חיפוש
 
לדף הבית >>     buypost תוכן שיווקי >>

מונג`רו - טיפול יעיל נגד השמנת יתר

 

התרופה של מונג’רו היא מוצר חדשני של חברת התרופות הידועה אלי לילי. זוהי תרופה מודרנית מהדור האחרון, המאפשרת להגיע לתוצאות חיוביות משמעותיות בטיפול בסוכרת מסוג II בחולים מעל גיל 18

 

התרופה של מונג’רו היא מוצר חדשני של חברת התרופות הידועה אלי לילי. זוהי תרופה מודרנית מהדור האחרון, המאפשרת להגיע לתוצאות חיוביות משמעותיות בטיפול בסוכרת מסוג II בחולים מעל גיל 18. החומר הפעיל העיקרי Tirzepatide הוא בעל פעולה כפולה הפועל בו זמנית על הקולטנים של פפטיד-1 ופוליפפטיד אינסולוטרופי תלוי-גלוקוז. מבין כל התרופות האנטי-סוכרתיות המוכרות כיום, כולל אינסולין, מונג’רו מציג את התוצאות הטובות ביותר.

הוראות קצרות לשימוש בתרופת מונג’רו

השימוש בתרופה נגד סוכרת מונג’רו מתבצע אך ורק על פי מרשם הרופא המטפל. הרופא עורך אבחון יסודי, לומד את ההיסטוריה של המטופל, נוכחות של פתולוגיות נלוות ובוחר את מהלך הטיפול האופטימלי. 

Tirzepatide מסופק כנוזל להזרקה, הניתן תת עורית באופן סניטרי. עם שימוש ארוך טווח בתרופה בחולים במהלך המחקרים, חלה ירידה משמעותית במשקל. אז, לאחר נטילת Tirzepatide במשך 1.5 שנים, חלק מהמטופלים הצליחו להוריד במשקל בכ-22%.

איך תרופה לחולי סכרת מטפלת בהשמנת יתר?

תרופה פורצת דרך לירידה במשקל התגלתה על ידי מדענים אשר חקרו את פרופיל הבטיחות והיעילות של התרופה החדשה של אלי לילי, מונג’רו, בחולים בעלי משקל גבוה. במחקר, שנמשך שנה וחצי, התרופה הראתה יעילות בלתי צפויה: המשתתפים ירדו עד 24 ק"ג. מאז מאי 2022 אושרה התרופה לשימוש במאבק בהשמנת יתר. במילים פשוטות, טירזפטיד מבטל את ההפרעות המטבוליות העיקריות ובעקיפין, על ידי נרמול רמות הסוכר בדם, משפיע על אותם חלקים במוח המווסתים את התיאבון. בהשפעת תרופות לסוכרת, תנועת המזון מהקיבה למעי הדק מואטת. כתוצאה מכך, תחושת השובע מגיעה מהר יותר ונמשכת זמן רב יותר, בהתאמה, אדם אוכל פחות. נראה כי למעכבי GLP-1 ו-SGLT-2 יש יתרונות נוספים משמעותיים מעבר לקידום ירידה במשקל וויסות הסוכר בדם.

כיצד משתמשים בתרופת מונג’רו?

תרופת מונג’רו מגיעה כתמיסה (נוזל) בעט מלא מראש להזרקה תת עורית. התרופה ניתנת בדרך כלל פעם בשבוע עם או לפני ארוחה בכל שעה ביום. יש לעקוב אחר ההוראות על תווית המרשם בקפידה, ולהשתמש בתרופה זו בדיוק לפי ההוראות. אין ליטול יותר או פחות ממנה או לקחת אותה לעתים קרובות יותר ממה שרשם הרופא שלכם. הרופא כנראה יתחיל במינון נמוך ויגדיל את המינון בהדרגה. ניתן לשנות את היום בשבוע שבו אתם מזריקים את התרופה כל עוד עברו לפחות 3 ימים בין מנה למנה. ניתן להזריק את מונג’רו לבטן, לירך או לכתף. 

באילו שלבי השמנת יתר משתמשים בתרופת המונג’רו?

עם משקל עודף קל, בעת טיפול בהשמנה מנסים להסתדר עם טיפול שמרני. זה בדרך כלל כולל יצירת תזונה מותאמת אישית המבוססת על הפחתת שומן, פחמימות, צריכת מלח וסוכר ופיתוח תוכנית אימונים אופטימלית. שיטות שמרניות כוללות גם טיפול תרופתי: לחולי עודף משקל רושמים בדרך כלל שני סוגים של תרופות - אחת שמטרתה להפחית את התיאבון, אחרות שנועדה להפחית את ספיגת החומרים התזונתיים במערכת העיכול. במקרים בהם הגורם להשמנה הוא מחלות של המערכת האנדוקרינית, כלולות בנוסף תרופות בטיפול התרופתי להתאמת הרקע ההורמונלי. במקרים אלו תרופת המונג’רו יכולה לספק לכם תוצאות רצויות ללא חשש מהתהליך. לפרטים נוספים ניתן לפנות למרפאתו של ד"ר רז .

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים