חיפוש
 
לדף הבית >>     buypost תוכן שיווקי >>

האם כדאי לי לעשות טיפול רפואי בחו”ל?

 

אין ספק כי העולם הוא גלובלי יותר ויותר וכך אפשר תוך כמה שעות להיות בארצות הברית, אירופה או סין. על רקע זה עולה השאלה האם כדאי לנו לעשות טיפול למשל אצל מרפאת שיניים באשקלון המלצות או שמא עדיף לנו לעשות טיפול שיניים בתורכיה

 

אין ספק כי העולם הוא גלובלי יותר ויותר וכך אפשר תוך כמה שעות להיות בארצות הברית, אירופה או סין. על רקע זה עולה השאלה האם כדאי לנו לעשות טיפול למשל אצל מרפאת שיניים באשקלון המלצות או שמא עדיף לנו לעשות טיפול שיניים בתורכיה. ואתם יודעים מה? אפשר לשאול זאת על כל טיפול רפואי מניתוח עיניים ועד ניתוח פלסטי. אם כן התשובה היא שממש לא כדאי לעשות טיפול רפואי בחו"ל בין אם זה טיפול שיניים או כל טיפול אחר. עליכם להבין כי בחו"ל אין פיקוח על המוסדות הרפואיים ולכן הטיפול הוא ברמה הרבה יותר נמוכה. לא רק זאת אלא במקרה של סיבוכים שיכולים תמיד לצוץ לאחר הניתוח אתם לא תוכלו לטוס לחו"ל וכך הטיפול לא יעזור לכם ולכן עדיף לעשות טיפולים רפואיים אך ורק בארץ.

מדוע כדאי לקבל המלצות על מוסד רפואי בחו"ל או בארץ?

בין אם אתם מחליטים לעשות טיפול רפואי אצל מרפאת שיניים בארץ או בחו"ל אנו ממליצים לכם לקבל על מרפאת שיניים באשקלון המלצות או על מרפאה בחו"ל המלצות. כדאי לדבר עם אנשים אשר עשו טיפול במרפאה ולשמוע האם הם מרוצים או לא. כל שאתם צריכים לעשות זה לפנות אל המרפאה או בית החולים ולבקש מהם שיחברו אתכם למטופלים שעברו טיפול בעבר. לאחר מכן הרימו טלפונים אל אותם מטופלים ושמעו מהם האם הם מרוצים מן הטיפול או לא. אין ספק כי זו הדרך הטובה ביותר לבחור את הרופאים הטובים ביותר ומכיוון שזה לא עולה כסף זה כדאי מאוד לעשות ולפעול על פי שיטה זו.

האם טיפול בארץ יותר זול מטיפול בחו"ל?

אי אפשר לדבר על טיפולים בארץ ובחו"ל ולא להתייחס לנושא הכספי. השאלה היא כמובן האם טיפול בארץ יהיה יותר זול או יקר מטיפול בחו"ל. אם כן אין ספק שעושים את ההשוואה יש הבדל בין מדינות כאשר טיפול בארצות הברית לא עולה כמו טיפול בתורכיה. אין ספק שיש גם משמעות לאיכות הטיפול ולא רק למחיר, אך אנו רוצים להאיר עוד נושא והוא העובדה כי בחו"ל משלמים על מלונות וטיסות ולכן כלל לא בטוח כי טיפול בחו"ל יהיה יותר זול מאשר טיפול בארץ. לכן אם אתם רוצים לעשות טיפול רפואי בחו"ל אנו ממליצים לכם לבחון לעומק מה עלות הטיסות והשהייה בחו"ל.

מדוע ניסיון הוא קריטי אצל רופאים?

כאשר אתם באים לבחור רופא אנו מציעים לכם קודם כל לבחון כמה ניסיון יש לו וזאת מכיוון שניסיון הוא קריטי אצל רופאים. הניסיון מראה כי הרופא יודע את העבודה וגם שהמטופלים סומכים עליו אחרת הוא לא היה שורד כל כך הרבה שנים ולכן אנו מציעים לכם תמיד לשאול את הרופא כמה הוא ותיק.

 

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים