חיפוש
 
לדף הבית >>     buypost תוכן שיווקי >>

למה לא רצוי לייצג את עצמכם במשפטי תעבורה?

 

משפטי תעבורה חושפים אנשים לסנקציות ולתוצאות הרבה יותר קשות וחמורות מאשר חושבים עליהן, משום שמשפט כזה עשוי להסתיים בהרשעה פלילית שסוגרת דלתות בפניכם, פשוטו כמשמעו. כשאינכם יכולים לקבל ויזה לארצות הברית בגלל רישום פלילי ומשום שישבתם בכלא בגלל תאונת דרכים, אתם מבינים רק אז איזו טעות עשיתם כאשר לא פניתם לקבל ייצוג משפטי מקצועי במשפט תעבורה שיכולתם לצאת ממנו בצורה אחרת

 

משפטי תעבורה חושפים אנשים לסנקציות ולתוצאות הרבה יותר קשות וחמורות מאשר חושבים עליהן, משום שמשפט כזה עשוי להסתיים בהרשעה פלילית שסוגרת דלתות בפניכם, פשוטו כמשמעו. כשאינכם יכולים לקבל ויזה לארצות הברית בגלל רישום פלילי ומשום שישבתם בכלא בגלל תאונת דרכים, אתם מבינים רק אז איזו טעות עשיתם כאשר לא פניתם לקבל ייצוג משפטי מקצועי במשפט תעבורה שיכולתם לצאת ממנו בצורה אחרת. לכן, ברור למה עורך דין לתעבורה חייב לייצג מי שמעורב בכך ולקבל את הייעוץ המשפטי המקצועי ביותר. עורך הדין לתעבורה עופר חורש מציע לנאשמים במשפטי תעבורה ייצוג משפטי מנוסה הנשען על ידע ובקיאות בחוק, והתוצאות מדברים בעד עצמן.

תאונות קשות גובות חיים

תאונות קשות מחרידות אותנו בגלל התוצאות שלהן, וזה קורה יותר מדי גם כאן. משום כך בית המשפט מחמיר עם עברייני תנועה גם כאשר מדובר בעבירות קלות שהתעלמות מהן עלולה להוביל לזלזול רב יותר בחוקי התנועה. כמו כן, יש לומר מיד שעבירות תעבורה ראויות לתשומת לב רבה יותר לא רק בגלל ההשלכות שלהן, אלא משום שהן מסבכות גם אנשים נורמטיביים במקרים שבהם יכולים להיפגע אנשים. זה נכון במיוחד כאשר מדובר בעבירות שנעשות בשוגג כאשר לא שמים לבל לכמות האלכוהול שצרכתם או כשלא עבר זמן מספיק מאז ועדיין נתפסתם בבדיקות המחסום המשטרתי. במקרים כאלה עורך דין נהיגה בשכרות יכול לטפל במקרה שלכם ולהוכיח שלא נבדקתם כראוי, שעבר זמן רב מאז ששתיתם וגם להוכיח שלא הייתם שתויים כלל בהתאם לנתונים. 

קנאביס עדיין אינו חוקי בישראל

אחת התוצאות הבעייתיות של הרפורמה שעושים בחוקי הקנאביס ומאז שהתירו את השימשו בקנאביס רפואי לטיפול בשלל בעיות רפואיות, היא חוסר ההבנה מה קורה כאשר נוהגים בהשפעת קנאביס ובעיקר בשאלות כמו סוג הצריכה והתכשיר הרפואי שלכם. יש כמובן גם מקרים שבהם יש שימוש בקנאביס למטרות פנאי שהוא אסור ולא חוקי בישראל, וזה מחייב את ההתערבות של עורך דין תעבורה על מנת להגן עליכם במקרה שנתפסתם בזמן נהיגה תחת השפעת סמים . למשפט כזה יש השלכות חמורות מאוד במיוחד משום שלא מדובר רק בעבירות מסוג מהירות מופרזת או אי תשלום קנסות ודו"חות. מדובר בעבירה שמשליכה גם על גיליון ההתנהגות שלכם ועלולה לקלקל לכם הרבה מאוד בקריירה ובחיים בכלל.

מה עושים כאשר נתפסים בגלל עבירת תנועה?

מטבע הדברים, כשנתפסים בגלל עבירה כזאת נמצאים בדרכים, נסערים מאוד ומנסים להיחלץ בכוחות עצמכם. במקרים כאלה העצה הטובה ביותר היא דווקא להתקשר בו ברגע לייצוג משפטי מקצועי של עורך דין תעבורה ולקבל ממנו הנחיות פעולה כיצד להגיב ומה לתעד על מנת שאפשר יהיה להשתמש בכל זה לטובתכם ולחסוך מכם אפילו כתב אישום, כשזה אפשרי. עורך דין תעבורה עופר חורש מייעץ ללקוחותיו כבר שנים ומייצג אותם בדיוק במקרים כאלה.

קרדיט תמונות: Canva.Com
 
 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים