חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

עמודים לרשותכם בפינוי הדירה

 

כאשר עומדים לפנות דירה, יש מגוון דברים נוספים שיש לעשות מלבד להכין משאית, צוותעובדים, תוכנית פעולה, לארגן מנוף, לברר לגבי מכולות מורשות ולעמוד בזמנים, אלא כאשר מדובר במלאכת פינוי

 

כאשר עומדים לפנות דירה, יש מגוון דברים נוספים שיש לעשות מלבד להכין משאית, צוותעובדים, תוכנית פעולה, לארגן מנוף, לברר לגבי מכולות מורשות ולעמוד בזמנים, אלא כאשר מדובר במלאכת פינוי, הרי שגם ישנה חשיבות לשמור על יחס אנושי מכבד (גם כאשר המשימה היא פינוי דירות מוזנחות), לשמור על יחסי שכנות תקינים, להשאיר את סביבת העבודה נקייה (כולל חדרי מדרגות ולובי), לתת ללקוח תחושת ביטחון, לעבוד באופן אחראי, לשמור על שקיפות מלאה, לתרום לסביבה היכן שניתן ולהעניק שרותי ניקיון משלימים. בשל כך ובשל סיבות נוספות, טוב להכיר את חברת "שי פינוי דירה"!

פינוי דירה וניקיון

חברת "שי פינוי דירה" הינה חברה גדולה, מוכרת ובעלת ניסיון עשיר בפינוי כל סוג של תכולה- כולל ניסיון עשיר במשימת פינוי ירושות ועזבונות. מכאן שצוות החברה ראה לאורך השנים לא מעט דירות מוזנחות שהצריכו פינוי צואת יונים, ואף מתן שירותי ניקיון משלימים, וזאת כי שי מנהל החברהאינו מאמין בחצי עבודה, כך שאם מפנים פסולת וציוד ישן ומתגלה חלודה, עובש ובקטריות, הרי שעדיין לא ניתן לחוש בנוח לגור בדירה או להזמין אליה אורחים. על כן טוב לדעת שלצד צוותי פינוי ייעודיים, שי גם מחזיק צוותי ניקיון שמתמחים במלאכת חיטוי דירות- כולל הדברה, ניקיון יסודי וצביעה- תלוי בצורך.

פינוי צואת יונים

לא פעם בעת פינוי מקלטים (או פינוי מחסנים) ניתן למצוא פסולת שלא נעים לבוא עמה במגע. כך למשל לא פעם קורה שניתן להיתקל בפגרים ואף בצואת יונים. עם זאת, לצד העובדה שאין זה נעים, נציין שזה גם לא  מפתיע, וזאת כי הצוות של שי מגיע ערוך עבור כל תרחיש ועם ציוד ייעודי, וזאת כי שי מגיע אל יום הפינוי רק לאחר שכבר ביקר במקום, העריך את אופי העבודה, בחר את כמות העובדים האידאלית ובאופן כללי נערך בהתאם.

פינוי ירושות ועזבונות

בין פינוי ירושות לבין פינוי אגרנות כפייתית יש לא מעט קווי דמיון, וזאת כי בשני המקרים יש צורך להתמודד עם מחסומים רגשיים ובשני המקרים יש צורך להתמודד עם כמויות אדירות של ציוד. מכאן שטוב לדעת שבין אם מדובר בפינוי ירושה ובין אם מדובר בפינוי דירת אגרניים- הצוות "שי פינוי דירה" יהיה סבלני, יעניק עזרה מהותית בשלב המיון, ינחה את הלקוח לעבור בשנית על כל התכולה שמיועדת להתפנות (עבור בדיקה נוספת), וימיין את הציוד לפי פחי מיחזור, מכולות מורשותוארגונים שישמחו לקבל תרומה. בכול אופן, לעולם תכולה אישית לא תיזרק כלאחר יד לצד הפח השכונתי, אלא הכול מתנהל באופן דיסקרטי ומקצועי, תוך שימוש בשקיות אטומות וארגזים בגדלים שונים.

פינוי מקלטים

לא פעם וועדי בתים נעזריםבשירותי "שי פינוי דירה" על מנת להחזיר את המקלט להיות שמיש- אם עבור שהייה  במקום ואם עבור אחסון חפצים של דיירים. אותם וועד בתים למדו שמדובר בצוות מקצועי שעובד באופן מסודר ושקט, משאיר אחריו סביבה נקייה, נותן הצעת מחיר הוגנת, אינו חוסם את חניית השכנים, ואף משתדל לתרום למוסדות קרובים כאשר הדבר ניתן.

פינוי דירות מוזנחות

הרבה אנשים לא רק שאינם מוצאים את היום המתאים לעשות סוף לציוד המיותר, אלא הרבה אנשים גם חשים מובכים לחשוף את המצב אליו הם נקלעו מבחינת כמויות וחוסר ניקיון. עם זאת, כאשר פונים אל צוותו של שי, ניתן לחוש רגועים, וזאת כי לאורך השנים שי וצוותו נחשפו ללא מעט דירות מוזנחות, כך שקשה להפתיע אותם. כמו כן חברתו של שי גם מתמחה בשירותי פינוי דירה וניקיון, כך שבסוף הפינוי תזכו להיזכר כיצד דירה אמורה להיראות. גם אתם מבקשים לחולל שינוי חיובי בחייכם? פנו עודהיום ונתאם פגישת היכרות בלתי מחייבת!

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים