חיפוש
 
לדף הבית >>     קובי עצבני >>

הקרינה האלוקית...

 

בתום אירוע מתמיה אותו חווה קובי אור לצידי כביש 443, ובמהלכו גילה מחדש את מושגי ה"כשרות", מסקנתו היחידה היא ש"מרוב זהירות החבר’ה האלה (החרדים) איבדו לא רק את הצפון אלא גם את הקב"ה".

 

סיפור מצחיק- עצוב. הכל עניין של זווית, קרה לי ביום שישי שעבר ביציאה מהעיר. בעוד אני נוסע מערבה בכביש 443 הסלולארי שלי מזמזם. שיחת חרום כך אני מזהה, ולפיכך אני עוצר במפרץ החניה הקרוב בצומת מתקן אדם. בעוד אני מסיים את השיחה, קרב אלי נער כבן 15, לבוש שחורים שזורים בציציות לרוב הנשרכות למותניו.

חרדים זה לא בדיוק הקטע שלי והייתי מעדיף שרכבי יאכלס רק יוצאי צבא. אבל ילד זה ילד ולכן שאלתיו לאן מועדות פניו. להפתעתי ילד החמד שמוצאו ככל הנראה מקרית ספר או ממודיעין השיב שהוא לא יעלה לרכב זר, מה עוד שהרכב אינו כשר... נשבע לכם בכל היקר לי ! שאלו היו המילים.

אבל זכותו שלא לעלות איתי ולפיכך שאלתי מה בכל זאת רצונו. "אני חייב שיחת טלפון להורים, אפשר להתקשר מהטלפון שלך"?

נו, למה לא? לפחות עם "כשרות הטלפון" אין לו בעיה... כך חשבתי, עד ששמעתי אותו שואל: "הטלפון כשר"? - סליחה? אמרתי ברוב בורותי החילונית המיוחסת רק לכופרים ואפיקורסים, - מה כשר- טלפון? למה שלא יהיה כשר...? "לא אדוני", משיב הילד- נער בנימוס, "אם הוא לא כשר איני יכול להשתמש בו". והלך שפוף ומזיע בחום היוקד לנסות עוד נהג שאולי מחזיק טלפון כשר למהדרין.

המשכתי בדרכי כשהמפגש הזה אינו מרפה ממחשבתי... נפלו על הראש אלה שם- החרדים?

כמה ימים אחרי חשבתי שנרגעתי מהאירוע המתמיה הזה, אבל מה זה ממש לא.... כי איני מבין עד היכן הקצנת ההלכה הזו תוביל. הקצנה שאפילו חמינאי לא היה חולם לצרף אותה לפסקי ההלכה ההזויים שלו.

רכב כשר? טלפון כשר? מה זה השטויות האלה...?! מה כבר בטלפון יכול להיות טרף?

אני מבין שלילד חרדי חס וחלילה שלא ייפול בידו מכשיר iphon עתיר סכנות גלישה זימתית ב- יוטיוב. אבל הרי כולה הילד המסכן שנתקע בחום הכבד, ביקש להודיע להוריו ממכשיר ענתיקה של נוקיה שיום שישי אחר צהרים היום והוא תקוע בצומת מתקן אדם. מה אגיד לכם, מרוב זהירות החבר’ה האלה איבדו לא רק את הצפון אלא גם את הקב"ה.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים