חיפוש
 
לדף הבית >>     בריאות >>

הגולם קם על יוצרו

 

40 שנה שהליכוד בשלטון טיפטף וטיפטף שרק אנחנו צודקים, שבני דודינו לא ראויים להיקרא בני אדם ושכל מי שרוצה שלום הופך ללא לגיטימי , עכשיו, בהשראת כמה מטיפוחי אותה זריעת רעל שהגיעו לכנסת ולממשלה, מנהיגי הימין השמרני והשפוי יחסית נבעתים לראות ששתילי השינאה ופנטזיית של ארץ התנ”ך, הצמיחו מוטציה שעקפה אותם מימין ותקעה שורשים שרק אסון קולוסיאלי יעקור אותם. 

 

תגידו חבר’ה, אתם השתגעתם? רבאק, מה זה השטויות האלה. מה ההתנפלות הזאת על כל מנהיג מהימין  השפוי שמעז רק לרמוז שאולי עברנו את הגבול, וכוונתי גם לימין ימין, המאמין בארץ ישראל התנכ"ית ושאר הזיות וחולומות שוא.  תהרגו אותי אם אני מבין, חייל אחד ותסלחו לי מאות אלפי כועסים ונרגזים, עשה מעשה שלא יעשה (רצח, הרג, או סתם הפר הוראות פתיחה באש, את זה בית המשפט יחליט)  וירה במחבל שכבר לא היווה סכנה, כמה מנהיגים גמדי רוח מתלהמים זורקים סיסמאות כתגדרנים בשוק, ואתם נוהרים אחריהם. . אני לא תופס ת’ראש של החייל, ואל תספרו לי סיפורים שהמחבל, זז, המחבל, הניע את ידו, המחבל היה עמוס בחומר נפץ ושאר ירקות. כולנו יודעים שזה חארטה והטיפש הזה, מעבר לענין המוסרי והערכי, היה צריך לדעת שרוב הסיכויים שהצילום יגיע לתקשורת בחו"ל והלך עלינו, כמו שהיה עליו לדעת שיש חוק בינלאומי ששבוי או מישהו שנכנע, אין נוגעים בו. נקודה, ואין כאן מקום לפרשנויות.

אני כן בעד ויסלחו לי כל השמאלנים המיופיפים שמגינים על הפלשטינאים מגובה מתנשא, ויסלח לי ביבי עם הבואדוס הרועדים שלו, למה לכל הרוחות להרוס בתים שמימלא נבנים מחדש תוך 36 שעות ומביאים למעגלי נקמה מהמשפחה שנשארת. למה להשאיר ילד מטוטמטם בכלא להאכילו ולהופכו למחבל מקצוען ונוקם בכלא. למה שלא יקחו את הילד עם משפחתו למעבר אלנבי ויאללה שיצטרפו למחנה פליטי באירביד שם ישעו חשבון נפש, לנו כבר הם לא יזיקו, ולנו פה פחות להאכיל ואסיר לשמור. לא חוקי? מה אתה אומר מר בצלם, חוקי להרוס בית? גם לא, אז יאללה לך לנפנף.

ועכשיו אחר כל מה שאמרתי, אל תפלו מהכיסאות אחי הטוקבקים הנלהבים ונסחפים.  אח שלכם רוצה לאמר לכם שהוא לא ימני קיצוני, לא מתון ולא חצי מתון. שמאל ימין מרכז, הכל על פי הענין, עוף מוזר כזה שאתם לא מכירים טוקבקים יקרים שלי, עוף שהימין לא יכל לספר לו מעשיות שהוא עוכר ישראל, עוכר ציון או משתף פעולה רחמנא ליצלן עם אומות העולם כי העוף הזה תרצו או לא, אוהב את המדינה גרם לא פחות ממך מר ליכודניק או מתנחלניק סחטניק.  שמאל שמביט על בני דודינו בגובה העיניים ולאט משחק איתם במשחק היריות בראש בכל ילד נוטף ריר שתפס נרווים ויצא לתפוס תהילה וכמה בתולות עאלק., אבל גם שמאל שחושב שמישהו עובד עלינו בעיניים מאז בן גוריון, מישהו מוביל אותנו לעזאזל בגלל אינטרסים שלא קשורים לנו.

ועכשיו שהבנתם שאני לא "משלהם" תקשיבו היטב ונחזור לחייל המתלהב מחברון ובואו נשים את המציאות על שולחן.  

על המחבלון  לא מצאו לא חומרי נפץ ולא נעליים. כולה המצאות של טוקבקים חלקם תמימים שנפלו לפח של כמה פוליטיקאים ימנים משיחיסטים מתנחבלים, שונאי כל אדם שאינו בנו של יצחק ויעקב, שמתרגמים את התנ"ך, המשנה ובבא בתרא ומציעא פרשנות צמאת דם  שאלוהים ומשה רבינו, נשבע לכם ממש לא התכוונו לה. ואנחנו בתכלס לא כאלה, הם פשוט הופכים אותנו לכאלה. מגיע לנו משהו יותר טוב. להם יש משימה אחת, לחלוב את המדינה עד כלות בתקציבי בטחון, שמירה וכבישים עוקפים ולבסוף כולנו נשלם את המחיר כשהחייל המסכן הוא אחד מהם. החיל הזה לא היה צריך להיות שם בכלל. הסבר בהמשך.

ונשוב לסיפור הטראגי בחברון, ולמחבל שהטעות היחידה שעשו איתו זה שלא ניטרלו אותו במיידית עם ירייה למקום הנכון. המחבל נבדק וניסרק ואת זה כבר הודיעו באופן רשמי ולא היה עליו גרם של חומוס או טחינה, אז מה החארטה הזאת עכשיו שהפכו את החייל שהגיע למקום במקרה לגיבור, עאלק. לא גיבור ולא גרביים שמאליות.

החייל (שבכלל הגיע אחרי המקרה ולא קשור למה שארע שם)  עם כל הכבוד ויש לי כבוד לצבא בו שירתתי ו3  ילדי גם, היה אידיוט במקרה הטוב וטיפש מוחלט במקרה העוד יותר טוב. על המקרה הרע יחליט בית המשפט  ושיחליט מה שיחליט, אין לנו בית משפט אחר.

איני יודע מה העונש שיקבל החייל אבל שיהיה משהו מרתיע,  כי אם החייל ישוב לביתו כאילו לא קרה כלום, סימן שהפכנו לבהמות רובוטים שאיבדו צלם אנוש ושהופכים לאט אבל בטוח יותר ויותר דומים לבני דודינו אותם אנחנו  מאשימים בכל הצרות שלנו. ושלא לדבר על מחיר הנקמה שתבוא מעוד ועוד ילדי סכינים.

 כי אחים שלי, הצרות שלנו זה לא נערי הסכינים אלא המנהיגים שלנו, החל ממפאי ההיסטורית, דרך המערך המגמגם ועד היום עם הממשלה המגמגמת שמובילה אותנו לקטסטרופה עם ראש ממשלה שפוחד מהצל שלו,

כשירד המסך על המדינה, השורדים יזכרו את 3 המנהיגים היחידים עם בוידוס שיכלו להעביר אותנו את הגשר למציאות שונה עם כל הכאב שבדרך. אבל מה לעשות, הראשון נכנס לדיכאון בגלל שר הביטחון שלו, השני נבלם ע"י מר שמיר והשלישי.. נו אתם כבר יודעים.  כל היתר ראו בדיוק 10 ס"מ קדימה מבלי לחשוב מה טוב למדינה אלא למפלגה ולעצמם.  היום אחים שלי, זה מאוחר, מאוחר מידי.אנחנו כל הדרך למטה ומי שיספר לכם אחרת, הוא תמים או שקרן או שרלטן או טיפש ובאמת לא יודע מה יותר גרוע

ולטוקבקיסטים ולפוסטים. אם המצב הזה ימשך הנה התסריט הבא, קרב בין אוהדי סכנין לאוהדי קבוצה אחרת. פורצת קטטה, בחור מסכנין נפצע ומת למחרת. איך תגיבו? אני אומר לכם שהתגובות של הרוב לא יהיו שונות בהרבה מאלה של היום. רבים יצדיקו את הפוגע  כי "הוא הגן על עצמו", חלק בכלל יאמר שערבי טוב הוא ערבי מת, חלק שלישי יאמר שאי אפשר ככה, צריך לשלוח את 2 המיליון במשאיות לירדן. א תגידו לי, אתם השתגעתם? רבאק, מה זה השטויות האלה. מה ההתנפלות הזאת על כל מנהיגי המדינה כולל אלה שמאמינים בארץ ישראל השלמה ושלמה וחצי. אתם עדר כבשים או מה. חייל אחד ותסלחו לי מאות אלפי כועסים ונרגזים

חסר צרות במדינה שלנו? תיראו איזה עם גנים הרסניים יש לנו, שבטים שבטים. 12 שבטים יהודים ועוד כמה שלא:  חילוניים, דתיים לאומיים, חרדים לאומיים, חרדים אשכנזים, חרדים ספרדים, פריפרייה, בועת הצפונים,  מזרחים, אשכנזים, אתיופים, מתנחלים ושבט השכבה העשירה. עכשיו תוסיפו לאלה גם מוסלמים סונים, נוצרים, דרוזים, צ’רקסים, בדואים ופועלים זרים לקינוח. בתכלס, מדינה טלאים ההולכת ונפרמת ואתם נותנים יד לזה.

תפנימו, המדינה שלנו סופר גזענית ההולכת לקיבינימט ולמנהיגות כאן אין אומץ לאמר לנו את האמת בפרצוף ולא מוכנה לקחת טיפת אחראיות על זה, כי לו המדינה הייתה הולכת לפסיכיאטר, ההמלצה היתה אשפוז כפוי ומהר

המדינה הולכת קיבינימט וכולם מתעסקים בשאלה האם החייל שירה בחברון הוא גיבור או  רוצח. הוא לא רוצח כי  כדי לרצוח צריך סיבה, וגיבור זה בטח לא להיות גיבור על חצי גופה. ומי אחראי לחלום הסיוטים אליו הולכת המדינה,ביבי.  ביבי ששחרר את הרצועה מהבולדוג שלו שהאמין למעשיית האוטובוס הנוהר לקלפי, מתקשה היום להחזיר את הכלב למלונה השפויה

מה שצריך להדאיג אותנו, אחי ורעי, זה, מה יקרה במשחק הכדורגל הבא של סכנין  כשאוהד הפועל/ביתר/מכבי  שקורא עכשיו את הטוקבקים המטופשים לאלפיהם, יגיע למסקנה שאם הטוקבקים איתו בעל מקרה, אז אפשר לחצות עוד גבול ועוד גבול.

אחי ורעי, יש חוקים בכדור הארץ המזופת הזה שאנו חיים בו, ואחד מהם הוא שבמלחמה לא הורגים שבויים, נקודה. אחרת, אלפי השבויים שהיו לנו ב 73 במצרים וסוריה לא היו חוזרים הביתה, כי אין חוקים. אז אני רוצה לחדש שלכם, אנחנו חיים תחת חוקים בינלאומיים שבלעדיהם הייתה בכדור הארץ אנרכיה טוטאלית, ואני לא סופר את הדאעשים למיניהם שאם תודו או לא, בני דודינו הפלשטינאים רחוקים מהם מרחק אור מבחינת האכזריות. ואל תספרו לי על מה שהיה ברמאללה, כי אומרו חזל, אין היוצא מין כלל בא אלא להעיד על הכלל. והכלל הוא שחיילים שלנו נפלו בשבי ורובם חזרו, עשרות אלפי חיילים גרמנים שלא היססו לטבוח ביהודים, הושמו במחנות שבויים למרות שהבטן אמרה לכסח אותם אחד אחד. מה לעשות, אלו החוקים ובלעדיהם אין עולם.

אז איך יוצאים מזה? שלא יחרטטו לכם פתרונות קסם  ובואו נעבוד רק עם הראש נטו, את הבטן והלב תשאירו בצד. ראשית בואו נסכים שאי אפשר לשלוט על מיליונים בלי לתת להם זכויות. ומי רוצה ומוכן להכניס למדינה 2 מיליונים כאלה... הימין. למה?  ככה, כי הם כל המשיח סטים הללו שלא מסתכלים ממטר על עיירות הפיתוח, ועל הצרות החברתיות שלנו. הם מה זה נחמדים בצילומים, כולם נוטפים אהבת ישראל והבריות, אבל הכל העמדת פנים במקרה הטוב, ורעיונות הזויים במקרה הרע שיבילו את כולנו לאסון אם לא נתעשת . ובינתיים הם חולבים וחולבים וחולבים את הפרה הזאת ללא שובעה כשרק האלוהים המיוחד שהם יצרו (לא האלוהים האמיתי) מאיר להם את הדרך המעוותת וההרסנית לעם ישראל. תכניסו טוב טוב לראש, בנאדם שמסוגל לשמוח למותו של אחר, ליבו יאטם מחר אם שמאלני יהרג, ובשלב שני גם ימני מתון ולבסוף גם מי שלא מאמין עד הסוף בדרך שהקיצוניים בהם מתווים. שמתם לב מה רבים מכם אומרים באינטרנט: המדינה שלחה אותו... עכשיו להזכיר לכם מי עוד טען כך בהסטוריה הלא רחוקה.

נכון, זה מעצבן ומרגיז אבל אחים שלי, אין אפס.. זו האמת כולה ובפרצוף ומי שלא מאמין שיכין את עצמו לגלות השלישית. 

החייל ידע ולמד ושמע ממפקדיו על החוק שאומר מה אסור ומה מותר. הוא ידע שהשטחים מלאים במצלמות עיתונאים שרק ממתינים לטיפש כמוהו, ולכן עליו להיענש בהכי חומרה שיחש. וההורים שבאמת מסכנים, קחו גם אתם אחריות, למרות שהילד עבר מזמן את חוק חינוך חובה, ותעזבו בחייאתכם את צלם וחבריהם, הבעיה לא בגנב אלא בחור. והחור, זה יכאב לשמוע, אבל זו כל האמת בפרצוף, הוא הרצון המפגר של המנהיגים שלנו לאט לבלוע ולא להקיא את המיליונים שחיים בשטחים שנכבשו ב 67. 

אתם הימין של היום (כי את הימין השפוי כמו  רבים מספור ששברו למרכז טיפה והיום זה ריבלין וכל מי שמצייץ כולל ביבי מזמן זרקתם לשמאל)  תגידו למנהיגים הקשקשנים סטייל בנט, ליברמן, אלקין המעצבן במתיקת וקו ועוד כמה קרנפם, אתם גיבורים אתם? קיבלתם את השלטון לפני כמעט 40 שנה, מה הבעיה שלכם לספח את השטחים. יאללה, ניראה אותכם גיבורים.

אבל אתם התמימים לא מבינים שעובדים עליכם בעינים. הם לא יספחו כדי לא להתמודד עם 3 מיליון אזרחים ערבים במשק, בכנסת, בהפגנות ובעולם. הם לא יחזירו כי הם שבויים של חלום אברהם ומשה רבינו.  אבל הגיע הזמן להביט במראה ולשאול, רבאק, מה אנחנו רוצים. יאללה תחליטו. במילה אחת... שפני יאור מצויים שהביצים היחידים שיש להם נמצאים בחביתת הבוקר בבית מלון 5 כוכבים על חשבונינו. יאללה תתעוררו, הכל פוליטיקה והכל חארטה. הגיע הזמן להפנים שהבעיה היא שלנו ורק שלנו, ואל נתפלא אם אנחנו צריכים להחזיק רבע צבא בהתנחלות הזויה בקרית ארבע והחברונים המוסתים והמובטלים הופכים המחי יד סכין למחבלים והולכים למות. חשבתם על זה פעם? חשבתם מה מביא ילד חברוני מטומטם לסרוט חייל ולשלם במחיר חייו. חשבתם פעם מה אנחנו תרמנו לזה? בטח לא, טפטפו לנו שאנחנו העם הנבחר וכל שאר העולם נשורת אבק חסר חוליות.

אז יש לי פתגם יפה ונדוש בשבילכם: אם 4 איש על הבוקר אומרים לך שאתה דפוק... לך פסיכיאטר כי רוב הסיכויים שזה נכון. ואם רוב העולם חושב ככה על מדינת הנס שלנו, כנראה אנחנו צריכים פסיכיאטר ודחוף.

אין לי אשליות , אבל אהיה מאושר אם 10% מקוראי הטור יעצרו רגע לפני שהם שופכים חמתם בפוסט הבא. וטובה שניית מחשבה אחת קודם.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים