חיפוש
 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

מציינים 7 שנים לעמותת אור ירוק בראשון

 

ראש העיר מברך את העושים במלאכה, בערב לציון 7 שנים להקמת עמותת אור ירוק בראשון הנלחמת בתאונות הדרכים בעיר. גם ראש העיר היה בערב שהתקיים במתנס רמת אליהו והוא לא היה לבד. גם יו”ר ועד ההורים העירוני מברך. בתמונה ראש העיר דב צור ומנהל המתנ”ס גילעד ויטנברג

 

למי שישוטט חצי דקה בגוגל, יעלה שתאונות הדרכים האם אחראים ליותר הרוגים מאשר קורבנות הטרור. בשנת 1997, הוקמה עמותת אור ירוק מתוך הכרה בחשיבות העליונה של מאבק ללא פשרות בתאונות הדרכים וחשיבות מעורבות הקהילה בו. המטרה המוצהרת של העמותה היא לצמצם עד כמה שאפשר את מספר הנפגעים בתאונות דרכים ולהשפיע על שינוי תרבות הנהיגה בישראל.

שנתיים לאחר מכן, נפתח סניף העמותה גם בראשון ומאז ועד היום נעשו מס’ פעולות כגון הפעלת פרוייקט  "נשק וסע" ברוב בתי הספר היסודיים בעיר, וזאת דרך ובשיתוף עמותת אור ירוק.  כמו כן הופעלו עוד פרויקטים רבים לצמצום תאונות הדרכים וצימצום הנפגעים מתאונות ברחבי העיר.

כאות הוקרה לפעילות הסניף, חברו מס’ גורמים והביאו לאירוע שהתקיים הערב במתנ"ס רמת אליהו וכותרותו, ערב לציון 7 שנים ליסוד סניף אור ירוק בראשון.

באירוע נכחו וחלקם אף נשאו דברים, ראש העיר דב צור, מנכ"ל אור ירוק שמוליק אבואב, אברהם הובר, מנכ"לית של"מ ארנית דקל , יורי הירשפלד ורבים אחרים, בינהם כמובן גם מנהל המתנ"ס גלעד ויטנברג.

ראש העיר בירך את כל הפועלים למען המטרה החשובה: "אין ספק שפעילותה המבורכת של העמותה סייעה ותסייע לצמצום תאונות הדרכם והפעילות ראויה לכל שבח".

במהלך הערב ראש העיר צפה בתערוכת הציורים לחג שבועות של מועדון "קסם" מועדון לאנשים עם צרכים מיוחדים (פיגור). בשיתוף עם המינהל לשילוב חברתי והמתנס ובירך את כל מי שמעורב ופועל בענין. 

בנוסף, לרגל ציון האירוע מוסיף יו"ר ועד ההורים העירוני אבי צרף בדף הפייסבוק:
"המתנדבים הרבים בעיר עושים עבודת קודש יום יום בשמש בחום בגשם ובקור. אני מצדיע לכל אחת ואחד מהם".

התמונה באדיבות מתנ"ס רמת אליהו

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים