חיפוש
 
לדף הבית >>     ספורט >>

צעירי הפועל ראשל”צ בכדוריד זכו באליפות

 

הקבוצה הצעירה של הפועל ראשון לציון זכתה באליפות יוקרתית. עבור מאמן הקבוצה, דני ליבגוט, מדובר בסגירת מעגל, אחרי שהניף את צלחת האליפות כשחקן קבוצת הנוער. הכתומים איזנו את הסדרה מול הקבוצה של עודד קטש

 

הקבוצה הבוגרת של הפועל ראשל"צ אמנם הודחה בחצי גמר הפלייאוף, אולם נראה כי הדור הצעיר, שכבר מתדפק על הדלת הראשית, לא פחות מוכשר. קבוצת הנוער של האדומים בעיר זכתה באליפות ליגת הנוער, שהסתיימה החודש. הקבוצה, שמודרכת ע"י שחקן העבר דני ליבגוט, נהנתה מהפסדה של אס"א ת"א לרמה"ש, וחגגה אליפות בסטייל עם ניצחון על השרוניים 30:32.

המאמן המאושר, סיפר ל’עיתונט’: "הפועל ראשל"צ זה מקום שגדלתי בו. אין הבדלים משמעותיים בין קבוצת הנוער של זמני, שזכתה באליפות, לזו של היום. כמו אז, גם היום, מדובר במחלקת נוער חזקה, שומרים על רמה גבוהה".

להערכתך, ישנם שחקנים מהנוער שיכולים להשתלב בבוגרים? "קשה עדיין להגיד בגלל המעבר מהנוער לבוגרים, שהוא לא פשוט. לדעתי, יש 2-3 שחקנים שיכולים להשתלב. כבר השנה שיחקו מספר שחקנים בקבוצה הבכירה. אסף בילקר, שון סלס ואיתי סורקיס. אסף שיחק גם בשנה שעברה, והעונה הוא היה על תקן חריג גיל".

מה צפוי לשחקנים הצעירים לקראת העונה הבאה? "השחקנים יוצאים לפרויקט בגרמניה. זו פעם ראשונה ששנתון שסיים כיתה י"ב נוסע לגרמניה, כדי לשחק מול קבוצות מהבונדסליגה. מדובר ב-5 חודשים סה"כ בחו"ל".

השבתם את האליפות למועדון? "הפעם האחרונה הייתה לפני 5 שנים עם סער פרנקל. יש זכיות בכל הגילים".

אתה רוצה לחזור לאמן את הבוגרים? "אימנתי 5 שנים בחולון ובהרצליה. אני יותר נהנה בנוער, יש פחות לחץ, חבר’ה צעירים שאפשר ללמד אותם ולקדם"

.

כדורסל

מכבי ראשל"צ הביסה את הפועל אילת (ראשון) 73:97, והשוותה את סדרת רבע גמר הפלייאוף. חניכיו של ברנר התעלו על עצמם, ותוך תצוגת כדורסל משכנעת הכניעו ללא תנאי את הקבוצה של עודד קטש. הדרומיים הגיעו ביתרון ל’בית מכבי’, וכעת, הסדרה חוזרת לאילת למשחק מספר 3 שייערך ביום חמישי.

שון דוסון בפעולה

האלופה, שלא התכוונה לוותר כל כך מהר על התואר, דרסה כאמור את האילתים, תוך שהיא נעזרת ביכולת גבוהה של צ’ארלס תומאס, עידן זלמנסון ופטריק ריצ’ארד. בכלל, הסנטר הישראלי הצעיר עושה חיל בשבועות האחרונים, והוא ללא ספק אחד הבאנקרים של שמוליק ברנר. עבור הפועל אילת מדובר בהפסד הגבוה ביותר השנה, ומעניין יהיה לראות איך היא תצא ממנו לקראת המשחק השלישי בסדרה של הטוב מ-5.

הרבו לקלוע למכבי ראשל"צ: צ’ארלס תומאס 18 נק’, עידן זלמנסון ופטריק ריצ’ארד 14 נק’ כל אחד.

 

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים