חיפוש
 
לדף הבית >>     ספורט >>

הבוגרים סופרים שבעה משחקים ללא ניצחון

 

השחקנים הצעירים של הפועל ראשל”צ גברו בפנדלים על נצרת עילית מהלאומית, וטיפסו עוד שלב בגביע. הבוגרים לעומת זאת המשיכו לאכזב, וחילצו רק נקודה בבית מול בית”ר ת”א/רמלה. בכדורסל, הפסד אכזרי לחבורה של שמוליק ברנר למכבי ת”א, מסל בשניית הסיום.

 

כדורגל  - הפועל ראשל"צ סיימה ב-1:1 את משחק הבית בסופרלנד (שישי) מול בית"ר ת"א/רמלה במסגרת המחזור ה-28 בליגה הלאומית. הכתומים ללא ניצחון בשבעת משחקיהם האחרונים, ומחפשים נואשות את שלוש הנקודות. דור ז’אן הוליך את קבוצתו של עמיר תורג’מן ליתרון 0:1 בדקה ה-65. כשנדמה היה שהרביעית תצא עם ניצחון, הגיע אוהד קדוסי, בפעם המי יודע כמה, ועם שערו ה-11 העונה חילץ נקודה עבור הכתומים. ראשל"צ מדורגת עשירית עם 35 נק’, ואם היא רוצה עוד להגיע לפלייאוף העליון, היא חייבת לנצח את הפועל רמה"ש ביום שישי הקרוב.
 
נוער - הפועל ראשל"צ העפילה לרבע גמר גביע המדינה לנוער, אחרי ניצחון בדו-קרב בעיטות עונשין מ-11 מ’ (1:4) על הפועל נצרת עילית מהליגה הלאומית. המשחק (שבת) נערך בראשון לציון, והסתיים ב-0:0 אחרי 120 דקות, כולל הארכה. שוער הכתומים, עמית מלכה, הצטיין ברגעי ההכרעה מהנקודה הלבנה. בליגה, נחלה הקבוצה הפסד ביתי למוליכה, מכבי חיפה, 2:0 במחזור ה-22 של ליגת העל לנוער. ההפסד הגיע דווקא אחרי ניצחון מרשים במחזור הקודם, 0:4 בחוץ על מ.ס. אשדוד. הכתומים מדורגים במקום ה-12 עם 25 נק’, מרחק תשע נקודות מהקו האדום, ויש לשער כי במחזורים הקרובים הקבוצה תבטיח את ההישארות שלה בליגה הבכירה.
 
כדורסל - חניכיו של שמוליק ברנר התארחו אצל המוליכה, מכבי ת"א, ונוצחו (ראשון) 83:81, במסגרת המחזור ה-22 של ליגת העל בכדורסל. הכתומים יכולים לראות עצמם מאוכזבים, אחרי שהובילו במהלך המשחק בפער דו-ספרתי. בעקבות המשחק, הקבוצה מדורגת רק במקום התשיעי, והיא מחוץ לתמונת הפלייאוף בשלב הזה. ביום שני תדרים הקבוצה מעיר היין לאילת, למפגש עם הפועל המקומית ועודד קטש. בחזרה למפגש בליגה, מכבי ת"א נהנתה מיכולת מצוינת של ויקטור ראד, שצלף 25 נק’ (5 מ-7 מחוץ לקשת), ביניהן שתי הנקודות המכריעות, פחות משניה לסיום. מאליק וויינס וצ’ארלס תומאס בלטו אצל האורחים.
בתום הרבע הראשון תומאס ושון דאוסון הובילו את הכתומים ליתרון שלוש, 22:25. באמצע הרבע השני, הטוב של ראשל"צ, הפער כבר תפח ל-11 נק’, 30:41, הרבה בזכות יכולת טובה של עידן זלמנסון ודאוסון. התל אביבים התעוררו לקראת תום המחצית, ובהפסקה רק שלוש יתרון, 40:43. לקראת הרבע המכריע עלו הצהובים ליתרון חמש, 65:60, כאשר לנדסברג, אייברסון וראד נותנים את הטון עבורם. ווינס להט עבור האלופה ברבע המכריע המאוזן, כשעם שלשה גדולה קבע שוויון, 6.8 שניות לסיום, ואז הגיע ראד. 
 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים