חיפוש
 
לדף הבית >>     קובי עצבני >>

אלוקים אייך...

 

פנייה אישית! שוב תופסים טרמפ על אסון ידוע מראש ומחברים אותו לאלוהים. רדו מהחארטה הזאת כי גם תפילת הדרך שקראו הצוערים לא ממש עזרה להם ותפילות הגשם משמיים הביאו רק לאש מהאדמה.

 

אייך אלוקים אייך! שוב עולים קולות מן האוב המחברים בין אגדות מספר הספרים לבין האסונות שלנו. שוב מחרטטים לנו בהסתמך על אימרות דרבנן כי לכל דבר יש סיבה ולכל אסון יש הסבר- כמו אי שמירת השבת ואי חזרה בתשובה.

אמור להם אלוקים שאין שום הסבר לשום צורה של מוות ולשום קטסטרופה אנושית. ספר לחזיונים הללו ששום דבר ממה שקורה אינו קשור אליך ושהכל תלוי רק בהם.

אתה בראת אותם והם משחקים לפניך כשכל מה שהם עושים הוא על אחריותם בלבד. ושלא ישאו שמך לשוא. ספר להם שבמדינה שלנו שולטים תאבי בצע וכח שכל מה שמעניין אותם זה לחוש את תחושת הכח המשכרת. ספר להם שאסון הכרמל בדיוק כמו אסון חורבן הבית הינו תוצאה של אנשים קטנים עם מוח זעיר עמוס תאים אפורים ואין לזה שום קשר לאלוהות, אלא רק לדת דמיונית וחשוכה שהם המציאו במוחם הקודח.

אמור להם שכל מה שקורה על האדמה תלוי רק באדם ושום תפילה לגשם לא תביא גשם. כמו ששום תפילת דרך לא מחסנת, איש אישה וילד, חילוני דתי או חרדי, יהודי, נוצרי או סתם עובד אלילים.

ספר להם אלוקים שאתה לא מבקש מאיש דבר לעצמך, לא הקרבות קורבנות שקר ולא שימוש בשמך, כדי להוריד עם שלם תהומה. הסבר להם שתפילות זו המצאה של האדם לצרכיו הפנימיים, וחזרה בתשובה היא חזרה לאמת הפנימית שהיא האלוהות האמיתית המתאפיינת בשוויון, אהבת האדם, צניעות וסלידה מהכח.

ספר להם אלוקים שלא יחפשו את הסיבות לאסונות בתורה כלשהיא, בקיום מצוות שבינך לבינם ולא באמונת עם נבחר אן נישא מכל. אמור להם שאינך מכיר בשום אדם המשתמש בשמך לצרכיו האנוכיים. הסבר להם שהנהגה דפוקה כמו שיש לעם ישראל לוקחת אותו לעזאזל ושהאסון בכרמל הינו רק הפרומו למה שיקרה כאן יום אחד.

שאותה הנהגה, לו השקיעה עשירית מהמחשבה ומהכסף שהשקיעו במטוס חמקן אחד, יכלה לצייד אותנו בלהק שלם של מטוסי כיבוי שיכלו למנוע את הקטסטרופה. אמור להם אלוקים שהמלחמות הם המצאה של האדם ומבחינתך שום אדמה אינה קדושה ושום עם אינו נבחר.

שיבינו אחת ולתמיד שהבעיה אינה בחברון ובבית אל אלא רק בחשיבה הדפוקה שלהם שהאדמה הינה מעל לאדם ושהתורה מעל לחוק, שצריך לפרנס רבבות בטלנים על חשבון העובדים והעמלים ושהתורה שומרת על האדם והאדמה. הם לא מבינים, הסבר להם.

הסבר להם ששר הפנים יכול להצטדק עד מחר בבוקר שהוא התריע וכתב מכתבים. אבל שיסביר למה כשמדובר בכספי חינם לבטלניו ולצמח הטורף החרדי, זה לא היה קורה. עובדה. אמור להם שבגלל זה ובגלל הנהגה רפת שכל והזויה המסתתרת אחר דגל המלחמות אין לנו מערכת בריאות לכל, חינוך חינם לכל, מערך כיבוי אש ראוי כמו לגויים בקפריסין וטורקיה- ה"נבערות". מחירי דירות נורמלים, ועוד ועוד ועוד ועוד.

אייך אלוקים אייך. אומרים שפעם היית נגלה מדי פעם למאן דהוא צדיק בדורו... מה, אין היום שום צדיק כזה ששווה שידעו מה אתה באמת חושב? שיבינו אחת ולתמיד שכולנו רק כלי משחק במערכה פנטזיונית רבת ממדים, משחק בו הינך אולי מביט אבל אינך מתערב. אמור להם אמור כי רק אתה תוכל לעשות משהו לעצור את ההתאבדות בחתיכת ארץ אוכלת יושביה זו.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים