חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

השתלת שיער במפרצים

 

גם כאשר מדובר בנשים וגם כאשר מדובר בגברים, אף אחד אינו צריך להשלים עם העובדה שנהיו לו קרחות במפרצים, במיוחד כאשר יש פתרון פשוט שיחסית אינו יקר

 

גם כאשר מדובר בנשים וגם כאשר מדובר בגברים, אף אחד אינו צריך להשלים עם העובדה שנהיו לו קרחות במפרצים, במיוחד כאשר יש פתרון פשוט שיחסית אינו יקר, והוא אינו כרוך בכאב או בהשארת צלקות. אם כן במה מדובר? ובכן אין מדובר בעוד תכשיר שמייצר אשליה ואין מדובר בכובעים מעוצבים עבור כיסוי, אלא מדובר בהליך השתלה במפרצים.

תופעה מוכרת בעיקר אצל גברים

ממש כפי שניתן לעבור השתלת שיער בכל הראש, כך גם ניתן לעבור הליך השתלה רק במפרצים. מדובר בתופעה מוכרת אצל שני המינים, וזאת כי ההליך הרבה יותר זול מהשתלת שיער כללית (שטח פנים יותר קטן), וגם כיוון שאם ניתן להיראות טוב יותר ע"י השקעה של שעתיים/ שלוש, הרי שאין שום סיבה להתבאס שהגעתם לגיל בו סובלים מהתקרחות במפרצים.

היום השתלת שיער זה קל מתמיד, ללא ניתוח וללא צלקת

יש גברים שעבורם המראה של מפרצים דווקא מטיב עימם, אך אצל נשים אין זה המצב, ואף גם לא אצל רבים מהגברים. על כן משמח לדעת שמי שמבקש לעבור השתלת שיער במפרצים, במהרה יגלה שההליך הרבה  פחות מאיים ממה שנהוג לחשוב. מכאן שאם גם אתם שמעתם שהשתלת שיער מלווה בכאבים, ובתומה תקופת החלמה לא נעימה שמשאירה לאחר מכן צלקת, הרי שתשמחו לדעת שכיום בזכות השיטה החדשה (FUE), כבר אין צורך לחשוש מכאב, אין צורך להיעדר מהעבודה עקב תקופת החלמה, אין צורך להישאר עם צלקת ובאופן כללי אין צורך לחשוש מכלל ההליך, ולו כי נעשית הרדמה מקומית וההליך עצמו אינו כרוך בכאב.

לקבלת פרטים נרחבים על השתלת שיער בשיטה החדשה
היכנסו לאתר של ד"ר שלום שאלתיאל 

בזכות השיטה החדשה

כיצד השתפרו באופן משמעותי התנאים? ובכן בזכות השיטה החדשה. שיטה זו אינה כרוכה בחיתוך מקטע מהקרקפת שמכיל את הזקיקים שמיועדים עבור תרומה (להבדיל מבעבר), אלא ע"י מחט ייעודית כל שערה מוצאת באופן פרטני- עובדה שגם מייעלת את הליך הקליטה של הזקיקים החדשים. מכאן שהכול יותר מהיר, הכול יותר מדויק והתוצאות פשוט הרבה יותר מרשימות ומובילות לאחוזי הצלחה יותר גבוהים.

מקצועיות חשובה

מי שעומד לעבור השתלת שיער במפרצים, צריך לשים לב שהתוצאה תיראה טבעית. כלומר גבר בין חמישים אינו אמור להראות כמו גבר בין עשרים, ועל כן רופא מקצועי ייתן את דעתו, למרות שברור שההחלטה הסופית היא של הפציינט. אם גם אתם מבקשים להיראות במיטבכם, ולו כי אין שום סיבה למנוע זאת, אתם מוזמנים להכיר את ד"ר שלום שאלתיאל, חבר בהנהלת האגודה לרפואה אסתטית וממייסדי השיטה החדשה FUE. מכאן שמדובר ברופא בעל ניסיון עשיר וידע רב.

 

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים