חיפוש
 
לדף הבית >>     buypost תוכן שיווקי >>

משרדים להשכרה

 

השכרה של משרדים היא ללא ספק אחת מהפעולות הקריטיות של כל בעל עסק ומשרד, שכן היא לא רק מעידה על התרחבות של החברה או עסק אלא כוללת בתוכה מספר לא קטן של פרמטרים שונים. פרמטרים אלו ישפיעו בצורה ישירה ועקיפה על התנהלות העובדים, על רמת התפוקה של החברה וכמובן על תשלום השכירות אבל לא רק

 

השכרה של משרדים היא ללא ספק אחת מהפעולות הקריטיות של כל בעל עסק ומשרד, שכן היא לא רק מעידה על התרחבות של החברה או עסק אלא כוללת בתוכה מספר לא קטן של פרמטרים שונים. פרמטרים אלו ישפיעו בצורה ישירה ועקיפה על התנהלות העובדים, על רמת התפוקה של החברה וכמובן על תשלום השכירות אבל לא רק. לכן הרבה לפני כניסה אל משרד חדש והחלת פעולות כמו גיוס עובדים חדשים או רכישה של מוצרי חשמל ולוגיסטיקה למיניהם, יש לוודא כי המשרד אכן מתאים לצורכי החברה, להתפתחות עתידית וכמובן לצורכיהם של העובדים דרך מספר פרמטרים שונים.  

משרדים להשכרה – מה חשוב כשבוחרים משרד?

כיום ניתן למצוא לא מעט משרדים להשכרה החל מבאר שבע שבדרום ועד אל נהריה שבצפון, אך בשל המנעד עצום חשוב לוודא כי המבנה אליו נבקש להיכנס אכן עונה לדרישות של העסק. לכן הפרמטר הראשוני יהיה גודל המשרדים והמבנה שלהם, שכן לא מעט משרדים בנויים בצורות שונות אשר יתאימו בחלקן למשרדי טלמרקטינג או משרדי הנהלה. סגנונות אלו ישפיע ועל חלל הנכס, החל מחלוקה של נקודות חשמל ועד אל מיקום אזור המטבחון. 

כמובן שלצד חלוקה ותכנון פנימי של המשרדים, חשוב בעת בחירת משרדים להשכרה לוודא כי העיצוב אכן מתאים לעסק שלנו או שבמידת הצורך ניתן יהיה ’’לסטות’’ מהעיצוב ולבצע השקעה ותכנון פנימי מחודש של המשרדים. ובשל כך מומלץ לוודא זאת הרבה לפני החתימה על חוזה, שכן עיצוב מחודש של המשרד עלול להוות הוצאה כלכלית נוספת ולצד זאת גם לדחות את תאריך הכניסה למשרדים. ואם בהוצאות נוספות עסקינן חשוב לוודא את ההוצאות התחזוקה השוטפות של כל בניין/משרד, כאשר אל כל אלו יתווספו עלויות של חשמל, מים ארנונה, וועד בית ובחלק לא קטן מהמקרים גם תחזוקה שוטפת על ידי איש תחזוקה או חברה ייעודית לכך. 

עלויות ערבויות ותחזוקה

ובכל מה שקשור להוצאות סביב המשרד, חשוב גם להכיר לא רק בעלויות העתידיות של העסק אשר יכללו עיצוב פנים מחדש או תשלומי ארנונה כאלו ואחרים, אלא גם ערבויות וביטוחים הנחשבים להכרחיים עבור מרבית המשרדים ובתי העסק.

 טווח ערבויות הממוצע לכל בית עסק נע בין שלושה עד שישה חדשים, כאשר חלק מבעלי המשרדים יבקשו גם ערבויות אישיות בכדי לבטח עצמם במקרים מצערים של סגירת העסק. כמו כן נדבך נוסף הוא הנדבך הביטוחי, כאשר מרבית העסקים יוכלו למצוא פוליסת ביטוח מתאימה לאופי המשרד ולשימושים המרובים שיהיו בו, כאשר כל פוליסות אלו אמורות לכסות בין היתר נזקי זמן, בלאי ובמקרים של שריפה או קצרים חשמליים ועד לביטוח של מכשירים ורהיטים שונים במשרד. 

לפרטים נוספים על משרדים להשכרה היכנסו לאתר של זירה1, ותוכלו לצפות באלפי משרדים להשכרה ברחבי הארץ.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים