חיפוש
 
לדף הבית >>     חינוך >>

200 סטודנטים התנדבו ב-13 מסגרות חינוכיות

 

עוד שנת חונכות הגיעה לסיומה וכמאתיים סטודנטים קיבלו מלגה עם תוספת של אלף שקלים מעיריית ראשון לציון * עשרה סטודנטים מצטיינים קיבלו תעודת הערכה ומלגה מוגדלת 

 

עיריית ראשון לציון חילקה גם השנה, באמצעות "קרן ראשון לציון" תוספת של אלף שקלים לכ-200 סטודנטים, תושבי העיר, שלקחו חלק השנה בתוכנית פר"ח. זו השנה החמישית להענקת התוספת ובכך למעשה מסתכמת המלגה בכ-6,200 שקלים לסטודנט. הסטודנטים התנדבו ב-13 בתי ספר ב- יסודיים, חטיבת ביניים, מועדוניות חינוך ורווחה, משפחתון חירום ובמתנ"ס רמת אליהו. 

בטקס שהתקיים השבוע באשכול הפיס ברביבים על ידי אגף הפרט ו"קרן ראשון לציון", הוענקו המלגות המשלימות וכן צוינו עשרה חונכים מצטיינים שקיבלו מלגה משלימה של 1,500 ₪ והם:

מעין רדלינגר, יובל אמיר, שיראל ירוחם, קארין ביטרמן, איליה קובשווילי, אור-טל טביב, לנה ריבלניק, הילה גולשן, שרון זילברשטיין ואסתר ויינר שאף בירכה בשם הסטודנטים. ויינר, שחנכה ילדה בכיתה ו’ המתמודדת עם קשיים לימודיים ופערים תרבותיים, סיפרה כי במהלך המפגשים, בנתה גשר בכלים של תיאטרון ומשחק והצליחה לחשוף אט אט את הרבדים החבויים אצל הילדה וגרמה לה לקבל את עצמה.

את תעודות ההצטיינות העניקו סגן ראש העירייה, מוטי עג’מי, מנכ"ל העירייה- פרנקו גונן, חבר הנהלת קרן ראשון- שלמה שגב, מנהל אגף הפרט - ניסים כהן, מנכ"לית קרן ראשון- איריס אלקין ומנהלת פר"ח במחוז תל-אביב - עינת אגסי.

האחראית על הפרויקט מטעם אגף הפרט, שגית עזרן, סיפרה במסגרת שיתוף הפעולה הפורה בין הרשות העירונית להנהלת פר"ח לאורך כל השנה, התקיימו פעילויות לחונכים ולחניכים על מנת לחזק את האמון בקשר ולתת ערך מוסף להיכרות ביניהם.

סגן ראש העירייה, מוטי עג’מי, בירך את הסטודנטים ואמר: "הסטודנטים הם מקור לגאווה לעיר ראשון לציון. הם משקיעים את מרב מרצכם למטרות מעורבות חברתית ומפגינים דאגה לחברה בה הם חיים. אנו משוכנעים כי הגמול האמיתי הוא הכרת התודה מצד הילדים להם סייעו, ליוו ועזרו".  המשנה לראש העירייה ומחזיק תיק הצעירים והנוער, דורון אוזן, הוסיף כי לקראת שנת הפעילות הבאה, יתווספו פרויקטים מאתגרים נוספים. "אני קורא לסטודנטים להמשיך ולהיות חלק מפרויקט חשוב זה".

 

צילום: עידן גרוס

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים