חיפוש
 
לדף הבית >>     ספורט >>

קבוצת `הכלוב` זכתה באליפות ליגת האולמות

 

הקבוצה ע”ש שירה שאשא הוכתרה לאלופת 2017 של ליגת ראשל”צ בכדורסל אולמות. קבוצת עירוני מיז”מ זכתה בגביע בית ב’

 

בשבוע החולף הסתיימה ליגת הכדורסל באולמות בראשל"צ. קבוצת "הכלוב" ע"ש שירה שאשא זכתה באליפות בתום עונה רוויית אירועים, אשר הגיעה לשיאה בערב מרתק בו ניצחה את קבוצת המפציצים 31:45 (11:18 במחצית).

עבור "הכלוב" הייתה זו קפיצת מדרגה, אחרי שבעונה שעברה סיימו במקום השני. אין ספק שמדובר באלופה ראויה, לאחר שספגה הפסד בודד השנה לקבוצת "האריות", שנוצחה בעצמה ע"י "המפציצים" בשלב חצי הגמר. 

קבוצת עירוני מיז"מ זכתה בגביע בית ב’ ובכרטיס העלייה לבית א’ לאחר שגברה על מ.כ נווה הדרים מתי 37:43, להם היה זה הפסד ראשון העונה.

הידי לוי, שחקנה של קבוצת הכלוב זכה בתואר השחקן המצטיין של הטורניר.

כדורגל

פתיחה מוצלחת לכתומים של ניר ברקוביץ’. אמנם מדובר רק בגביע הטוטו, ועדיין תמיד טוב לפתוח עונה בניצחון. הפועל ראשל"צ גברה על העולה החדשה לליגה הלאומית, הפועל מרמורק 1:2. גיל יצחק, הרכש החדש ממכבי שעריים, פתח את מסכת הכיבושים בדקה ה-36. שלומי אביסידריס העלה ל-0:2, לפני שאלי הרוש צימק ל-2:1 עמוק בתוך תוספת הזמן.

עבור הכתומים היה זה מבחן כח רציני לקראת העונה הקרובה, שתחל כבר בסופ"ש הבא. הפועל ראשל"צ תארח במחזור הפתיחה את היורדת מליגת העל, הפועל ת"א, למשחק מעניין במיוחד.

כדורסל 

מכבי ראשל"צ ממשיכה להתחזק. הקבוצה מעיר היין עיבתה את מצבת הישראלים שלה, אחרי החתמתו של יניב סולומון מהפועל ר"ג. סולומון בן ה-24 (1.98 מ’) היה הישראלי המצטיין אשתקד בליגה הלאומית במדי האורדונים עם ממוצעים של כמעט 19 נקודות למשחק ויותר מ-6 ריבאונדים.

יחד עם סולומון הסגל הישראלי של הכתומים מונה את ניצן חנוכי, אבי בן שימול, עידן זלמנסון ועודד ברנדויין.

ותיקים

א.ס. רמת אליהו זכתה באליפות ליגת הוותיקים בכדורגל, שהתקיימה בחודש האחרון. עבור הקבוצה היה זה תואר בכורה היסטורי, אחרי שניצחה במשחק הגמר את עירוני עכו 4:5 בתום דו-קרב בעיטות הכרעה מ-11 מטרים. בסיום הזמן החוקי התוצאה היתה 1:1.

250 צופים הגיעו למגרש ברמת אליהו ודחפו את הקבוצה המקומית. רוני אוחנה העלה את רמת אליהו ל-0:1 בדקה ה-20, ששי ללקי מעכו השווה בדקה ה-43.

קפטן רמת אליהו, דודי בריל, ומאמן הקבוצה, בני אזולאי, זכו להניף את צלחת האליפות.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים