחים משפחתיים. חשוב להימנע מלהיכנס לקונפליקט על רקע של פגיעות ואגו. מקבץ הכוכבים משפיע גם בתחום הפיננסי. שימו לב לירח המלא בימים רביעי-חמישי. תזדקקו ליעדים ברורים, אך תרגישו שקשה לכם לגבש אותם, גם משום שהדברים תלויים באנשים אחרים או בגורמים שאינם בשליטתכם.

 

מאזניים

השבוע עשוי להשפיע על התנהלות מערכות היחסים שלכם. שימו לב לירח המלא לקראת ימים רביעי-חמישי. מארס בבית התקשורתי שלכם הופך אתכם לתקשורתיים ונמרצים יותר. ניכרת מגמה של התחדשות - שתפו פעולה עם הסובבים, אך שימרו על עצמאות. הפגינו גמישות והסתגלו למצבים משתנים בשטח. מומלץ לעסוק בפעילות יוצרת שתטען אתכם באנרגיה. פורים יכול לספק לכם זאת.

 

עקרב

חדי העין והשכל יבחינו בהתרחשות לא שגרתית, שתבטיח שינוי, גיוון והתחדשות. היכולות שתגלו עשויות להפתיע, אבל באותה נשימה חשוב לגלות ערנות, תבונה ואיפוק בכל הקשור להתקשרות עם גורמים עוינים. הירח המלא לקראת רביעי-חמישי מצפה מכם לשמור על  בריאותכם. אל תעמיסו על עצמכם יותר מדי. המתח שבו אתם נתונים עלול להתבטא בכאבי ראש, בעייפות ובחולשה.

 

קשת

מיקום מארס במזלכם עשוי להעיד כי יש מביניכם כאלה עם כמיהה להגשמה עצמית בסגנון חדשני, הרפתקני ועצמאי, שלא עושה חשבון לאחרים. פעילות מקורית ויוצאת דופן שלכם מקבלת עכשיו את קידמת הבמה. עכשיו יש לכם אפשרות להפעיל את האינטואיציות היצירתיות המרשימות שלכם. מנגד, עליכם יכם לתמרן באלגנטיות בין שיתוף פעולה לבין הפגנת עצמאות, מרדנות והתנגדות.

 

גדי

הירח המלא בימי רביעי וחמישי מדגיש ענייני בית, משפחה וקריירה. הזוגיות חשובה לגדיים. הם יכולים אומנם להסתדר היטב לא רע בכוחות עצמם, אבל הם זקוקים לאיזון, ליציבות ולתחושת בית. מיקום מארס בקשת עשוי להעיד כי קיימת תחושה שהקרקע קצת מתערערת מתחת לרגליכם, עם זאת, מומלץ לשמור על דיסקרטיות, מצב שמחייב זהירות ודיפלומטיות.

 

דלי

הירח המלא לקראת ימים רביעי-חמישי עשוי להעיד כי יש סביבכם מעין אנרגיה של התחדשות, שכן לפעמים אנשים זקוקים מאוד לשינוי, אך חוששים ממצב לא מוכר. כוכבכם אוראנוס (שנמצא במזל טלה) מחפש תמיד את השחרור ואת האפשרות להתפתח ולחוש חופשי, בלי שיפריעו לו בדרך. לכן יש למצוא את האיזון בין עמדת "המבטיח" לבין "המוציא לפועל". לשם כך נדרשות מכם יוזמה ושליטה. היעזרו בתכונות אלה כדי לקדם יעדים אמיצים ונמרצים.  

 

דגים

התקופה מאלצת אתכם להתמסר לעבודה ולמשימות שחייבות להסתיים, אך אלה מלוות באנרגיה בולמת שלא בהכרח תלויה בכם. לשם כך נדרשות יוזמה ושליטה. הירח המלא (בימים רביעי וחמישי) עשוי להשפיע על בריאותכם. אולי כדאי להאט את הקצב, במיוחד עם אתם חשים מתוחים. מיקום ונוס במזלכם עד ה- 4 באפריל מעצים את הכריזמה שלכם, ומעודד ענייני חברה וזוגיות.

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03כל הזכויות שמורות @

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים