חיפוש
 
לדף הבית >>     buypost תוכן שיווקי >>

טיפים לבחירת ריהוט משרדי

 

המשרד הוא המקום בו מתקיימות רוב הפעולות העסקיות, נחתמים ההסכמים החשובים ומתקיימות הישיבות המשמעותיות בדרגים השונים. יתרה מכך, כל פעולות המזכירות והפעולות המשרדיות השונות המאפשרות את המשך קיום המשרד – כל אלו מתקיימות מהמשרד עצמו

 

המשרד הוא המקום בו מתקיימות רוב הפעולות העסקיות, נחתמים ההסכמים החשובים ומתקיימות הישיבות המשמעותיות בדרגים השונים. יתרה מכך, כל פעולות המזכירות והפעולות המשרדיות השונות המאפשרות את המשך קיום המשרד – כל אלו מתקיימות מהמשרד עצמו. כדי להבטיח כי כל פעולה תתבצע בנוחות המקסימלית ותוך שמירה על שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר, חשוב לוודא כי הריהוט המשרדי עומד בתנאים הללו.

על מה חשוב לתת את הדעת בבחירת ריהוט משרדי?

אחסון תואם

לאחסון יש חלק מהותי בניהול המשרד בצורה המיטבית לעובדים ולמנהלים. הודות לבחירה חכמה של ריהוט משרדי תוכלו להתנהל בקלות ובפשטות במהלך היום יום, בלי להתעכב שלא לצורך על חיפושים מיותרים, שליפה ואחסון של מידע ועוד. 

נוחות וארגונומיה

חלק מהותי ביותר מניהול משרד באופן שוטף וללא עיכובים תלוי במידה רבה בתכנון נכון של הריהוט וארגונומיה תואמת. אלו מתייחסים לבחירה נכונה של כסאות מחשב, ספות המתנה ללקוחות וקולגות, בחירה נכונה של שולחנות לביצוע עבודות מחשב ממושכות וכן בחירת שולחנות המתאימים לישיבות גדולות, בחירת ציוד מחשב מתקדם התואם את הצרכים של כל אחד מהעובדים ועוד. הנוחות האישית של העובדים הינה במידה רבה חלק ניכר מההצלחה בעמידה ביעדים וביכולת להתקדם בצורה הטובה ביותר להגשמת היעדים הארגוניים.

עיצוב וסטייל

לעיצוב יש חלק מהותי ביותר בפנייה אל הלקוחות הנכונים ובהותרת הרושם המתאים על לקוחות היעד. בחירה נכונה של ריהוט משרדי  משמעותה בחירת ריהוט בסטייל ובסגנון המתאימים לצרכים הייחודיים של העסק שלכם, וכן כאלה העומדים בסטנדרטים העיצוביים הרלוונטיים. כדי לבחור את הריהוט האולטימטיבי והמתאים ביותר, חשוב לפנות אל מעצב פנים המתמחה בתחום בו אתם עוסקים ויכול לבנות עבורכם את פרופיל העיצוב האידאלי.

עיצוב אידאלי הוא גם זה המספק לכם את הייצוגיות הדרושה ליצירת המראה העיצובי והרושם המתאים על הלקוח. 

יצירת תרבות ארגונית תואמת

לריהוט יש חלק מהותי ביצירה נכונה של תרבות ארגונית תואמת העולה בקנה אחד עם ערכי הארגון. הבחירה בריהוט משרדי בראשון לציון היא הרבה יותר מבחירה בנראות בלבד, או אמירה אופנתית כלשהי. לריהוט משרדי  יש השפעה על הערכים הארגוניים וההתנהלות השוטפת בארגון, ככזו המאפשרת את יצירת ה-FLOW הארגוני והתעסוקתי התואם את הצרכים של ההנהלה והדרגים הגבוהים.

שירותיות

כאשר הציוד המשרדי הוא כזה שאפשר לעבוד אתו באופן שוטף, העסק יכול להמריא לגבהים חדשים וליצור את מה שנדרש על מנת שהלקוחות הארגוניים יקבלו את השירותים הטובים ביותר. לשם כך נדרש ריהוט שהושקעה בו מחשבה והוא עומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של הארגון מול לקוחותיו – בארץ ובחו"ל. בחירה נכונה של ריהוט משרדי מבטיחה את השקט הנפשי של המנהלים, העובדים והלקוחות.

עמידות ויציבות למשך שנים רבות

אין ספק כי בחירה חכמה של ריהוט מבטיחה יכולת תפקודית איכותית, אמינה ומתמשכת למשך שנים רבות מול הלקוחות הגדלים של הארגון. 

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים