חיפוש
 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

אנשים טובים (גם לחיות) באמצע הדרך

 

חתול נפל לבור ניקוז בקרית גנים. עד כאן, סיפור לא מאוד יוצא דופן בחייהם הקשים של חתולי הרחוב. אבל, לסיפור הזה יש סוף טוב בעיקר בגלל אזרחים עם לב זהב. סיפור על אנשים טובים באמצע הדרך בראשון לציון

 

אם יש לנו השקפה שונה על החיים, אם אנחנו אנשי ימין שמאל או מרכז, אם אנחנו צמחונים או אפילו אוכלי בשר, כולנו מצווים כבני אנוש למנוע סבל מיותר מחיות המצויות במצוקה. כך חשבו וגם פעלו 3 שכנות: דליה עובדיה, שירית עברי ורינה טל. ביום רביעי ה-18 במאי מצאו השכנות חתול במצוקה שנתקע בבור ניקוז של כביש ברחוב נגבה בקרית גנים כנראה כבר ביום ראשון של אותו שבוע. החתול שזעק לעזרה בדרך היחידה המוכרת לחתולים, (קרי - יללות בלתי פוסקות), לא ידע איזה מזל טוב נפל בחלקו.. כשנפל לבור.

השלוש ועוד תושבים במקום התקשרו למוקד 106 אבל העזרה בוששה לטענתן להגיע. כאשר כבר הגיעו אנשי העיריה וגם מכבי האש, התברר שהחתול נתקע באופן שהצריך מיומנות רבה וספציפית בחילוץ בעלי חיים ועל כן קצרה ידם מלהושיע. אבל שלוש השכנות לא ויתרו. הן חיפשו, מצאו והזמינו מחלץ פרטי בעל שם (בעלות 350 ש"ח שמומנה ע"י עמותת נוח) שבתושייה, מיומנות וגם בעזרת מלכודת קטנה תפס את החתול שיצא ללא פגע אל החופש שלא האמין שיראה. יש לציין שאנשי העירייה סייעו למאמץ הכללי וחסמו את הכביש עד תום פעולת החילוץ.

אבל כאן, לא הסתיים הסיפור. בכדי שהחתול לא ימצא דרכו בעתיד לבור ניקוז אחר או לשולי הדרכים של חיי החתולים, חיפשו ומצאו לו משפחה אומנת/ מאמצת (בעזרתה האדיבה של שלומית רונן, פעילה למען החיות) שתשנה ותשפר את איכות חייו. ממש מעבר מבירא עמיקתא לאיגרא רמה.. וכמו שאומרים, בחיים צריכים מזל ולא יזיק קצת עזרה מאנשים טובים.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים