חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית - ראשלצ >>

עבודות אינסטלציה שאפשר לעשות בעצמך

 

לא תמיד אתם צריכים להזמין בעל מקצוע, יש הרבה עבודות אינסטלציה שאפשר לעשות בעצמך. אז לפני שאתם קוראים לבעל מקצוע כדאי שתכירו את הדברים שיכולים לחסוך לכם לא מעט כסף ועצבים. מערכת האינסטלציה הינה מערכת מורכבת, יש תקלות רבות אשר יכולות לצוץ משום מקום ועלינו לדעת איך להתנהל מולן

 

לא תמיד אתם צריכים להזמין בעל מקצוע, יש הרבה עבודות אינסטלציה שאפשר לעשות בעצמך. אז לפני שאתם קוראים לבעל מקצוע כדאי שתכירו את הדברים שיכולים לחסוך לכם לא מעט כסף ועצבים. מערכת האינסטלציה הינה מערכת מורכבת, יש תקלות רבות אשר יכולות לצוץ משום מקום ועלינו לדעת איך להתנהל מולן. 

המאמר בשיתוף אתר https://igl-plumber.co.il/ .

סתימות

אחת מתוך הרבה עבודות אינסטלציה שאפשר לעשות בעצמך היא פתיחת סתימה. עם זאת, חשוב להדגיש כי זה רלוונטי רק למקרים בהם חלקי הצנרת קרובים לדירה. אם גיליתם סתימה בבית הציוד אותו אתם צריכים לפני שאתם ממהרים לקרוא לבעל מקצוע הוא פומפה ומפתח שוודי. כאשר יש סתימה עליכם לפמפם עם הפומפה בפתח הניקוז, לעיתים זה כבר יכול לפתור לכם את התקלה. לעיתים גם מדובר על סיפון סתום ובמקרה הזה עליכם להחזיק דלי מתחת לסיפון ולפתוח את הסיפון. הסיפון נמצא בארון מתחת לכיור, לעיתים מצטבר בו הרבה לכלוך, מה שגורם לכך שיש לכם סתימה. יש היום גם לא מעט ציוד שניתן לקנות בכל חנות לבית, ציוד אשר אמור להמיס את הלכלוך שיש כאשר מדובר על סתימה. 

איתור נזילה

במקרים רבים הנזילה שלכם תהיה סמויה, ולכן אתם לא באמת תוכלו לדעת אם היא קיימת. עם זאת, ככל שתגלו אותה מהר יותר כך המחיר אותו תשלמו יפחת. במקרים כאלה כל מה שעליכם לעשות הוא לסגור את כל הברזים בבית ולראות האם שעון המים ממשיך לעבוד. במקרה שכן, ייתכן ויש לכם נזילה בבית. אמנם אתם לא יכולים לפתור את התקלה לבד, אבל אתם גם מזערתם משמעותית את המחיר אותו הייתם אמורים לשלם אם המצב היה מתדרדר.

זרם חלש 

כאשר יש לכם זרם חלש באחד מהברזים התקלה יכולה לנבוע מכמה סיבות. הם שאתם צריכים לעשות הוא לנקות את הפילטרים של הברזים. במקרים רבים מצטברת שם אבנית אשר פוגעת במעבר המים בצורה תקינה. כל מה שאתם צריכים הוא מפתח שוודי כדי להסיר את הפילטר, לנקות אותו כמו שצריך עם חומץ או חומר נגד אבנית. 

במקרים בהם צריך גם להחליף ברז תוכלו לעשות את זה בעצמכם ולחסוך לכם התקנה שיכולה להגיע לכ-200 ש"ח. כאשר מדובר על ברז אשר יוצא מהקיר העבודה היא די פשוטה. תחילה סגרו את הברז הראשי של הדירה, בדקו שבאמת הברזים בבית אינם עובדים. עליכם לפתוח את האומים שנמצאים בצידי הברז ופשוט להחליף את הברז החדש בישן. שימו לב שאתם מחליפים גם את האומים הישנים בחדשים, בצעו את ההברגה בעדינות.

ריח רע

אם יש לכם ריח רע של ביוב בחדרי השירותים או האמבטיה דעו שאתם נמצאים בחברה טובה, מדובר על תקלה מאוד מוכרת. הבעיה היא בסיפון אותו בדקנו כבר מקודם. כאשר יש בעיה בסיפון ייפלט משם ריח רע, לכן במקרים רבים מה שאתם יכולים לעשות הוא או לנקז את המים שיש בסיפון או להחליף סיפון. בעיקרון, המטרה של הסיפון היא למנוע את הריח הרע ולכן סביר להניח שהתקלה היא בסיפון עצמו או בהברגה שלו.

חוששים? פנו לבעל מקצוע

אם הפתרונות שהצענו לכם לא ענו על התקלות שלכם יכול להיות שיש לכם תקלה חמורה יותר. בכל מקרה בו צצה לכם תקלה או חשש לתקלה בבית עליכם לפנות לבעל מקצוע כדי לוודא שאכן מדובר על תקלה מזערית ולא על משהו גדול יותר. מערכת האינסטלציה בבית שלנו היא מפלצתית. כן, יש עבודות אינסטלציה שאפשר לעשות בעצמך, אבל צריך לוודא שאנחנו לא גורמים ליותר נזק. גם כאשר מדובר על עבודות אינסטלציה שאפשר לעשות בעצמך, אנו עדיין ממליצים לעדכן בעל מקצוע כדי לוודא שאכן אנחנו פועלים נכון.

רוצה לצ'וטט?
 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

גורגיט

גורגיט

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים