חיפוש
 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

באחינועם עוזרים לילדים שאין להם מחשב

 

בימים קשים אלה, שחייבים לחפש תעסוקה לילדים, יש חשיבות גדולה שיהיה בכל בית מחשב. למי שאין, עמותת ”אחינועם” התגייסה לסייע ובחולון כבר חולקו עשרות

 

עשרות מחשבים ניידים חדשים חולקו אתמול בחולון למשפחות שאין בהם מחשב, לדברי הדר מנחם מנכלית עמותת אחינועם כולם מדברים על לימודים בזום ולימודים מרחוק, למרבה הצער במדינת ישראל כמה עשרות אלפי משפחות שהילדים בהם לא יכולים ללמוד מרחוק כי פשוט אין להם מחשב.

לכן העמותה בחרה לגייס בימים אלו מחשבים חדשים ומשוכללים ולספק אותם לילדים שמשפחותיהם לא יכולים לאפשר לעצמם לרכוש מחשב. בעמותה מתכוונים לגייס משאבים נוספים. היעד שלנו הוא 15 אלף מחשבים חדשים בחודשים הקרובים. עמותת אחינועם הוקמה ביוזמת משפחת אדרעי הפעילה שנים רבות בעשיה חברתית, במטרה להעניק הזדמנות הוגנת ולקדם שיוויון הזדמנויות בחברה הישראלית.

לעמותה חזון ארוך טווח בכל תוכניותיה והיא משקיעה משאבים רבים בפיתוח וסיוע לתוכניות חברתיות, המעניקות מענה לילדים, נוער וצעירים מהפריפריה החברתית והגאוגרפית בישראל.

הדר מנחם: "מאז התחילה הלמידה המקוונת אנחנו טובעים בים של פניות. תלמידים לפני בגרות שלא יכולים ללמוד את החומר לבגרות כי אין להם מחשב.
המדינה החליטה שאין יותר חוק חינוך חובה חינם!אין לך כסף אל תלמד. לא מדובר בשוליים-מדובר על עשרות אלפי משפחות, ואני עוד לא מדברת על משפחות ברוכות ילדים עם מחשב אחד".

שמואל אבוהב מנכ"ל משרד החינוך ישב והסביר לפני החג שאחרי החג הלמידה המקוונת תתחדש ביתר שאת אצל התלמידים בכיתות הגבוהות ובניהם הלומדים לבגרויות.
הוא לא נתן ולו לרגע אחד את הדעת מה לגבי עשרות אלפי תלמידים ללא מחשב.

רוצים לעזור? פנו לאופיר:  ofir@ofirpr.co

 

      

 

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים