חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

דירה במודיעין בפחות מ 600,000 שקל

 

רגע לפני שפרויקט דיור למשתכן במתכונתו הישנה והטובה יורד מפסי הייצור, משרד השיכון יוצא עם פרויקט כמעט אחרון לפני שיפנה דרכו לפרוייקטים החדשים הפחות אטרקטיביים. כנסו להגרלה ואם מזלם ישחק לכם, תוכלו לקחת דירת 85 מ”ר בפחות מ 600,000 ש”ח. מתאים גם לתושבי חוץ

 

חברת ’פרץ בוני הנגב’ הודיעה השבוע על פתיחת הרישום להגרלה של 45 יחידות דיור הנבנות על ידה במסגרת תכנית ’מחיר למשתכן’. זהו רישום להגרלה רביעית בסדרה מתוך חמש, לאחר שהגרלות של חברות ’דונה’, ’האחים אוזן’ ו-’אלמוג’ כבר הסתיימו.

בסך הכל כוללת תכנית ’דיור למשתכן’ במודיעין מכבים רעות 168 יחידות דיור בשכונת הציפורים בעיר במחיר מוזל, כאשר בחודשים הקרובים צפוי להתפרסם רישום להגרלה האחרונה של שאר יחידות הדיור.

חברת פרץ בוני הנגב, שזכתה במתחם בנייה בשכונה החדשה, התחייבה למכור 45 יחידות דיור בנות 3 חדרים בגודל 85 מ"ר במחיר מוזל של  597,904 אלף שקלים. הרישום להגרלה נפתח ביום ראשון 1/5/16, והוא יהיה פתוח למשך שלושה שבועות עד לתאריך 22/5/16 כולל.

ההרשמה מתבצעת במשרדי עורכי הדין שוב ושות’, ברחוב וייצמן 2 בתל אביב, בבניין אמות בקומה 12. ההרשמה פתוחה בכל יום בין השעות 10:00 ועד 16:00 ובימי שישי בין השעות 10:00 עד 13:00. לפרטים נוספים ניתן לפנות לטלפון 03-694200 ואתר החברה שם מופיעים פרטי התוכנית והדירות המוצעות במסגרת המבצע.

איך נרשמים: כדי להירשם להגרלה צריכים להגיע יחד, שני בני הזוג, עם תעודת זכאות בתוקף של משרד השיכון וכן מסמך ’אישור השתתפות בפרויקטים במסגרת מחיר למשתכן’. מסמכים אלה נמצאים בתוך התיקייה, שקיבל כל זכאי במסגרת מבצע ההסברה והנפקת תעודות הזכאות שנערך בעיר לפני מספר חודשים. בנוסף, הנרשמים צריכים להביא איתם תעודת זהות כולל ספח רישום הילדים (אם יש) וצילום של התעודה והספח. להגרלה זו אין דמי רישום.

עוד נקבע בתנאי ההגרלה כי הזוכים אינם רשאים למכור את הדירה במשך 10 שנים מיום קבלתה, ואינם רשאים להשכיר את הדירה במשך 5 שנים מיום קבלתה. 

ראש העיר, חיים ביבס: "העירייה ממשיכה לעשות את מירב המאמצים כדי לאפשר לצעירים, תושבי העיר לבנות כאן את ביתם. פרויקט דיור למשתכן בשכונת הציפורים הוא אחד הפרויקטים החשובים ליצירת פתרונות לדיור לטובות זוגות צעירים. אנחנו נמשיך לקדם ולסייע בפרויקטים לדיור בר השגה גם בשדרות החשמונאים ובשכונות העתידיות באמצעות תמהיל נכון של דיור למשתכן ומחיר מטרה, דבר שיאפשר לילדים שלנו למצוא דירה זולה בעיר בה גדלו. "

מחזיק תיק הצעירים, חבר המועצה אלעד שמעונוביץ: "פרויקט דיור למשתכן מוכיח את עצמו ונותן הזדמנות להרבה זוגות צעירים לזכות בדירה במחיר זול משמעותית, הנחה המשקפת מעל 50%  ממחיר השוק בעיר. ההגרלה הזו והבאה בתור הן האחרונות בשכונת הציפורים במתוכנת הישנה של דיור למשתכן, כאשר אנחנו נערכים להגרלות הבאות של מחיר מטרה בשדרות החשמונאים, ואז נפרסם את כל הקריטריונים והתהליך של הגשת מועמדות במסלולים החדשים".

לפרטים כנסו לאתר החברה 

 

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים