חיפוש
 
לדף הבית >>     ספורט >>

עמותת אוהדי ראשל”צ מאוכזבת מראש העיר

 

ראשי האוהדים נפגשו בשבוע שעבר עם אייל ברקוביץ’ וראש העיר כדי לנסות ולמצוא נוסחה לטובת כל הצדדים. בפועל, המצב אף הורע

 

 ראשי עמותת אוהדי הפועל ראשל"צ נפגשו בשבוע שעבר (שני) עם ראש עיריית ראשון לציון, דב צור, ועם הבעלים של המועדון הכתום, אייל ברקוביץ’. הפגישה נערכה בלשכתו של ראש העיר, כשעל הפרק דרישת אנשי העמותה להסכם ברור ותוכנית שרואה קדימה ושמה את טובת הקבוצה בראש מעייני הנוגעים בדבר, בלי לפסוח על השאיפות לנסות ולהעפיל לליגת העל.

הפגישה, שהוגדרה כסוערת, העלתה חרס בידה. אנשי העמותה, שנכנסו לחדר מספר דקות לאחר כניסתם של דב צור, אייל ברקוביץ’ ומנכ"ל הקבוצה, רועי אנקווה, זעמו על כך שנדרשו להמתין. בעלי הקבוצה, אייל ברקוביץ’, טען כי הוא מעוניין לעלות ליגה, אך קיים מחסור בתקציב ובשחקן עושה משחק, ובאופן כללי, חרף שאיפותיו הגבוהות, הוא נתקל בקשיים. ברקוביץ’ וגם ראש העיר טענו כי הקהל מחבל במאמצי הקבוצה, אם זה בקללות ובאיומים, מה שהכעיס מאוד את אנשי העמותה.

הפגישה הסתיימה ללא תוצאות ממשיות, ונדמה אף שהמצב הורע מזה שקדם לה. העמותה חוששת כי הקבוצה תמשיך להתבוסס בבינוניות ולא תשאף להעפיל לליגה הבכירה. ראשי העמותה אף ביקרו את ראש העיר, שלטענתם, לא עושה מספיק בנידון, ואף נטען כי ההסכם הקיים הוא באחריותו המלאה.

הליגה הלאומית תיפתח במהלך אוגוסט (18.8). המשוכה הראשונה של הכתומים צפויה להיות קשה ביותר, מפגש מול היורדת הטרייה מליגת העל, הפועל ת"א. ימים יגידו, באם ייושרו ההדורים בין קברניטי הקבוצה לעמותת האוהדים.

כדורסל

מכבי ראשון לציון ממשיכה בהכנות לעונה הקרובה. רגע לפני פתיחת אליפות אירופה בכדורסל, שתתקיים בחלקה בישראל, החתימו הכתומים את ג’ייסון סיגרס, הגארד המצטיין של הפועל גליל/גלבוע. סיגרס, שנבחר לשחקן השישי של העונה האחרונה, קלע 17 נק’ בממוצע במדי הצפוניים, הוריד מעל 4 ריבאונדים למשחק וחילק כמעט שלושה אסיסטים בממוצע. בפלייאוף, שדרג סיגרס את ממוצעיו עם 22 נק’ למשחק. לעת עתה, הסגל של הקבוצה מעיר היין כולל בין היתר את הישראלים ניצן חנוכי, אבי בן שימול, עידן זלמנסון ועודד ברנדויין.

כדוריד

אמש (ראשון) נערכה הגרלת משחקי הליגה. הפועל ראשון לציון תפתח את משחקיה במשחק בית מול א.ס. רמה"ש, כאשר הדרבי הגדול מול מכבי ראשל"צ ייערך כבר במחזור השני. גמר גביע ווינר השופטים ייערך ב-15.9. האלופה, מכבי ראשל"צ, תפגוש במחזור הרביעי את מכבי ת"א ובמחזור השביעי תתארח ברמה"ש.

על רקע ההגרלה ולקראת עונת המשחקים הקרובה, הודיע גל אברהם על פרישה ממשחק פעיל. אברהם סיכם 19 עונות כשחקן פעיל ו-90 הופעות בנבחרת ישראל, והיה מהשחקנים המצטיינים של הכדוריד הישראלי ב-2 העשורים האחרונים.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים