חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

כך תיערכו לקראת היציאה לקמפינג משפחתי

 

חופש גדול, חול המועד או עוד סוף שבוע נעים שבו תרצו לבלות עם המשפחה – אין ספק, קמפינג משפחתי הוא אטרקציה אדירה עבור הורים וילדים שמחפשים לצאת לנופש קצת שונה.

 

חופש גדול, חול המועד או עוד סוף שבוע נעים שבו תרצו לבלות עם המשפחה – אין ספק, קמפינג משפחתי הוא אטרקציה אדירה עבור הורים וילדים שמחפשים לצאת לנופש קצת שונה. עם הרבה פחות פינוקים בהשוואה לבתי המלון עם ארוחות הפאר אבל גם עם הרבה טבע ואוויר צלול, קמפינג משפחתי הפך בשנים האחרונות לבילוי פופולארי מאוד בישראל. אם אתם מתכוננים לקראת הפעם הראשונה שלכם או שאתם מחפשים לשפר את החוויה מהחופשה הקודמת, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לצלוח את המשימה.

 

היערכו לתנאי השטח

עוד לפני שתצאו אל המסע, ואף לפני שתבחרו את היעד הסופי שלכם, בדקו היטב היכן אתם מתכוונים לישון. זוהי סוגיה משמעותית בכל קמפינג בצפון או בדרום, ובעיקר בחופשה משפחתית שכוללת גם ילדים קטנים. ככל שתהיו ערוכים טוב יותר כך תחסכו עוגמת נפש ולא מעט תקלות. הצטיידו בפנסים, בנרות ובכל אמצעי תאורה שעולה בדעתכם כדי להבטיח ארוחת ערב נעימה ובילוי נעים מחוץ לאוהל. ודאו שהמקום שבו תקימו את המחנה המשפחתי כולל גם עמדות חשמל, שיש פינות נעימות ונוחות לבנות בהן אוהל, ודקה אחת לפני שתתחילו לתקוע יתדות כדאי שתפנו את השטח המיועד בעצמכם, ותוודאו שאתם לא משאירים אבנים גדולות או מפגעים אחרים שיחרבו את חוויית השינה שלכם.

 

תכננו ארוחות מתאימות

אילו הייתם יוצאים לחופשה בבית מלון כנראה שהייתם מתחילים את הבוקר עם שלל מיצים סחוטים, מאפים וממרחים, אבל בטבע תצטרכו להסתפק במשהו קצת יותר צנוע. בחניוני לילה שונים תוכלו למצוא מקררים לאחסון מוצרי חלב ובשר אם תרצו, אבל מוטב שתוודאו מראש האם במקום שאליו אתם נוסעים אכן קיים שירות כזה, וכן חשוב לדעת האם יש במקום מנגל או עמדת בישול כלשהי. אם לא, אפשר ורצוי להצטייד בפתרונות חלופיים כמו גזיה או מנגל חד-פעמי קטן וקל לנשיאה. לחלופין תוכלו להסתפק במוצרים שאינם דורשים קירור או חימום, כמו לחמים, ממרחים שונים, פירות, ירקות וקופסאות שימורים.

 

שמרו על הסביבה שלכם

כשאתם מתכננים את כמות המים המתאימה (חשוב מאוד, בוודאי בקיץ) וכשאתם אורזים ציוד מתאים לקראת היציאה לדרך, אל תשכחו לקחת גם שקיות אשפה. לעיתים קרובות אנחנו קוראים בעיתונים על הלכלוך הרב שהצטבר בסופי השבוע ובחגים לאחר שארזו המשפחות את האוהלים ואת הציוד שלהן. שמרו על הטבע כדי שתוכלו להמשיך לבקר בו, וגם כדי שלבאים אחריכם תהיה חופשה יפה ונעימה לא פחות.

 

באתר הרשות לפיתוח הגליל, רשימה מלאה של אתרי קמפינג בצפון.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים