חיפוש
 
לדף הבית >>     buypost תוכן שיווקי >>

השקעות והלוואות בין אנשים - איך בוחרים איפה להשקיע?

 

בשנים האחרונות ניתן לראות מגמה הולכת וגוברת של התעניינות בהשקעות והלוואות בין אנשים, השקעות P2P

 

בשנים האחרונות ניתן לראות מגמה הולכת וגוברת של התעניינות בהשקעות והלוואות בין אנשים, השקעות P2P.

מדוע דווקא השקעות P2P?  

כידוע, שוק ההון תנודתי ומצריך הבנה ויכולת למידה. מן הצד שני, השקעות בשוק הנדל"ן מחייבות הון עצמי משמעותי, שעלול להקשות על חלק גדול מהמשקיעים. לאור האמור, אין זה מפתיע כי רבים מתעניינים להיכנס לעולם השקעות ה- P2P. בישראל קיימות כמה חברות שמתעסקות בהשקעות והלוואות בין אנשים וכדאי להכיר את ההבדלים ביניהן.

כיצד לבחור חברה להשקעות P2P?

הטיפ החשוב ביותר הוא להשקיע עם חברה מוכרת וידועה, שמתמחה בתחום ומחזיקה בוותק ובניסיון המתאים. כמו כן, כדאי לבדוק כיצד מתבצעת ההשקעה, ובפרט אם החברה מאפשרת השקעה באמצעות פלטפורמה טכנולוגית מתקדמת, הכוללת ממשק משתמש נוח וידידותי, שמאפשרת לנהל את ההשקעה שלכם בצורה עצמאית ולעקוב אחר ההתקדמות שלה. בנוסף, כדאי לבדוק אם החברה מאפשרת לבחור את פרופיל ההשקעה שלכם, בין אם מדובר על השקעה סולידית או אגרסיבית, וכן כיצד מתבצעת ההשקעה, מה הביטחונות למשקיעים וכיצד מתבצע סינון הלווים.

חברת טריא – החברה המתאימה להשקעות P2P

חברת טריא נחשבת לאחת החברות המובילות ביותר בתחום והיא מחזיקה בעשור של וותק וניסיון. החברה מקפידה על סינון קפדני של מבקשי ההלוואה למשל, לא תינתן הלוואה לכל מטרה אלא לצורך ספציפי וברוב המקרים יתבצע שעבוד של נכס (נדל"ן או רכב) לטובת משקיעי הפלטפורמה. הדבר מאפשר שמירה על המשקיעים ואפשרות של טריא לממש את הביטחונות ולהקטין משמעותית את רמת הסיכון שלכם במקרה של אי החזר ההלוואה. כדאי לזכור כי לעומת חברות אחרות, חברות טריא מאפשרת לכל אחד להיכנס לעולם ה- P2P, מאחר ורף ההשקעה אינו גבוה תוכלו להשקיע גם סכומים נמוכים יחסית של אלפי שקלים בודדים. יתרון נוסף הוא שהכסף עובר דרך חשבון נאמנות והחברה מפוקחת על ידי רשות שוק ההון.

אנו בחברת טריא נשמח לספק לכם את האפשרות להשקיע ב- P2P באמצעות הפלטפורמה המתקדמת שלנו. החברה נסחרת בבורסת תל אביב החל מיוני 2022 ושווי תיק האשראי עומד על מעל ל- 3.42 מיליארד ₪. מעל ל- 60 אלף איש משתמשים בפלטפורמה שלנו ונהנים מהאפשרות להשקעה סולידית ויציבה, המהווה אלטרנטיבה לשוק ההון והנדל"ן. לקבלת מידע נוסף, צרו קשר!

האמור לעיל אינו מהווה ייעוץ השקעות או תחליף לייעוץ כאמור המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. אין לראות באמור לעיל התחייבות להשגת תשואה. החברה בפיקוח לפי חוק הפיקוח על השירותים הפיננסים (שירותים פיננסים מוסדרים), תשע"ו 2016. מס’ רישיון 58971

 

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים