חיפוש
 
לדף הבית >>     קובי עצבני >>

אימא, התינוק רעב!

 

תגידו שזה לא קרה לכם לפחות פעם אחת: קולנוע, חושך, מתח, דרמה, ו...תינוק צורח! אז הפעם העצבני התעצבן! ויודעים מה? אתם לא הייתם מתעצבנים?! לא... לא מהתינוק. מזה שמצפצפים עליכם!

 

אומרים שתושבי מודיעין שוכנים אי שם במעלה הטבלה הסוציו אקונומית. מספרים שמדובר באוכלוסיה איכותית, אינטלקטואלית ובכלל...אחלה של עיר. ברגעים כאלה אני מה זה מתמוגג מנחת, אה! איזו עיר, אלו אנשים, בחיי.. עיר בונה אנשים שבונים עיר.

אבל הנה בשבוע שעבר התנפצו לי התקוות והאשליות ונסדקו כמה אמיתות: גב’ חסודה אחת שאך זה ילדה החליטה שהיא הולכת לצפות בסרט קולנוע בישפרו. על פי הדברים, כפי שגוללו בכתבתה של איילת רוטה גבאי, קיבלה האמא הטרייה הודעת sms דחופה, "אני מחוץ לאולם, הבאתי את התינוק כי הוא חייב לאכול", מסמס הבעל - הילד ההיסטרי. האם יצאה וניסתה להכניס את התינוק לאולם, אבל הצליחה רק אחרי ששילמה עבורו כרטיס. וגם זו בדיחה בפני עצמה.

ותאמינו לי, איני יודע אם לצחוק או לבכות ושמא אולי בכלל אני לא "בענינים" של דור האינטרנט, אבל ממש לא מזיז לי מהם הרגלי הבידור של הדור הזה. כי את זה אני ממש לא מבין. "את האמא הטריה... החלטת ללדת, אחלה. החלטת שלא תסתפקי בתחליפי חלב- גם אחלה, אבל מה זה השטויות האלה לצאת לסרט קולנוע כשאת יודעת שיש תינוק בבית... סליחה! 2 תינוקות (גם הבעל) ושהעולל זקוק ללא התראה מוקדמת להנקה". פשוט חוסר אחריות, בהנחה פושרת וסוג של אטימות בפרשנות היותר רחבה.

הייתי מבליג ועובר לסדר היום לו היה מדובר במקרה נדיר חד פעמי. אבל הנה אני קורא גם שלקולנוע מגיעות אימהות על עולליהן, מניקות אותם תוך כדי צפייה בסאגה רומנטית או סרט אימה על המסך, ואם העולל פורץ בבכי- שהצופים האחרים יקפצו להם. ומה עושים אם לתינוק יש פתאום יציאה ריחנית... אין בעיה, כי גם זה קרה מסתבר וכל באי האולם נאלצו גם להריח וגם לצפות באם המשועשעת מחליפה לו טיטול- ושכולם יקפצו לה.

מה אגיד לכם... אני לא מצליח לעכל איזה הורים צומחים לנו בעת הזו. מה החארטה הזאת גב’?! מה פתאום לסחוב תינוק בן יומו לקולנוע? מה פתאום להחליף לו טיטול באמצע סרט באולם עמוס צופים? ומה פשר הסיפור ההזוי של בעל/תינוק שמריץ את הרך הנולד כדי שהאם תניק אותו במסדרון או באולם?

ולכם בעלי הקולנוע, ליבי איתכם שאין חוק שיאסור הכנסת עוללים בני יומם לקולנוע, דבר שמה לעשות- גורם לסיטואציה הזויה בפני עצמה, בה יש לשלם עשרות שקלים עבור תינוק שממש היה באותו רגע מעדיף את העריסה החמה על פני ריצת האמוק לקולנוע. פשוט בזיון.

פורסם גם ב"חדשות מודיעין"

 

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים