חיפוש
 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

השבתת הרשויות מחר בוטלה

 

ההשבתה המתוכננת  של הרשויות למחר בוטלה, כך  הודיע יו”ר השלטון המקומי וראש עירית מודיעין חיים ביבס: ”מנענו קריסה מוחלטת של הרשויות”

 

ראש עירית מודיעין  ויו"ר השלטון המקומי חיים ביבס הודיע לפני זמן קצר כי נמנעה ההשבתה המתוכננת של הרשויות למחר:  "לאחר מאמצים רבים, דיונים ארוכים ומגעים מול משרדי הממשלה הצלחנו להביא את כל התקציבים הדרושים וכלל דרישותינו התקציביות נענו.
כעת, יוכלו הרשויות המקומיות להמשיך ולתת את השירותים הטובים ביותר לתושבים שלהם – בכל רחבי הארץ להמשיך לבנות מוסדות חינוך, לדאוג למיגון התושבים בשעת חירום, לדאוג למיגור האלימות ובטחון ברחובות ועוד שורה של הסכמות עליהם נאבקנו.

עם קבלת כל דרישותינו בהתערבות ראש הממשלה שר האוצר ושר הפנים ורוח גבית של יו"ר ההסתדרות הכללית ויו"ר הסתדרות המורים החלטנו לבטל את השביתה המתוכננת למחר, כך שכל הרשויות המקומיות יפעלו מחר כרגיל.

ההישג הזה לא היה יכול להתאפשר בלי השותפות העמוקה הקיימת בשלטון המקומי. רק בשלטון המקומי אנחנו מתעלים מעל לאינטרסים האישיים ויחד נלחמים עבור כל רשות, מכל מגזר בכל מקום. לא סתם השלטון המקומי הוא היציב והמשמעותי במדינה ואנחנו נמשיך לתת לתושבים שלנו את השירות הטוב ביותר. גם בתוך הסבך הפוליטי הקיים"

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים