חיפוש
 
לדף הבית >>     ספורט >>

מכבי ראשל”צ חזרה מפיגור והפסידה והפועל עם שוויון דרמטי

 

טעם חמוץ מתוק. בכדורגל, החבורה של ניר ברקוביץ’ נחלצה מהפסד מול נשר בדקה ה-90, בזמן שבכדורסל הכתומים נקלעו לבור עמוק מול הפועל ירושלים, חזרו לקראת הסיום ואף נטלו את ההובלה, אך נכנעו בסיום לפיאניג’אני וקבוצתו

 

הפועל ראשון לציון קטעה רצף של שלושה הפסדים, כאשר סיימה בתיקו 1:1 מול עירוני נשר בחוץ (שני) במסגרת המחזור ה-25 של הליגה הלאומית.  אחמד שעבאן המקומי העלה את נשר ל-0:1 סמוך למחצית, בדקה ה-42, עם בעיטה חזקה שהכניעה את איתמר ישראלי, שוער ראשל"צ. עמוק בתוך תוספת הזמן (92) השווה אריאל לזמי, 1:1 בסיום. בעקבות חלוקת הנקודות נותרו שתי הקבוצות קרובות זו לזו בטבלה, הכתומים מדורגים במקום השביעי עם 33 נק’, בעוד נשר עם 32 נק’ במאזנה במקום ה-10. ביום שישי תנסה  ראשל"צ לנצח לראשונה לאחר ארבעה משחקים, כשתארח את מכבי הרצליה ופטריסיו סייג.
 
מכבי ראשון לציון נוצחה השבוע (ראשון) ע"י הפועל ירושלים 82:68 במסגרת המחזור ה-20 של ליגת העל בכדורסל. בעקבות ההפסד פוטר מאמן הקבוצה, אריק שיבק, שהגיע במהלך העונה הקודמת, והוליך את הכתומים לזכייה באליפות ההיסטורית, אחרי ניצחון בגמר על אותה הפועל ירושלים. ראשל"צ נמצאת במומנטום לא טוב, ואף הודחה מאירופה, אולם עושה רושם, שכמו בכדורגל, גם בכדורסל, האצבע של מקבלי ההחלטות קלה על ההדק. דוגמה טובה לפיטורים מפתיעים קיבלנו במולדת הכדורגל האנגלית בשבוע החולף, כאשר לסטר הקטנה, שרק לפי פחות משנה זכתה באליפות סנסציונית בפרמייר ליג, פיטרה את מאמנה קלאודיו ראניירי. אין סבלנות, כבר אמרנו. שחקן העבר שמוליק ברנר מונה למאמן הקבוצה עד תום העונה. מכה נוספת שניחתה על האלופה, הייתה פציעתו של כוכב הקבוצה, פטריק ריצ’ארד, שרקע את שריר התאומים, וצפוי להיעדר כחודש ימים. חרף העובדה כי הירושלמים הגיעו ללא אמארה סטודמאייר, המורחק, לא השכילה הקבוצה מעיר היין לנצל את יתרון הגובה בצבע, ואף פתחה עם ארבעה איבודי כדור, כשהאורחים רצו ליתרון 4:9. פיטרסון ודייסון המשיכו את ריצת האורחים עד יתרון מוחץ, 10:27 בתום הרבע הראשון. המגמה לא השתנתה עד למחצית, 21:40 לאדומים. המקומיים עלו למחצית השנייה עם ריצת 0:10 בניצוחם של מקריי ודוסון, ועם דאנק של תומאס, פתאום משחק חדש, רק שבע נקודות יתרון לירושלים, 49:56 בתום הרבע השלישי. דוסון המשיך ביכולת הטובה, והעלה את ראשל"צ ליתרון ראשון מאז הפתיחה, 56:57. חניכיו של פיאניג’אני התעשתו, כאשר ג’רלס, דייסון ורוזפלט בדאנק לקחו שוב את המושכות, 68:78 דקה לסיום. מכאן לא היו יכולים הכתומים לחזור, ובסיום, 68:82 להפועל ירושלים. הרבו לקלוע למכבי ראשל"צ: שון דוסון וג’אבון מקריי 14 נק’ כל אחד, מאלק ווינס 13 נק’. מכבי ראשל"צ עם מאזן של 10 ניצחונות מול 10 הפסדים בטבלה, במקום השביעי, כך שגם המקום בפלייאוף לא מובטח. עירוני נהריה התשיעית עם 29 נק’, נקודה פחות, אורבת למעידה נוספת של הכתומים. 
 
כדוריד. אמש (שני) ננעל המחזור ה-17 בליגת העל. שתי הקבוצות של העיר השיגו ניצחונות. מכבי ראשל"צ גברה בחוץ 23:31 על הפועל ר"ג מהתחתית, וטיפסה עד למקום השני. היריבה העירונית, הפועל, הביסה קבוצת תחתית נוספת, מכבי קרית מוצקין, האחרונה בטבלה, 21:33, הרבה הודות ליכולת טובה של ירמי סידי עם שמונה שערים שתי הקבוצות קרובות זו לזו בצמרת הטבלה, כאשר הצהובים במקום השני עם 23 נק’, והאדומים עם נקודה פחות במקום השלישי. בסוף השבוע (שישי) תארח מכבי ראשל"צ את הפועל אשדוד, ואילו חניכיו של עידן מימון יתארחו אצל עירוני רחובות.
 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים