חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ: 8 – 14 בפברואר 2019

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר: הורוסקופ שבועי : 8 – 14 בפברואר 2019

 

 טלה

מיקום הכוכבים במזלכם, בהיבט לבית החברתי שלכם, מוצא רבים מכם עסוקים בקידום יחסים ומטרות חשובות. יש לכם אפשרות עכשיו לנצל את המישור החברתי שלכם כדי לחזק מטרות שהם בראש מעייניכם. מיקום ונוס בבית הקריירה שלכם עשוי לעודד טיפוח קשרים מקצועיים. שלבו קסם אישי בענייני מעמד וקריירה, והימנעו מתחרות על רקע של אגו.

 

שור

אתם עסוקים ומעמיסים על עצמכם נטל רב. קשה לכם לתפקד כשיש מתח באוויר, שכן עצביכם רופפים ואתם ממהרים לכעוס ולבקר. אתם מתרוצצים ועובדים תחת לחץ, ונוטים לתשישות. הימנעו מכעסים מודחקים, שנוטים ליצור סטגנציה מתישה ובולמת, במיוחד אלה שהחיים שלהם כרגע מורכבים. זכרו, לפניכם ימים של הישגים, במיוחד לבעלי כושר הבחנה ואינטואיציות חדות.

 

תאומים

למצב הכוכבים בשמיים עשויים להיות השלכות מחמיאות מבחינתכם, מצב שעשוי להגביר נסיעות (בארץ או בחו"ל) וליצור גישה פתוחה ותקשורתית, אלה יעשירו  אתכם בחוויות ובידע. המחצית הראשונה של השבוע עשויה להיות מלווה במצבי רוח, ייתכן בשל ענייני בריאות נלווים. ימים רביעי-חמישי: עשויים לשפר פלאים את הרגשתכם ואת מצב הרוח שלכם.

 

סרטן

התקופה בכללותה עשויה להדגיש ענייני קריירה, זוגיות ושותפויות ומי שהתברך בביטחון עצמי ובהעזה, יכול לנצל את המומנטום. מיקום כוכב מארס בבית הקריירה שלכם, עשוי להעיד על תקופה לחוצה שעשויה לסחוף למתחים ולמריבות. חוסר הבהירות עשוי לפגום ביכולת השיפוט שלכם, והאשליה מטעה. החוכמה היא למצוא את נקודת האיזון ולהימנע מדאגות נלוות. 

 

אריה

הכוכבים מול מזלכם עשויים להיטיב אתכם, ולהעיד כי זוהי תקופה לעיתים לחוצה אך לא שגרתית. רבים מביניכם פתוחים עכשיו לחוויות חדשות, להיכרויות ולבילויים ומוכנים לבטא את חדוות החיים ואת היצירתיות. העבודה שאתם עושים עכשיו עשויה לקדם ערוצי תקשורת עתידיים. הפעילו את הקסמים שלכם כמו שרק אתם יודעים, אך התרחקו ממניפולציות.

 

בתולה

אתם נמצאים עכשיו בתקופה לחוצה ולעיתים עמוסה. הגוף רגיש יותר וחשוף לבעיות בריאותיות, וחשוב להקדיש לכך תשומת לב. אתם זקוקים למצוא זמן למנוחה ולשקט. ימים שני-שלישי עשויים להיטיב עמכם. שימו לב השבוע: התעסקות במניפולציות חלקלקות, שלכם או של אחרים נגדכם, לא יוסיף לכם נקודות זכות. אל תמהרו לבטוח באנשים שמעמידים פני ידידים.

 

מאזניים

זוהי תקופה הישגית ודינמית, מצב שעוזר לכם לנטרל ימים שבהם האנרגיות לא במיטבן. מומלץ להפעיל קשרים חברתיים, שכן ידידים ואנשים בעלי השפעה עשויים לקדם יעדים ברוכים. זו יכולה להיות תקופה משמעותית לאלה מכם שעוסקים ביצירה וכן במערכות יחסים לא שגרתיות. עם זאת, קחו פסק זמן והניחו בצד כל דבר הגורם למתח ולמניפולציות, שעלולים לפעול כבומרנג.

 

עקרב

ענייני בית ומשפחה עשויים להיות מודגשים עכשיו. שהות ממושכת בבית עלולה לגרום לכם לאבד את הסבלנות. על אף המתח אתם מצליחים לקדם את עצמכם בצורה מרשימה. יכול להיות שאתם חשים מאוימים, אם בשל שותף בעייתי ואגרסיבי או בשל אנשים אחרים, כמו גם ענייני עבודה בוערים. אלה עשויים לגרור לאי-הבנות ולסכסוכים מיותרים.– שימרו על דיסקרטיות.

 

קשת

ענייני תקשורת, יצירה, עבודה ורגשות עשויים להיות מודגשים עכשיו. יש באמתחתכם רעיונות נועזים, מקוריים וחדשניים, והם מלהיבים ומשמשים מנוע לעיסוקכם. יש אפשרות לתכנן, ליזום ולהתחיל בפרויקטים חדשים, שיקבלו ממשות וצורה במהלך התקופה המבורכת הזאת. עם זאת, הפעילו זהירות, הבחינו בין עיקר לטפל, והקדישו זמן איכות למה שמשרת אתכם כרגע.

 

גדי

המצב שלכם כרגע דורש יחס זהיר ושקול, במיוחד במה שקשור לעסקה או הלוואה שדורשות התחייבות גדולה והסתכנות מצידכם. לכן מומלץ להימנע מהימורים ומהשקעות שיש בהן סיכון עתידי. שימו לב: מומלץ בחום לתכנן את המהלכים שלכם. רבים מביניכם חשים שמשהו מתרחש מתחת לפני השטח והאינטואיציה לא מטעה אתכם, הימנעו ממניפולציות, שעלולות לפעול כבומרנג.

 

דלי

התקופה עשויה להדגיש עכשיו ענייני זוגיות, עבודה ושותפויות. התנאים שנוצרים עכשיו יכולים למנף את עיסוקכם. חזון אף פעם לא חסר לכם, אבל עכשיו אבל כעת הוא בולט יותר בפעילותכם. רעיון מקורי עשוי לסייע לכם ואף לממש אפשרות הנושאת אופציות מבטיחות. סגלו יוזמה והשתמשו ביכולות המבריקות שלכם שעשויים לספק לכם יוזמות מאתגרות. שמרו על דיסקרטיות.

 

דגים

השבוע תיאלצו להתמודד  עם שני קצוות. ככה זה כשבין הכוכבים גם יש היבטים מלאי סתירות ומטשטשים. אל תמהרו לבטוח באנשים שמעמידים פני ידידים. קשה לכם לשכוח ולסלוח ולהחליק פינות. גם אם טוב לפעמים לשחרר כעסים כדאי להתאפק כדי לא להקצין מצב רגיש. לקראת ה-19 בחודש תעזוב השמש את המיקום שבו היא נמצאת כיום, והמעבר יביא עימו הקלה רבה.

 

 הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03

כל הזכויות שמורות @

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים