חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

הארגון הישראלי לפינוי דירה

 

אנשים רבים מבקשים לפנות ציוד מבתיהם, אך עדיין מאפשרים ליום לרדוף יום מבלי לעשות דבר בנדון. על כן אם גם אתם מבקשים לעשות לכך סוף וליהנות משירותי פינוי דירה וניקיון מקצועיים

 

מפנים את הדירה ועוזרים לאנשים

אנשים רבים מבקשים לפנות ציוד מבתיהם, אך עדיין מאפשרים ליום לרדוף יום מבלי לעשות דבר בנדון. על כן אם גם אתם מבקשים לעשות לכך סוף וליהנות משירותי פינוי דירה וניקיון מקצועיים- נראה שיש כתובת אחת עבורכם- " הארגון הישראלי לפינוי דירה"!

פינוי אגרנות כפייתית

רבים מהאנשים לוקים באגרנות כפייתית, אם כי בדרגות שונות. במקום לאפשר לתופעה להתעצם, מומלץ לקטוע אותה בהקדם הניתן, ופה ראוי לערב פסיכולוג לצד חברה מקצועית שמתמחה במלאכת פינוי דירות מוזנחות.  "הארגון הישראלי לפינוי דירה" עוסק בכך לא מעט וכל פעם מחדש שמח לקחת חלק בתהליך ההחלמה של עוד לקוח מרוצה.

פינוי מקלטים

הארגון הישראלי לפינוי דירה אומנם מתמחה במשימות מורכבות כגון פינוי ירושות ועזבונות, אך בין היתרמגיע לכל מקום אליו הוא נקרא- כולל מקלטים, מחסנים, מרתפים, גגות וכדומה, כאשר הואתמיד מגיע ערוך עם ציוד ייעודי עבור פינוי בטיחותי, מהיר ויעיל.

פינוי ירושות ועזבונות

כחברה שמתמחה במלאכת הפינוי, אנו מבינים את הסיטואציההייחודית כאשר יש לפנות דירה של בן משפחה שהלך לעולמו. על כן אנו מעניקים עזרה חשובה ויסודית במיון, שואפים לתרום למוסדות שונים, מתייחסים לכל פריט ופריט בכבוד, מייעצים לקרובי המשפחה לבחון בשנית פריטים שמיועדים להתפנות וכמובן שגם משקיעים רבות בשירותי חיטוי דירות וניקיון וסיוד דירות, וזאת על מנת שאתם הלקוחות תוכלו להרוויח על הדירה כמה שיותר במעמד המכירה.

פינוי צואת יונים

לא פעם כאשר אנו מתבקשים להגיע עבור פינוי מחסנים, אנו נתקלים בלשלשת רבה שמטמאת את כל המקום. כיוון שאיננו מאמינים בחצי עבודה ותמיד שואפים להשאיר אחרינו מקום מסודר ונקי, אנו גם מתמחים בפינוי צואת יונים, כאשר ניתן להיות רגועים שאנו עושים זאת עם ציוד מגן איכותי.

פינוי מחסנים

דנו על פינוי צואת יונים בהקשר לפינוי מחסנים, אך פה גם נוסיף ונציין שאנו מגיעים ערוכים עם תוכנית פעולה עבור כל סוג של משימת פינוי. מכאן שניתן להיות רגועים שגם אם יש לכם ציוד רב, מאסיבי וחלוד במחסן שאינו מאפשר גישה לכביש, גם עם כך נדע להתמודד, ואף באופן מקצועי ויעיל- בזכות ציוד הרמה ייעודי שעומד לרשותנו כחברה מובילה בתחום.

חיטוי דירות

לאחר שאנו עוברים על הציוד וממיינים מה מיועד לתרומה, מה מיועד לפחי מיחזור ומה מיועד למכולה המורשית הקרובה, כך אנו גם משקיעים בהשארת הדירה במצב ראוי למגורים, וזאת ע"י צוותיםשמתמחים בחיטוי, הדברה, ניקוי יסודי ואף צביעה- במיוחד כאשר אנו עוסקים במלאכת פינוי אגרנות כפייתית.

פינוי דירות מוזנחות

לא כולם נמצאים בטווח הנורמטיבי בו הדירה נשמרת מסודרת ונקייה, אלא רבים מלקוחות "הארגון הישראלי לפינוי דירה" אלו אנשים שזקוקים לעזרה מקצועית על מנת שיוכלו לשוב לחיות בדירה שאינה מהווה סכנה תברואתית, ואף מאפשרת לארח בה חברים ובני משפחה. אנו שמחים להיות בורגחיוני בדרך להבראה, ועל כן מקפידים על בניית צוות אנושי שתמיד משדר יחס מכבד.

פינוי דירה וניקיון

לסיכום נציין שאנו בחברת "הארגון הישראלי לפינוי דירה" מציעים שירות ייחודי ונרחב הן עבור פינוי מקלטים, מחסנים ומשרדים והן עבור דירות, גגות ומחסנים. השירות כולל עזרה במיון, פינוי, פירוק ארונות, חיטוי מקצועי, ניקיון יסודי ואף שירותי צביעה. מכאן שאם אתם או בני משפחה חיים בתת תנאים ומבקשים קרקע פורייה ומזמינה על מנת לצאת לדרך חדשה- אנו נשמח לעמודלרשותכם. כמו כן איננו ממהרים לזרוק הצעות מחיר באוויר, בטרם אנו מגיעים לראות בדיוק במה דברים אמורים.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים