חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מומחה פינוי דירה שי גולד

 

פינוי דירה של אגרן כפייתי עלול לארוך זמן רב ולהוות משימה לא פשוטה כלל וכלל. הידרה יכולה להיות כל כך עמוסה בפריטים, חפצים ורהיטים עד כדי כך שאי אפשר יהיה ללכת בה, לעבור ממקום למקום, לא יהיה איפה לשבת או לעמוד ואפילו על המיטה יהיו פריטים רבים שלא יאפשרו בה שימוש.

 

 מעבר לבעיה הבטיחותית העלולה להיווצר מכיוון שישנה סכנת היתקלות בחפצים - היתקלות שאפשר ליפול ולהיפגע ממנה - בכל ערימת פריטים שכזאת מצטברת כמות עצומה של אבק ולכלוך והדירה כולה הופכת להיות מפגע תברואתי ובריאותי.

על מנת לבצע באופן מוצלח פינוי של דירות אגרנות כפייתית צריך התמחות ספציפית בתחום זה מפני שאין מדובר בפינוי רגיל. מדובר בתופעה שעלולה להיות רגישה ובעייתית וצריך לחשוב היטב על כל פריט שצריך לפנות או למצוא לו מקום אחר. בנוסף, צריך לעבוד בצמוד ללקוח ותוך קבלת הנחיות מדויקות ממנו על מנת שהפינוי לא יהיה טראומטי עבור האגרן עצמו והוא יסכים לשתף פעולה עם התהליך. הרגישות הדרושה לצורך ביצוע פינוי זה היא המייחדת את חברתו של שי גולד, שהוא מומחה לפינוי דירה של אגרנים כפייתיים.

מדוע אגרנות כפייתית כל כך מאתגרת?

אגרנות כפייתית היא תופעה מתחום הפסיכולוגיה ויש לה כמה נקודות השקה לתחום הרגשי של האגרן הכפייתי. זו הסיבה שאין מדובר בפינוי דירה פשוט אלא כזה שצריך להתבצע ברגישות גבוהה במיוחד. לעיתים האגרן עצמו יהיה נוכח בפינוי ועלול להקשות על פעולות העובדים ולעיתים תתקבלנה הנחיות מדויקות מהלקוח המקורב לאגרן עצמו. כך או כך חייבים העובדים להיות בעלי מידה עצומה של רגישות, לב רחב ומכיל וכמובן הבנה רבה. גם אם הפרויקט מתעכב או שאינו מתקדם כפי שהיה צפוי - צריך להבין את המצב הרגיש והלא פשוט שבו נמצאים כל המעורבים בדבר.

זה בעצם היתרון הגדול של מומחה פינוי דירה שי גולד. הוא מכיר היטב את תופעת האגרנות הכפייתית ויודע בדיוק כיצד להנחות את העובדים שלו. עובדים אלה בעלי ניסיון רב, מבינים היטב את רגישות העניין ויודעים בדיוק מה לעשות ואיך לבצע את הפינוי בדרך הנעימה ביותר, שלא תהיינה בה תקלות או בעיות. חברתו של שי גולד ביצעה פינויים רבים מכל הסוגים והעובדים מיומנים, מקצועיים וגם רגישים, עדינים וסבלניים עם הלקוח או בני משפחתו. אין ספק שמדובר במשימה שמתאימה לביצוע על ידי מומחים מקצוענים.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים