חיפוש
 
לדף הבית >>     ספורט >>

מכבי ראשל״צ התפוצצה על הפועל ירושלים

 

החניכים של שמוליק ברנר רמסו את הירושלמים האומללים, וחזרו לנצח אחרי סדרת הפסדים. ג׳יי ג׳יי מור חתם בקבוצה

 

מכבי ראשל״צ הביסה (מוצ״ש) את הפועל ירושלים 59:83 במסגרת המחזור ה-23 של ליגת העל בכדורסל. יש שיאמרו, כי החבורה הירושלמית טרם נחתה באמת מספרד, לאחר שהודחה בחצי גמר היורוקאפ ע״י ולנסיה, שלושה ימים קודם להתמודדות בבית מכבי. אולם, יכולת מחפירה כזו מצד השחקנים מהבירה לא זכורה שם שנים, בטח כשהשנה הציפיות מהקבוצה מרקיעות שחקים לאור הסגל הנוצץ שנבנה שם.
במהלך המשחק בר טימור ושון ג׳ונס איבדו את שלוות רוחם, כאשר הגארד ספג עבירה טכנית והרחקה, והשתולל בדרכו לחדר ההלבשה, בעוד שהפורווורד הטיל את צ׳ארלס תומאס בסגנון איפון, וספג הרחקה גם הוא. הרבע השני סימל את המשחק כולו, כאשר הכתומים הידקו את החגורה בהגנה, ואפשרו לאורחים לקלוע שש נקודות בלבד. 
חמישה שחקנים בכתום קלעו בספרות כפולות, נתון נוסף ששופך אור על את שהתרחש בבית מכבי. הרבו לקלוע לראשל״צ: קמרון לונג 18 נק׳,  צ׳ארלס תומאס ואלישי כדיר 17 נק׳ כל אחד, אבי בן שימול 12 נק׳. מכבי ראשל״צ מדורגת שביעית עם 35 נק׳ אחרי שחיברה ניצחון 11 בסך הכל. ביום שני הבא יתארחו שמוליק ברנר ושחקניו ברוממה מול מכבי חיפה. בינתיים, חתם בקבוצה הסווינגמן ג׳יי ג׳יי מור מליגת הפיתוח האמריקנית. מור יחליף את ג׳אבון מקריי, ששוחרר מהקבוצה. 
 
כדוריד - ניצחונות למכבי והפועל ראשל״צ. שתי הקבוצות הבכירות השיגו ניצחונות לקראת הישורת האחרונה של הליגה הסדירה, במחזור ה-21 של ליגת העל. מכבי ראשל״צ גברה בחוץ (שישי) על מכבי רחובות 34:38, ושמרה על המקום השני. כבר במחצית צעדו הכתומים ביתרון מבטיח,  13:233. איבן קראצ׳יץ׳ בלט עם תשעה שערים, ואחריו עומר גרא עם שישה. מתן גולץ, יואב נאמן ועמית סטלמן כבשו ארבעה שערים כל אחד.
במחזור הבא (האחרון לקראת הפלייאוף) תארח הקבוצה את אס״א ת״א, כשגם תיקו יספיק לה לסיים שנייה. הפועל ראשל״צ ועידן מימון השיגו ניצחון אחרי שני הפסדים כואבים מבחינתם, בגמר הגביע ובדרבי בליגה. האדומים גברו על בני הרצליה 29:34, אחרי 11:19 במחצית, והבטיחו לפחות את המקום הרביעי, ואת יתרון הביתיות בפלייאוף. אבישי סמולר, שי הרשקוביץ וסשה צ׳ודנובסקי כבשו ארבעה שערים כל אחד. במחזור האחרון תתארח הפועל ראשל״צ אצל מחזיקת הגביע הטרייה, והמוליכה, מכבי ת״א.  
 
כדורגל- לא נערכו משחקים בסוף השבוע בשתי הליגות העליונות, עקב משחקה של הנבחרת בספרד. הפועל ראשל״צ תשוב לפעילות בליגה הלאומית ביום שישי הקרוב, כשתארח את מכבי נתניה במחזור האחרון. 
 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים