חיפוש
 
לדף הבית >>     בית המשפט >>

תביעת רכוש לאחר המוות

 

”כאשר אנו בזוגיות והשאלה: ’מה יעלה בגורל הרכוש שלנו לאחר מותנו’, מרצדת בראשנו עלינו לבחון מספר שאלות חשובות כגון- האם הזכויות בדירה רשומות על שמנו ועל שם בעלנו יחדיו, האם רשומה הערה בלשכת רישום מקרקעין, או היכן שהרישום מתנהל- במידה וחתמנו על הסכם ממון..?” להמשך קריאה- כנסו...

 

 

לי ולבעלי דירה שאני רכשתי. בהסכם ממון הגדרנו שהנכס הוא שלי בלבד ובירושה רשמתי שיעבור רק לילדי. אני רושמת זאת כיוון שיש לו ילדים מנישואים קודמים, וכיוון שאין לי קשר איתם אני לא רוצה שהנכס יגיע לידיים שלהם. האם בכל זאת הם יוכלו לעקוף את העניין בדרך כלשהי? ומה עושים כדי להשקיט את הדאגה ולמנוע זאת?

ישנן שאלות חשובות שצריך לשאול לפני מתן תשובה בעניין. האם הזכויות בדירה רשומות על שמך ועל שם בעלך יחדיו? האם רשומה הערה בלשכת רישום מקרקעין, או שהיכן שהרישום מתנהל- בעניין הסכם הממון?
האם הסכם הממון אושר על ידי בית המשפט?
יש לעגן את רישום הסכם הממון בצורה מסודרת ובאופן שלא ישתמע ל 2 פנים ולכן יש לבחון את הפרטים לעומק על מנת לתת לך תשובה נכונה ומקצועית. בגדול יאמר, במקרה בו הנכם נשואים הזכויות מתחלקות גם ביניכם ובחלקו של בעלך, גם לילדיו מנישואים הקודמים ולכן יש לבצע מספר הגנות על מנת, כפי שאמרת, להשקיט את הדאגה וכן למנוע בעיות בעתיד.

לפרטים נוספים מוזמנת ליצור קשר בטלפון שמספרו למטה.

לשירותך,
גיתית

יש לכם עוד שאלות לעו”ד גיתית דבש יפוי כח ומקרקעין? כנסו!

כניסה לפייסבוק  0525764445 

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים