חיפוש
 
לדף הבית >>     ספורט >>

מכבי ראשל”צ בדרך לפלייאוף

 

 החבורה של שמוליק ברנר גברה על גלבוע/גליל והתבססה במקום השביעי. הפועל ראשל”צ הפסידה להרצליה בבית, ועדיין בטווח סכנת ירידה. מכבי ראשל”צ תפגוש את מכבי ת”א בקרב על האליפות בכדוריד

 

כדורסל - מכבי ראשל"צ ארחה (חמישי) את גלבוע/גליל במסגרת המחזור ה-29 של ליגת העל, וניצחה 69:83. עבור הכתומים היה זה ניצחון חמישי מתוך ששת המשחקים האחרונים, והם מדורגים במקום השביעי, שתי נק’ מעל הפועל ת"א התשיעית, כל זאת ארבעה מחזורים לסיום. במצב העניינים הנוכחי, רק תפנית דרמטית עלולה לדחוק את ראשל"צ מחוץ לשמונה הטובות בסיום העונה הסדירה.
האורחים מהצפון הבטיחו את הישארותם בליגה, וזה הורגש במפגש, כאשר למקומיים היה הרבה יותר מה להפסיד בהתמודדות. כבר מהפתיחה אותתו הביתיים על כוונותיהם, כשהותירו את האדומים על שמונה נקודות בלבד. במחצית היתרון של הקבוצה מעיר היין עמד כבר על 22 נקודות. ברבע השלישי גלבוע/גליל מזערה נזקים, וצמצמה ל-13 הפרש, 64:51. ריצת 11:0 של האורחת כבר הקטינה להפרש חד-ספרתי ברבע האחרון, אולם ראשל"צ לחצה שוב על הגז, והבטיחה את הניצחון היקר בסיום, 69:83. ברביעי תתארח השביעית באשדוד מול מכבי המקומית של מאיר טפירו במטרה לעשות צעד נוסף אל עבר הפלייאוף. 
הרבו לקלוע לראשל"צ: ג’יי ג’יי מור 19 נק’, קמרון לונג 18 נק’ ו-10 ריבאונדים, עידן זלמסון 13 נק’, צ’ארלס תומאס 9 נק’.
 
כדוריד - מכבי ראשל"צ העפילה לסדרת הגמר על האליפות מול מכבי ת"א. הצהובים מעיר היין גברו (שישי) על א.ס. רמה"ש 21:22 במשחק השלישי והמכריע בסדרת חצי הגמר. לביתיים הספיקה גם תוצאת תיקו על מנת להעפיל לגמר. חניכיו של סער פרנקל כבר נקלעו לפיגור בתוך המחצית השנייה, אך ידעו להתעשת ולהבטיח את הניצחון החשוב. סדרת הגמר מול האלופה ומחזיקת הגביע, מכבי ת"א, מהווה שחזור ישיר לסדרה מהעונה החולפת, בהבדל אחד, כשבגמר הנוכחי לצהובים מתל אביב יתרון הביתיות. המשחק הראשון בין הקבוצות יתקיים ב-12 במאי.
 
כדורגל - הפועל ראשל"צ חזרה להפסיד, ונוצחה ע"י מכבי הרצליה בפלייאוף התחתון. הכתומים של ניר ברקוביץ’ ארחו (שישי) את החבורה של אייל לחמן במסגרת המחזור ה-33 של הליגה הלאומית, ונכנעו 2:1. האורחת הגיעה להתמודדות בהברפלד עם הגב אל הקיר, כאשר היא מסובכת בתחתית. המקומיים, שרק בשבוע שעבר הביסו את מכבי שעריים אחרי תקופת בצורת ארוכה, חזרו להפסיד, וטרם הבטיחו את הישארות. ראשל"צ מרוחקת שש נקודות מחוף מבטחים, כל זאת כשנותרו שלושה משחקים עד סיום העונה עם תשע נקודות בקופה. נס זמיר, בשערו התשיעי במדי ראשל"צ השווה (45) אחרי שער יתרון של מאמדו צ’אם מהרצליה בדקה -35. אורן בן ציון העלה את האורחים ליתרון בדקה -55, 1:2 בסיום. הפועל ראשל"צ תתארח בשישי אצל עירוני נשר למשחק קריטי עבור שתי הקבוצות.
 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים