חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

ציון גבוה לראשון על חיסכון במים

 

תאגיד המים מניב הציג את נתוני 2015: פחת מהנמוכים בארץ, שדרוג תשתיות בעשרות קילומטרים ומכון שאיבה חדש למי נגר עילי

 

תאגיד המים מניב הציג את נתוני שנת 2015 מהם בלט נתון משמעותי אחד- הורדת הפחת לגובה של 2.92%, מהנמוכים בארץ. המשמעות: יעול המערכת וחיסכון משמעותי למערכת.

הנתונים הוצגו בפני ראש העירייה ויו"ר הדירקטוריון דב צור, חברי דירקטוריון מניב, חברי מועצה, מנכ"ל העירייה, פרנקו גונן ואנשי מקצוע נוספים.

נתונים נוספים שהוצגו מתייחסים להנחת התשתיות ברחבי העיר. ב-2015 שודרגו והוחלפו תשתיות מים באורך של 14,190 מטר וביוב באורך של 9,792 מטר. גולת הכותרת בפיתוח השנה היא כמובן מכון השאיבה החדש הכולל שתי משאבות שמסוגלות לסנוק כ-3500 מק"ש כל אחת. יחד עם מכון השאיבה הראשון שהוקם לפני כ-18 שנה, מסוגלות שתי התחנות לסנוק כ-14000 מק"ש. התחנה החדשה מאפשרת הגדלת השאיבה מאגם הסופרלנד לאגם הנקיק ולהקטין באופן משמעותי את מפלס המים באגם הסופרלנד בימי גשם סוערים ועל ידי כך למנוע הצפות במתחם המטרופוליני הסמוך. בנוסף לכך הוקם במקום סכר הסופרלנד המאפשר שליטה ובקרה על כניסת מי נגר עילי אל האגם והוצאתם אל אגם הנקיק. יש לציין כי הקמת התחנה החדשה תורמת משמעותית לחסכון בעלויות והמשך הפרויקט הסביבתי הייחודי לעיר שבו מי הגשמים מוחזרים להשקיית הפארקים והגינות במערב העיר.

מנכ"לית התאגיד, סאלי לוי, הציגה בין היתר את פעילות השירות והמענה לתושב וכן את עלייתו הקרובה של אתר אינטרנט חדש וידידותי למשתמש.

במהלך סיכום השנה הוענקו תעודות לעובדים המצטיינים לשנת 2015: רויטל בוטא מחלקת שרות לקוחות, אנדריי טולינוב מחלקת תפעול, ושמעון לוי מיחידת חיובי מים.

במניב ביקשו לציין ולהוקיר את פעילותו רבת השנים בבמניב ראשון של עובד התאגיד אלי בשארי ז"ל, שהלך לעולמו בטרם עת, ושירת את התאגיד ואת העיר נאמנה במשך שנים רבות.

סאלי לוי מנכ"לית תאגיד המים, מניב: "אלי, מעמודי התווך של החברה, הכיר את מערכות הביוב והניקוז העירוניות, היה מקצוען והיסטוריון לא קטן של תשתיות העיר. אהבתו את העיר ואת עבודתו, הביאו את כולנו ללמוד ממנו, להתייעץ בו ולהעריך את הידע הרב שצבר."

לסיוםף ציינה מנכ"לית התאגיד, סאלי לוי, שתאגיד מניב נבחר על ידי רשות המים לבחון נוהל חירום בנושא זיהום מאגרי מים שהוכן על ידי רשות המים. "מניב מוכן לכל תרחיש חירום".

לסיכום הדברים, אמרה סאלי לוי: "אנחנו, במניב ראשון, ממשיכים את המסורת, המסורת של איכות האנשים, המסורת של איכות השרות ואיכות העבודה, מסורת של עשיה בשמחה ובהנאה, במעורבות וערבות הדדית, בחשיבה חיובית תוך מציאת המשמעות במעשה ידינו ובעבודתנו. "

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים