חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית - ראשלצ >>

מכירת מטבעות של זהב – מה זה אומר ובשביל מה זה טוב?

 

מהי המשמעות של מכירת מטבעות של זהב ומהי המטרה של פעולה זו? במאמר זה נסביר כל מה שחשוב לדעת על מטבעות זהב ומכירתם!

 

מהי המשמעות של מכירת מטבעות של זהב ומהי המטרה של פעולה זו? במאמר זה נסביר כל מה שחשוב לדעת על מטבעות זהב ומכירתם!

זהב באופן כללי

כולנו מכירים את הזהב. למעשה, סביר מאוד להניח, שכולנו גם אוהבים אותו. אבל כמה אנחנו באמת יודעים עליו? ובכן, הזהב הוא מתכת, שמאז ומתמיד נחשבה ליקרה ומבוקשת בקרב כלל אוכלוסיית העולם. בין היתר, בזכות היותה בעלת מראה נוצץ ויוקרתי, אבל גם בזכות תכונות אחרות שלה כדוגמת עמידות, חוזק, גמישות, האפשרות לעצב אותה בקלות ועוד.

הזהב וצורותיו

כאמור, את הזהב ניתן לעצב בצורות שונות והדרך הבולטת ביותר לראות זאת היא בעזרת תכשיטי זהב שונים, שאותם מעצבים בכל פעם בעיצוב שונה ומיוחד. אבל חוץ מהתכשיטים, לזהב עוד צורות מוכרות יותר ומוכרות פחות. אחת הצורות הפחות מוכרות היא מטבעות וצורות נוספות הן: מטילים, שיניים, תשמישי קדושה ועוד.

המטרה של מכירת מטבעות של זהב

אז אם הזהב כל כך יקר ומבוקש, למה למכור אותו? ובכן, המטרה העיקרית של מכירת מטבעות של זהב היא לאפשר לבעלי המטבעות ליהנות מהשווי שלהם. כידוע, למרות הערך הרב של מטבעות זהב, לא ניתן להשתמש בהם לשימושים יום יומיים כמו רכישה של מוצרי צריכה כאלו ואחרים ואילו על ידי מכירה שלהם, ניתן להשתמש בכסף שניתן תמורתם לכל מטרה שהיא.

התמורות האפשריות

מכירת מטבעות של זהב יכולה להתבצע בשני אופנים עיקריים: מכירה לקונה זהב או לרשתות של חנויות תכשיטים. ההבדל העיקרי בין שתי האפשרויות הוא התמורה שתוכלו לקבל עבור מטבעות הזהב שלכם. אם תבחרו למכור את המטבעות לרשת חנויות תכשיטים, ודאי תקבלו בתמורה זיכוי לרכישת תכשיטים בחנויות הרשת. לעומת זאת, אם תבחרו למכור את המטבעות שלכם לקונה זהב, תוכלו לקבל תמורתם כסף מזומן.

משמעות התמורות

ההבדל בתמורות הוא אחד הגורמים המשפיעים ביותר על ההחלטה על מכירת מטבעות של זהב לקונה זהב או לרשת של חנויות תכשיטים כזו או אחרת. זאת, מפני שרק כסף מזומן מאפשר למוכרים להשתמש בתמורה שהם מקבלים עבור מכירת המטבעות באופן שבו הם יבחרו ובלי שיבחרו בשבילם. 

איך עובדת מכירת מטבעות של זהב לקונה זהב?

היות שהבחירה המתבקשת היא מכירה לקונה זהב ולא לחנות תכשיטים, רצינו להסביר כיצד תהליך המכירה הזה עובד. אם כן, התהליך מתחיל בבחירת הקונה הרצוי, בעיקר לפי מידת האמינות שאתם מייחסים לו. בשלב הבא מתקיימת פגישה בינכם לבין הקונה ובמהלכה תקבלו ממנו הצעת מחיר עבור מטבעות הזהב שלכם. לאחר ההגעה להסכמה על שווי הזהב, הוא מחליף ידיים ועובר לידי הקונה והוא נותן בתמורה כסף מזומן לפי הסכום שסוכם והוחלט עליו מראש לפי טוהר הזהב שאתם מוכרים לו ומשקלו.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים