חיפוש
 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

שחמט לכל המשפחה

 

5000 תלמידים ברחבי העיר נהנים משעור שחמט שבועי כחלק מהמערכת הלימודית שלהם * האהבה למשחק הביאה למפגש מגבש של כ-200 משפחות, במהלכו שיחקו ילדים עם הוריהם, כשגם הסבים לא נותרו אדישים * הכל נשאר על לוח השחמט

 

חגיגה אמתית של אהבה למשחק השחמט: כ-200 משפחות שילדיהם משחקים שחמט במסגרת התכנית העירונית, התאספו באחד מימי שבת בבוקר במועדון השחמט העירוני המחודש, למפגש מאחד סביב השולחנות והכלים בשחור ולבן.

תכנית השחמט העירונית מונה 65 גני ילדים ו-30 בתי ספר בעיר. בסך-הכל נוטלים חלק בפרויקט 5,000 מילדי ותלמידי העיר.

במהלך המפגש שיחקו ההורים, הסבים והילדים ואף השתתפו בצוותא בחידון עם פרסים והפעלות הנוגעות לשחמט בתנועה מיוחדת.

הבילוי המשותף סביב לוח השחמט הביא לסדרה של משחקים מהנים, במהלכם איחדו בני המשפחה כוחות ומוחות במטרה להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

כחלק מהמפגשים שמקיים מועדון השחמט באופן קבוע, אירחו תלמידי בית הספר הממלכתי דתי "הראל" את תלמידי בית ספר "בארי", ולצד הפעילות הקשורה בשחמט כלל המפגש גם שיח חברתי ודיאלוג פורה בין הילדים הדתיים והחילוניים.

בחודש מאי מתוכנן אירוע שיא לתכנית השחמט בבתי הספר - אליפות בתי הספר ראשון לציון בשחמט לזכרו של זוהר אולפינר. באליפות ישתתפו כ 60 קבוצות מכל בתי הספר בעיר, בה יטלו חלק יותר מ-300 תלמידי תכנית השחמט המצטיינים. האליפות יתקיים במתחם עמית עמל.

מנכ"ל מועדון השחמט בוריס אלתרמן: "אנו פועלים כל העת במגוון דרכים במטרה להעמיק את הקשר של הילדים עם משחק השחמט המהווה כלי לפיתוח עצמאותם ומחשבתם של הילדים. שיתוף הפעולה עם ההורים הוכיח את עצמו והיה יפה לראות את בני הדורות השונים יחד סביב אותו שולחן ואותה מטרה."

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים