חיפוש
 
לדף הבית >>     Best Links - תוכן שיווקי >>

יוצאת לדייט ראשון? טיפים שיסייעו לך להתכונן לקראתו!

 

דייט ראשון הוא תמיד מרגש – כל דייט ראשון שתצאי אליו יכול להיות צעד ראשון ומשמעותי למציאת אהבה אמיתית. מהסיבה הזאת, רוב הנשים אשר יוצאות לדייט ראשון דואגות להשקיע על מנת להתכונן לפגישה, כאשר התוצאה המושלמת היא שילוב בין נראות מרשימה לבין נאמנות לסגנון האישי והייחודי

 

דייט ראשון הוא תמיד מרגש – כל דייט ראשון שתצאי אליו יכול להיות צעד ראשון ומשמעותי למציאת אהבה אמיתית. מהסיבה הזאת, רוב הנשים אשר יוצאות לדייט ראשון דואגות להשקיע על מנת להתכונן לפגישה, כאשר התוצאה המושלמת היא שילוב בין נראות מרשימה לבין נאמנות לסגנון האישי והייחודי.
אז אם גם את רוצה להיראות ולהרגיש טוב בדייט הראשון הבא שלך, הנה כמה טיפים לאיפור והלבשה שיעזרו לך להשיג את המטרה:

האיפור הנכון לקראת דייט ראשון
בכל מה שקשור לנושא של איפור לדייט ראשון, ההמלצה היא לשמור על מראה איפור טבעי אשר מחמיא ליתרונות הטבעיים שלך – וכמובן, ימנע ממך מצב של מראה איפור כבד או דרמטי מדי.
בכדי להשיג את המטרה, מומלץ למרות בשלב הראשון פריימר ולאחר מכן מייק אפ בעל מרקם קליל, אשר מתאים לגוון העור שלך. כדאי לעשות שימוש גם בקונסילר על מנת לכסות את כל הפגמים השונים בעור שלך כמו פצעונים או עיגולים שחורים מתחת לעיניים.
מבחינת איפור עיניים, ההמלצה היא לבחור בגווני צללית ניטרליים – אשר יסייעו לך ביצירת מראה עיניים עדין ורך. מומלץ לעשות שימוש גם במוצר מסקרה על מנת להבליט את הריסים. מבחינת שפתון, כמובן שההמלצה היא לבחור בשפתון בגוון שאת אוהבת  ומחמיא לך.
על הלחיים מומלץ למרוח סומק בגוון טבעי, אשר יכול להחמיא לך.
בשורה התחתונה חשוב לדאוג שתרגישי נוח עם האיפור שלך – כידוע, אם תגזימי את עלולה להרגיש לא נוח ולמצוא את עצמך מתמודדת עם איפור שנמרח כתוצאה מהאוכל או השתייה שתלגמי במהלך הדייט. 

הלבוש המתאים לדייט ראשון
באופן כללי חשוב שתלבשי מה שאת אוהבת ומה שגורם לך להרגיש נוח. כידוע, ברגע שאת תרגישי טוב עם עצמך, את גם תקריני את זה החוצה ודבר זה גם יתרום לתחושת הביטחון העצמי שלך.
ההמלצה היא להימנע מבגדים שיכולים להסב לך אי נעימות, כמו שמלה קצרה מדי שיכולה להעסיק אותך בפוזיציות מסוימות במהלך הדייט וכיוצא בזה.
ההמלצה היא לבחור בהופעת לבוש אשר תשלב בין הסגנון האישי שלך לבין לבוש אשר נראה לך מושקע יותר ומתאים לדייט.
כמובן, שבהליך בחירת הבגדים יש לשים דגש גם על התאמת הבגדים למבנה הגוף.
מבחינת נעליים, קיימת חשיבות גבוהה לבחור בנעליים נוחות – ואם מדובר בסנדלים אשר חושפות את כפות הרגליים, כדאי לשים דגש גם על טיפוח כפות הרגליים – מריחת לק וכיוצא בזה. 

מצב הרוח המתאים
בסופו של דבר איך שאת מרגישה זה גם מה שאת משדרת. לכן, חשוב שתצאי לדייט כשאת אופטימית וחייכנית. זכרי שמצב הרוח שלך זה משהו שאת משדרת וכשאת חייכנית וקלילה רואים את זה.
כמובן, שאם יש לך רזומה של דייטים ראשונים לא מוצלחים, מאוד יכול להיות שיהיה לך קשה להיות אופטימית, אבל כן חשוב שתעשי מאמץ לשמור על אופטימיות.
כמובן, שאם יש פעולות שונות אשר תורמות להעלאת מצב הרוח שלך כמו לדוגמא, הקשבה למוזיקה, מדיטציה או כל פעילות אחרת דבר זה יכול לעזור לך במידה רבה בהשגת המטרה ולכן, כדאי שתנקטי באותה הפעולה לפני שאת יוצאת לדייט. 

לסיכום, דייט ראשון הוא הזדמנות שלך להוציא את המיטב מעצמך, דבר זה יכול לבוא לידי ביטוי הן בבגדים שתלבשי, הן באיפור שלך והן במה שתשדרי.
כמובן, שברגע שתראי טוב סיכויים גבוהים גם שתרגישי טוב עם עצמך – וגם אם הדייט לא יתגלה כאהבה הבאה שלך, עדיין תוכלי ליהנות לפחות מהחוויה. 

  pexels :קרדיט תמונה
 
 
 
 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים