חיפוש
 
לדף הבית >>     Best Links - תוכן שיווקי >>

ירוק זה לא רק כסף

 

למאכלים ירוקים יש חשיבות רבה בשמירה על בריאותנו. מזונות ירוקים תורמים לנו כלורופיל המסייע בייצור מוגבר של כדוריות דם אדומות וגם מסייעים להימנע ממחלות, הם תורמים לנו מינרלים  כמו סידן, אשלגן, ויטמינים שונים, מגנזיום ועודף, הם מסייעים באיזון החומציות בגוף, ולמערכת העיכול לפעול טוב יותר

 

למאכלים ירוקים יש חשיבות רבה בשמירה על בריאותנו. מזונות ירוקים תורמים לנו כלורופיל המסייע בייצור מוגבר של כדוריות דם אדומות וגם מסייעים להימנע ממחלות, הם תורמים לנו מינרלים  כמו סידן, אשלגן, ויטמינים שונים, מגנזיום ועודף, הם מסייעים באיזון החומציות בגוף, ולמערכת העיכול לפעול טוב יותר. הם מקור נפלא לצריכה של סיבים תזונתיים, הם מייצבים את רמות הסוכר בדם, מונעים כיבי כיבה, נפלאים לירידה במשקל וגם מספקים לנו לוטאין שהוא נוגד חמצון חזק שאין ביכולתנו לייצר ולכן חשוב לצרוך אותו ממזונות כמו אבוקדו, תרד וקייל. אספנו עבורכם מספר מתכונים ירוקים שיעשו לכם רק טוב.  

פשטידת ברוקולי משמחת

ברוקולי הוא ירק נהדר, תפרחות ירוקות בעלות גוון ירוק עז בטעם ייחודי שאינו מזכיר אף ירק אחר. מזל גדול שערכו התזונתי של הברוקולי לא נפגע בבישול או אפייה ולכן פשטידת ברוקולי היא פשוט מושלמת. היא יכולה להיות נשנוש נחמד שאפשר להביא לאירוע, היא יכולה להיות ארוחת צוהריים מוגשת לצד סלט ירקות מרענן, היא יכולה להיות ארוחת ערב נחמדה לשניים רעבים במיוחד והכי טוב הוא שאפשר להקפיא אותה ולהוציא חתיכה בכל פעם שרוצים.

סלט עלים ירוקים

סלט שמורכב משילוב של עלים ירוקים הוא מאוד טעים אך חשוב מכך הוא מאוד בריא! מגוון חסות, עלי בייבי, עלי רוקט, עלי תרד, קייל ועוד. כולם ביחד או חלקם משולבים בסלטי בריאות מענגים יכולים לסייע לכם רבות כפי שהבנתם מהפתיח. תוכלו לשלב עם הסלט תפוח עץ חמצמץ, חמוציות או גוג’י ברי, גרעיני דלעת וצ’יה וגם אגוזי מלך. את כל אלו תוכלו לעטוף עם מעט שמן זית, מיץ מלימון טרי ומלח או לחילופין להכין רוטב ויניגרט מתקתק שיעניק לסלט הזה טעמים מופלאים.

מוקפץ עם ירוקים

את האוכל המוקפץ אנחנו מכירים מן המזרח הרחוק, שם נוהגים לעשות שימוש רב בעשבי תיבול ירוקים כמו למון גראס המשמש בין היתר להכנת משחת קארי ירוקה. המטבח האסייתי עושה שימוש נרחב גם בשורש כוסברה, באק צ’וי וירוקים נוספים. כל אלו לצד שעועית ירוקה, אפונת שלג ועלי תרד יכולים להשתלב ככפפה ליד במנה של מוקפץ.

סלט אבוקדו נפלא

אבוקדו הוא אחד הירקות הכי בריאים שיש! הוא טעים בכל צורה שהיא, ניתן להכין ממנו ממרח עם מעט מלח, סלט של קוביות עם מלח ולימון, אפשר להכין ממנו ממרח גוואקמולה בניחוח מקסיקני, אפשר להוסיף לו בצל יבש או סגול ולהוסיף גם כוסברה ולקבל סלט אבוקדו נפלא. כמובן שניתן להוסיף אותו גם לצד ירקות חיים כמו לבבות חסה, צנונית, עגבניות שרי, בצל סגול ואפילו לשלב אננס טרי, הטעמים הללו משתלבים בהרמוניה נהדרת, עטופים ברוטב ויניגרט ויש לכם סלט מושלם.

מלפפון ירוק בציזיקי

את מטבל היוגורט היווני הזה אתם חייבים להכין לפחות פעם אחת, הוא תוספת מושלמת לארוחת בוקר מפנקת, לצד פשטידה טעימה ועם מאפים נוספים. היוגורט הזה מהווה ביס מרענן שמרים את כל הארוחה. כל מה שצריך כדי ליהנות ממנו הוא רק יוגורט ומלא ירוקים נהדרים כמו מלפפון ירוק, עלי בזיליקום, שמיר, בצל ירוק, שמן זית וגם עלי נענע. כל הירוק הזה עם מעט שום טרי עושה רק טוב לגוף וגם לנשמה.

מרק עדשים ירוקות

מרקי עדשים הם מרקים מזינים וטעימים שכיף לאכול ביום חורף סגרירי, אך הם גם אופציה טובה לימים חמימים יותר. כיוון שהעדשים הן קלילות ניתן לאכול את המרק לא רק בימי החורף, שלבו עם העדשים שלכם זוקיני או קישואים, הוסיפו מעט כורכום, כמון ומלח, הוסיפו פנימה קצת כוסברה ותנו לקסם לעשות את שלו.

קרדיט: istockphoto

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים