חיפוש
 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

סיירי הביטחון הצטרפו לנאמני החיים של מד”א

 

הסיירים עברו במהלך השבוע האחרון קורס הכשרה מיוחד מטעם מדריכי מד”א ממרחב איילון ויהוו תוספת כוח משמעותית למשימת הצלת החיים ברחבי העיר

 

 חיזוק משמעותי למשימת הצלת החיים בראשון לציון. בשבוע האחרון סיימו 150 סיירי הביטחון של החברה לביטחון וסדר ציבורי בראשון לציון, קורס הכשרה רפואי מטעם מדריכי מד"א ממרחב איילון אשר הכשיר אותם להעניק סיוע רפואי מציל חיים המאפשר להם כעת להצטרף לפרויקט "נאמני החיים" של מד"א.

המהלך המיוחד הינו יוזמה של מרחב איילון של מד"א ועיריית ראשון לציון במטרה לאפשר ל-150 הסיירים הנמצאים במשימת סיור ברחבי העיר במשך 24 שעות ביממה ומגיעים ראשונים לאירועים רבים לסייע במשימת הצלת החיים.

סגן ראש העיר רז קינסטליך: "אני מברך על שיתוף הפעולה עם מד"א. כשהוצג בפני הרעיון הבנתי עד כמה לכם, אנשי השטח של החברה, הקורס הזה הוא בבחינת פריצת דרך. להיות נאמן חיים זו זכות ואני משוכנע שכל אחד ואחת מכם מקבל פה כלים חיוניים ומשמעותיים לעבודה מול הציבור".

החברה לביטחון וסדר ציבורי, מתוקף יעודה הייחודי ופריסתה המצוינת בעיר ראשון לציון תירתם לפרויקט נאמן חיים של מד"א ותסייע בצמצום זמני ההגעה של איש בעל יעד בסיסי הרפואה לאירועים קריטיים מצילי חיים בעיר ראשון לציון.

מנכ"ל החברה לביטחון וסדר ציבורי מוטי נחמני: "אנו מצטרפים למערך חשוב ומפואר שמוביל מד"א. כל אחד מאנשינו מקבל את הכלים גם בעבודתו בארגון, אבל גם כאדם פרטי, להציל חיים ולסייע לזולת. זה אתגר חשוב וראוי לכל אחד מפקחי החברה".

מדריך הקורס חן מיכאל: "במהלך השבוע האחרון, הדרכנו באופן אינטנסיבי את 150 הסיירים וכבר ביום ראשון כל הבוגרים יהיו מוכנים להיות מוזנקים להציל חיים בכל מקום ברחבי ראשון לציון".

סגן מנהל מרחב איילון במד"א ליאור אלטמן: "שיתוף הפעולה בין מד"א לעיריית ראשון לציון הוא שיתוף פעולה מבורך. ההירתמות של החברה לביטחון וסדר ציבורי מתוקף תפקידה ופריסתה ברחבי העיר לפרויקט נאמני חיים של מד"א, תסייע רבות בהגעה מהירה של יד מקצועית לאירועים של דם לב בעיר ראשון לציון ותסייע להגביר את סיכויי ההישרדות של החולים והפצועים".

מנכ"ל מד"א אלי בין: "אני מודה לעיריית ראשון לציון על ההירתמות למשימה החשובה של הצלת חיים. כל אדם שמצטרף לפרויקט החשוב הזה מהווה תוספת כוח משמעותית לפעילות מד"א ובוודאי כאשר מצטרפת קבוצה מובחרת של 150 איש המסיירים בשטחי העיר על בסיס יומיומי. אין לי ספק כי הם יתרמו רבות למשימת הצלת החיים החשובה העומדת בפנינו".

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים