חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

רופא עיניים מומחה לניתוח קטרקט בראשון לציון

 

ניתוחי עיניים שונים כמו קטרקט נחשבים לנפוצים מאד בקרב אוכלוסיית הגיל השלישי והם מבוצעים על בסיס כמעט יומיומי בכל רחבי הארץ. מדובר בניתוח שנחשב לפשוט יחסית, שאינו אורך זמן רב ויש אחריו תקופת החלמה קצרה בלבד.

 

ניתוחי עיניים שונים כמו קטרקט נחשבים לנפוצים מאד בקרב אוכלוסיית הגיל השלישי והם מבוצעים על בסיס כמעט יומיומי בכל רחבי הארץ. מדובר בניתוח שנחשב לפשוט יחסית, שאינו אורך זמן רב ויש אחריו תקופת החלמה קצרה בלבד. הסיבה שהניתוח מבוצע בעיקר לבני הגיל השלישי קשורה בעיקר בתופעות שמתרחשות באופן טבעי בחלקיה הפנימיים של העין ובאות לידי ביטוי בשל שחיקה וגיל מבוגר. ניתוח קטרקט בעצם מביא לתיקון בעכירות המצטברת על גבי עדשת הקרנית אשר גורמת מצידה להפרעה בראייה.

אף אדם לא יכול לראות בצורה תקינה כאשר חלקי העין שלו מצופים העכירות שהצטברה עם השנים. העכירות מפריעה מאד לאיכות החיים וכמובן שמי שעצמאי ומנהל לבד את אורח החיים שלו לא יוכל לבצע פעולות פשוטות מבלי לראות כמו שצריך. ניתוח קטרקט בעין עושה בדיוק את זה - במהלך הניתוח מוחלפת השכבה העליונה של עדשת הקרנית בחדשה - צלולה ונקייה ובכך המנותח יכול לחזור לראות באופן תקין. עבור לא מעט אנשים מדובר בשיפור עצום באיכות החיים ובהחזרת העצמאות שלהם, שנעלמה בעקבות הראיה הבעייתית.

 איך מבוצע ניתוח קטרקט?

כיום ניתן לבצע את הניתוח אצל רופאי עיניים בכל רחבי הארץ וברוב המקרים אין בעיה עם הזמינות לניתוח. כאמור, מדובר בניתוח שאינו אורך זמן רב והוא מבוצע ממש כל יום אצל רופאים רבים. בשנים האחרונות חלו שינויים מרחיקי לכת בנושא ניתוחי הקטרקט וכיום ניתן לבצע ניתוח קטרקט בלייזר - מה שהופך אותו לקצר ופשוט אפילו יותר ויש בכך אפילו כדי לקצר את ההחלמה. ברוב המקרים המנותח חש בטוב מיד אחרי הניתוח ולאחר שעות ספורות בלבד יכול לחזור לשגרת חייו. חשוב לדעת שאת הניתוח מבצעים בעין אחת כל פעם ורק לאחר ביקורת ו-ווידוא שהכל בסדר - ניתן לבצע את הניתוח גם בעין השנייה (במידה ויש בכך צורך).

לא כל רופא עיניים בראשון לציון יכול לבצע את הניתוח, למרות שכאמור הוא נחשב לשגרתי ופשוט. ישנם רופאי עיניים בעלי התמחויות שונות אחרות והם לא יציעו את ביצוע הניתוח הזה. יחד עם זאת, עדיין אפשר יהיה לבצע ניתוח קטרקט בראשון לציון על ידי רופא המבצע את הניתוח או במרכז רפואי מקצועי. חשוב מאד לוודא שהרופא המנתח הוא בעל התמחות וניסיון רב ככל האפשר בביצוע ניתוחים מסוג זה וכמובן מכיר את כל התהליך של לפני הניתוח ואחריו על מנת להנחות את המנותח ואת מי שילווה אותו לניתוח.

ניתוחי קטרקט הביאו בשורה רבה עבור בני הגיל השלישי אשר סובלים לא מעט מהעכירות בקרנית ומתקשים בראייה עם חלוף הזמן. יחד עם זאת - עכירות זו אינה גזירה משמיים וחשוב לטפל בה על מנת להחזיר את איכות החיים ואת הראייה התקינה ללא שום עיכוב.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים