חיפוש
 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

נפגשים באגמים

 

בסוף השבוע הקרוב יתקיים הפנינג האגמים השנתי  * בתפריט: סדנאות יצירה, תיפוף ירוק, משחקייה ספורטיבית, שתילה ויצירת שבשבות ושעת סיפור  * וכמובן סיורים לאורך האגמון * הכניסה והפעילויות חופשיות

 

הקיץ בפתח וכמדי שנה, תקיים עיריית ראשון לציון בשיתוף אגף הנוער והצעירים, החברה לבטחון ומוזיאון ראשון לציון הפנינג הורים וילדים באגמון הנקיק ביום שבת הקרוב (28.5.16) בין השעות 10:00 ל-14:00.

הפעם יצוין ההפנינג בסימן זכויות בעלי חיים. בין שני האגמים במערב העיר יפעלו הסעות לטובת המשתתפים.

בתפריט ההפנינג ימצאו הילדים והוריהם שלל פעילויות כמו סדנאות יצירה ליצירת שלט אישי ובית פירות וירקות, תיפוף ירוק שבו הילדים יוכלו לשתף פעולה עם ההורים, משחקייה ספורטיבית, שתילה ויצירת שבשבות בהנחיית המד"צים העירוניים, שעת סיפור ברוח אורח חיים בריא ולראשונה בשילוב ידיים עם מוזיאון ראשון לציון תתקיים הפעלה היסטורית חוויתית. כמובן שכל הפעילויות האלו הן על רקע הדבר האמיתית- סיורים לאורך אגמון הנקיק בליווי והנחיית פעילי סביבה. ניתן לחנות בחניון הלייב פארק בשדרות מרילנד, הכניסה והפעילויות חופשיות ובחינם.

בעירייה צופים, בהתאם לשנים עברו, כי אלפי תושבים ומטיילים נוספים ישתתפו בהפנינג שמטרתו היא לחשוף את התושבים אל הטבע העירוני הקסום ובד בבד להעלות את המודעות בנושאי בריאות ואיכות הסביבה וזאת באמצעות פעילויות משותפות להורים ולילדים. לפרטים נוספים ניתן לפנות למוקד 106.

האירוע מתקיים ביוזמתם ובהשתתפותם של חברת המועצה ומחזיקת תיק איכות הסביבה ובריאות, יפעת מאירוביץ, המשנה לראש העירייה ומחזיק תיק הצעירים, דורון אוזן וחבר המועצה מחזיק התיק חופים ורגמים, עידן מזרחי. הציבור מוזמן בהמוניו.

ראש העירייה, דב צור, מזמין את התושבים לקחת חלק באירוע: "יש לנו עיר יפה וסביבה טבעית מדהימה לא פחות, מי שעדיין לא חזה במראה המרהיב של האגמים קסומים במערב העיר, כדאי שיגיע. מעודד אותי כל פעם מחדש לגלות את ההשתתפות הגדולה של תושבי העיר בפעילויות קהילתיות".

 

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים