חיפוש
 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

היכל התרבות מציג: ”ג`יין בורדו”  

 

”ג’יין בורדו”, הלהקה הישראלית שאחראית בין היתר על הלהיטים ”עינב”, ”איך אפשר שלא” ו”וויסקי”, שכבשו השנה את המצעדים של תחנות הרדיו, מגיעה לעיר למופע סוחף בהיכל התרבות. מרכז הצעירים שבעמותת סחלבים בשיתוף ההיכל ”סידרו” לצעירי העיר בגילאי 18 - 35 הטבה מיוחדת של יותר מ-25% הנחה על הכרטיסים. 

 

 היוזמה להביא את הלהקה החלה לפני כחודשיים בפגישה שהתקיימה בין מרכז הצעירים של מחלקת הנוער והצעירים לבין היכל התרבות, שמטרתה הייתה להרחיב את שיתוף הפעולה ולהביא לעיר מופעים איכותיים המתאימים לצעירים. צוות המרכז המליץ על מספר מופעים והוחלט שכל צד יסבסד חלק במחיר, כך שצעירי העיר יוכלו ליהנות ממגוון מופעים המתאימים להם, קרוב לבית ובמחירים נוחים.

המופע הראשון עליו הוחלט לעשות את הפיילוט הוא המופע המוצלח של להקת הקאנטרי והפולק העברית "ג’יין בורדו". השלישיה, שפרצה לתודעה עם צאת אלבום הבכורה שלהם "עינב", ממלאה אולמות בכל רחבי הארץ ואף הייתה הלהקה המושמעת ביותר בגלגל"צ בשנה החולפת. המופע יערך במוצאי שבת 6.8 ומחיר הכרטיס יעמוד על 70 שקלים (במקום 95 שקלים) ל-100 הצעירים הראשונים.

בהיכל התרבות ובמרכז הצעירים ציינו השבוע כי על אף שהמופע מתקיים רק בחודש אוגוסט, מכירת הכרטיסים כבר החלה והאולם מתחיל להתמלא ולכן מזמינים את צעירי העיר ליצור קשר עם המרכז בטלפון: 08-9705982, לקבל את קוד ההטבה ולשריין מקום במופע.

חבר המועצה ומחזיק תיק התרבות, אלעד שמעונוביץ: "ג’יין בורדו היא אחת הלהקות הפופולאריות היום בישראל ואנחנו שמחים שיש לנו את האפשרות, יחד עם היכל התרבות, להביא אותם לעיר וליצור שיתוף פעולה המאפשר לגבות מחיר נמוך על מנת שצעירי העיר, בהם גם חיילים וסטודנטים, יוכלו ליהנות מההופעה המוצלחת."

חבר המועצה ויו"ר עמותת מופעים, שמעון גואטה: "אנו בהיכל התרבות פועלים רבות על מנת לספק לכלל תושבי העיר תכנים איכותיים המתאימים להם. לאחרונה יצאנו לדרך עם פרויקט תיאטרון החופש הגדול עם הצגות לילדים וכעת יוצאים עם היוזמה החדשה לצעירי העיר. אנחנו מתחילים עם מופע של השלישייה המוצלחת ג’יין בורדו ומזמינים את צעירי העיר לבוא וליהנות ממופע מיוחד במחיר מיוחד.

מנהלת מחלקת הנוער והצעירים בעמותת סחלבים, לטם גל: "מרכז הצעירים שלנו נותן מענה לצעירים, לחיילים, לחיילים משוחררים, לסטודנטים ולזוגות צעירים בכל תחומי החיים ומקיים אירועים שונים לאורך כל השנה כמו מסיבות, ערבי בירה בוטיק, אירוע חנוכה לחיילים ועוד. אני מזמינה את כל צעירי העיר לבוא למופע זה ולהמשיך לעקוב אחר האירועים הבאים שלנו."

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים