חיפוש
 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

יום תחפושות אחיד בעיר: העירייה נענתה לבקשת הנהגת ההורים

 

בשבוע שעבר פרסמנו את הודעת הנהגת ההורים בעיר, כי אין לקיים ימי תחפשות נפרדים לגני ילדים ובתי ספר. היום הודיעה העיריה כי החליטה להיענות לבקשת הנהגת ההורים שהודתה לראש העיר על ההחלטה

 

בשבוע שעבר, פרסמנו כאן את הודעת הנהגת ההורים העירונית בראשותו של אמציה דויטש בה הוא פנה לעיריה בבקשה, לקיים יום תחפושות אחד משותף לכל מוזדות החינוך בעיר. הבוקר הוציאה דוברות העיריה הודעה ולפיה העיריה קיבלה את הבקשה ונענתה לה. וזו נוסח הודעת העיריה:

"העירייה החליטה להיענות לבקשת הנהגת ההורים העירונית לקבוע את יום שלישי 22.3, ערב חג פורים, כיום התחפושות של הילדים בכל מוסדות החינוך בעיר, בדומה לנעשה במרבית הערים בישראל, כאשר החלטה זו תהיה גורפת גם לשנים הבאות.

בעירייה ציינו כי על פי חוזר מנכ"ל משרד החינוך ביום התחפושות יסתיימו הלימודים בשעה 12:00 בצהריים, לפיכך הצהרונים יפעלו החל משעה זו ועד לשעה 15:00. כמו כן, מאחר וכל התלמידים בעיר יסיימו בשעה אחידה נמסר כי ייתכנו עומסים במערך ההסעות של החינוך המיוחד וייתכנו איחורים בהסעות ילדי החינוך המיוחד מהגנים ובתי הספר לבית או לצהרון.

בעירייה הזכירו השבוע כי בעוד ארבעה שבועות, ביום שישי 18.3.2016 בשעה 12:00 תתקיים בעיר תהלוכת העדלאידע המסורתית. בתהלוכה זו משתתפים תלמידי כל בתי הספר היסודיים בעיר, חברי תנועות הנוער, חוגי עמותת סחלבים, ילדי עמותות איל"ן ואקים ועוד תושבים רבים. ביום זה יסתיימו הלימודים בבתי הספר בעיר מוקדם, כאשר גני הילדים יפעלו במתכונת רגילה ביום העדלאידע. יחד עם זאת, הורים המעוניינים להוציא את ילדיהם ולקחת חלק בעדלאידעמהגן מוקדם יותר יוכלו לעשות כן".

בעקבות ההודעה, מיהר יו"ר ההנהגה, אמציה דויטש להוציא הודעה הנביעה תודה לראש העיר ולגורמים נוספים בעיריה שפעלו בנושא.

"כולנו זוכרים את ימי התחפושות שלנו כילדים בגן בבית הספר. זיכרון שנשאר לתמיד. אנחנו בהנהגת ההורים העירונית רואים חשיבות רבה ליום הזה בגיבוש המשפחתי, בחגיגה במוסדות החינוך ובאווירה המיוחדת ברחובות העיר במשך היום.

הנהגת ההורים העירונית מבקשת להודות לראש העיר חיים ביבס, מחזיקת תיק החינוך הילה בן אליעזר וצוות מערכת החינוך בעיר על קבלת ההחלטה לקיים יום התחפושות לכל התלמידים יחדיו. אני מבקש להודות לחבריי בהנהגת ההורים שטרחו ועסקו בנושא ביחד עם גורמי העירייה.

אנו קוראים לכל המשפחות לחגוג ביחד, הורים וילדים, באירועי הפורים: ביום שלישי ביום התחפושות במערכת החינוך וביום שישי בתהלוכת העדלאידע החגיגית. חג פורים שמח!"

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים