חיפוש
 
לדף הבית >>     חינוך >>

מאות תלמידים מישיבת בני עקיבא קיבלו תעודות

 

מאות תלמידים מישיבת בני עקיבא ראשון לציון קיבלו  מראש העיר רז קניסטליך סרטון ברכה אישי לרגל קבלת התעודות

 

במהלך הימים האחרונים התרגשו מאות תלמידי ישיבת בני עקיבא ראשון לציון לקבל סרטון ברכה מראש העיר רז קניסטליך  בהודעת ווצאפ פרטית, לרגל קבלת התעודות וסיום המחצית הראשונה של השנה בהצלחה.

בסרטון הדגיש ראש העיר כי הוא גאה בתלמידים ובהישגיהם אך יותר מכל גאה בתחומי הערכים והתרומה לקהילה אותם התלמידים מובילים ובהם הם תמיד  נמצאים בראש.

 

ראש העיר אמר: אין שמח ממני כראש עיר חדש, לבוא ולאחל לכם בהצלחה ולהגיד לכם כל הכבוד על התעודות שלכם . הדלת של הלשכה שלי תמיד תהיה פתוחה בעבורכם ואני כאן בשבילכם.  כל הכבוד למורים, לכל הצוות, לכל צוות של ההנהלה, ולכולם כולם כולם . אני עוקב כבר לא יום ולא יומיים אחרי הפעילות המדהימה הזאת שאתם עושים בראשון לציון".

 

סרטון זה נשלח במסגרת מהלך שהוביל מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא בו שלחו עשרות ראשי ערים סרטון ברכה לתלמידים שלומדים במוסד של בני עקיבא בעירם,  במטרה לחזק ולשמר את הקשר בין כל תלמיד ומוסד לראש העיר.

 

מנכ"ל מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא אלחנן גלט אמר: "אני מודה לראשי הערים ששיתפו פעולה ושמחו להירתם למשימה בשליחת הסרטון. שיתוף פעולה הדוק עם הרשות המקומית הוא הכרחי להצלחתינו בעבודת החינוך. קיבלנו תגובות חיוביות עצומות, הן מהתלמידים, הן מההורים והן מהצוות בכל מוסד ומוסד. התלמידים הרגישו כי הברכה הופנתה כלפיהם באופן אישי וכי ראש העיר גאה ומודע להצלחותיו של כל תלמיד ותלמידה  ושל המקום בהם הם לומדים . הסרטון חיזק אצל כל תלמיד ותלמידה את גאוות היחידה לעיר ולמוסד ואת הרצון להמשיך לתרום ולהשפיע בטוב על הסביבה הקרובה והרחוקה. אנו בטוחים שמהלך זה ימשיך להיות בר השפעה בלימודים ובפעילות גם בהמשך השנה".

 

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים