חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ:  22 – 28 במרץ 2019

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר: הורוסקופ שבועי : 22 – 28 במרץ 2019

 

טלה

השמש נמצאת עכשיו בתחילת מזל טלה, שמסמל התלהבות, מרץ ונכונות ליצור ולפעול. טלה פותח את השנה האסטרולוגית החדשה בתנופה חדשה של מחזור אנרגטי, מפצה ותזזיתי. האווירה תהיה קלילה יותר, פחות מסובכת, ועבור מזלות האוויר והאש תיווצר קרקע נוחה לפעולה. ימים חיוביים צפויים לקראת ימים שני-שלישי. כבדות מסוימת עשויה להשתלט לקראת סוף השבוע.

 

שור

אתם תקשורתיים ומלאי קסם אישי, הקיפו את עצמכם באנשים מפרגנים, והימנעו מאנשים שהם לא אמינים. חוסר השקט והדאגות יפנו את מקומם לחוויות נעימות ולאווירה הרמונית וחברית. תקופת מזל טלה מצפה מבני מזל שור לשמור על בריאותם על-מנת לא לסחוף לימים שבהם תחושו תשושים. כוכב מארס במזלכם מצפה מכם השוורים לשמור על קור רוח.

 

תאומים

השמש במזל טלה עשויה לפתוח עבורכם תנופה חדשה של מחזור אנרגטי, מפצה ותזזיתי. כדאי לחגוג את החג באווירה פורימית ילדותית וכיפית. השבועות הבאים ישפרו את הרגשתם והכל ייעשה קל ונינוח יותר. בפורים לא חסרים לכם רעיונות מפתיעים לתחפושות. לקראת המחצית השנייה של השבוע מומלץ להיות מוקפים עם בני משפחה וחברים לא ביקורתיים שאתם חפצים ביקרם.

 

סרטן

לקראת חג הפורים תוכלו ליהנות מבני המשפחה, מביקורים ומחופשות. כוכב ונוס, שעומד במהלך החודש הקרוב להיכנס למזל דגים, עשוי להדגיש נסיעות וענייני חו"ל, ולהפגיש אתכם עם אלה שאתם נהנים מחברתם. הפופולריות שלכם עולה ואתם מוצאים את עצמכם בשיחות רבות ומקרבות עם הקרובים אליכם. לבודדים שבכם מומלץ להתחבר לפעילות הרמונית, כדי לא לחוש לחוצים ובודדים.

 

אריה

כניסתה של השמש למזל טלה בתוך שבוע עשוי להביא לרבים מכם שינוי חיובי. החדשות הטובות הן שזוהי תקופה המאפשרת ליצור קשרים חברתיים. מומלץ לאנשי העסקים שביניכם להיות פעילים ופתוחים להזדמנויות. פרויקט מסוים יוצע לכם ותצטרכו לבחון את כדאיותו. לקראת המחצית השנייה של השבוע: כדאי שתגמישו את העמדות שלכם ותהיו ערניים יותר לזולת.

 

בתולה

מבט לשבוע הקרוב: הצדדים החברתי, העסקי והרגשי מבטיחים. כדאי לצאת ולחגוג. בפורים אתם תתעודדו ומצב רוחכם יהיה טוב. תבלו בחברת אנשים אהובים. ילידות בתולה מצטיינות תמיד בהכנת תחפושות חינניות. ייתכנו הוצאות מרובות הקשורות לחג. זוהי תקופה של קידום אינטרסים, אתם חווים מהלך איטי שבו רבים מכם נדרשים להבנה שתגיע מתוך איפוק ובגרות.

 

מאזניים

אלה שנמצאים בחופשה ייהנו מאוד מתחושה של שינוי שגרה מרענן. תהיו גלויים וחמימים והתקשורת תהיה קולחת וכיפית. תיהנו להיות מוקפים באווירת חג פורימית, בארץ או בחו"ל, הרגשה שתיטיב עימכם מאוד. מודעות: אלה הקשורים לקריירה ולעסקים. הרבה מחשבה, תכנון וראייה אסטרטגית קשורים לימים אלה. אי-הסכמות וחילוקי דעות עלולים להתעורר ולהקשות עליכם.

 

עקרב

מיקום הירח במזלכם בשבת-ראשון ייטיב עימכם ותהיה לכך השפעה חזקה על כל מה שיקרה בתחום חשוב לכם. עד 20 באפריל: פנויים יכולים לצפות להצלחה של ממש במציאת בני זוג, אבל עליהם להיות זהירים ולא להתפתות למראה עיניים, שעלול לאכזב בשלב מאוחר יותר. כדאי שלא תמהרו להאמין לכל מה שאומרים לכם – תמימות ואמון עיוור בזולת אינם מתאימים עכשיו.

  

קשת

אתם נכנסים לתקופה דינאמית, כמעט סוערת, שתגיע לשיאה במהלך החודש הקרוב. התקופה מייצרת עבורכם תפנית חיובית. אתם משדרים קסם אישי רב והדימוי העצמי שלכם בנסיקה. בימים שני-שלישי: תוכלו ליהנות בזכות הקסם האישי והחיזוקים שתזכו להם. נסיעה לחו"ל עומדת על הפרק, וברור לכם שהנסיעה תשפיע לטובה על דברים שהם מרכזיים כרגע בחייכם.

 

גדי

אתם יוצרים קשרים חשובים ומתקדמים בנחישות להשגת יעדים. הדברים לא יקרו מהר אבל בנייה הדרגתית תהיה חשובה לאין ערוך בהמשך. הדגישו מגעים חובקי עולם, עסקים ונסיעות. זכרו: השבוע עשוי להביא עימו תחושה אמביוולנטית. יהיה קשה לשמור על יחסים טובים עם כולם וגם לעשות את הדבר שאתם שלמים איתו, שכן ייחס אדיב מעניק לכם נקודות זכות החשובות לעתידכם.

 

דלי

אתם בתקופה של התחדשות וגם נהנים מפופולאריות מואצת. קיימת שאיפה לחרוג ממגבלות היומיום מבלי לוותר על הביטחון שבשגרה. כדאי לשלב עסקים עם הנאה לתועלתכם. גלו זהירות בענייני כספים והשקעות. שימו לב: כוכב נפטון יוצר לעיתים תחושה של בלבול, אשליות וחוסר תקשורת, נסו להתאפק, שכן תגובות קיצוניות מצידכם עלולות לקלקל יחסים.

 

דגים

פורים הוא החג של בני מזל דגים, שכן התחפושות והמסתורין קשורים אליכם באופן טבעי. דגים מזל התחפושות וריבוי הדמויות, שכן באישיותם מתבטא הצד העצוב והצד השמח. מה שמשותף לכולם הוא יכולת דרמטית רבת כוח, כיוון שבעצם כולם שחקנים נפלאים על במת החיים ויכולים להשתנות מול עינינו, כמו, למשל, השקר מתחפש לאמת, או ויס-ורסה. ונוס במזלכם מיטיב עמכם.

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03

כל הזכויות שמורות ©

 

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים